Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

П'ятниця

Природознавство.

Тема. Ботанічні сади.

 

Рослини багатство нашої Землі, їх необхідно берегти. Вчені зберігають, вивчають, розмножують рідкісні рослини в ботанічних садах.

 

Ботанічний сад - це музей живої природи на свіжому повітрі. Коли будь-який вид у природі зникне, його вже неможливо відновити. А якщо в ботанічному саду збережеться хоча

 

  • декілька рослин цього виду, їх можна буде розмножити і повернути в природу. Ще у ботанічних садах учені збирають колекції рослин з різних куточків землі, а також вчені проводять з рослинами різні дослідження.

 

В Україні відомі на весь світ ботанічні сади розташовані в Києві  Центральний ботанічний сад та в Криму Нікітський ботанічний сад.

 

Домашнє завдання підручник Природознавство сторінка 131-132 відповіді на запитання.

 

Математика.

 

Тема. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв'язування рівнянь.

Розгляньте запис і поясніть спосіб ділення.

39:3=(30+9):3=30:3+9:3=10+3=13

 

Для того, щоб 39:3, потрібно число 39 розкласти на суму розрядних доданків 30 і 9, а поті кожний із них поділити на 3, результати додати.

 

Пам'ятка ділення двоцифрового числа на одноцифрове:

1.Замінюю ділене сумою розрядних доданків.

2.Ділю кожен доданок суми на число.

3.Дадаю отримані частки.

Спробуйте закріпити матеріал обчисливши завдання 888 сторінка137.

Розв'яжіть рівняння.

 

Х·3=96

84:Х=2

84-Х=2

Робота над задачею:

 

–  Прочитайте умову задачу.

–  За скільки годин прикрашає 24 торти один кондитер? (За 3 години.)

 

–  За скільки годин прикрашає 24 торти другий кондитер?(За 2 години.)

–  Постав питання до задачі.

Наприклад питання:

 

  1. На скільки більше тортів за 1 год прикрашає перший кондитер, ніж другий?

  2. Скільки тортів з 1 год прикрашають обидва кондитери разом?

Можна інші запитання.

Розв´язання.

Домашнє завдання сторінка 137 завдання 895.

3-Б Інформатика       20.03

Комп'ютерне середовище виконання алгоритму — це спе­ціальна програма, яка дає змогу створювати і виконувати алгоритми для обраних виконавців з визначеною системою команд на комп'ютері.

Таких програм може бути безліч. Кожна з них створюєть­ся людьми з певною навчальною метою. Прикладом такого комп'ютерного середовища є програмне середовище Скретч.

Його завантаження здійснюється з розділу Усі програми. Голов­ного меню або за допомогою значка на Робочому столі

  • Мову Скретч було розроблено в травні 2007р. спеціалістами Медіа-лабораторії Масачусетського технологічного інституту, метою яких було створення нових засобів навчання дітей програмуванню.
  • Завантажити можна за посиланням: http://scratch.mit.edu/download

 

                                                          Природознавство.

Тема. Ботанічні сади.

   Рослини — багатство нашої Землі, їх необхідно берегти. Вчені зберігають, вивчають, розмножують рідкісні рослини в ботанічних садах.

    Ботанічний сад - це музей живої природи на свіжому повітрі. Коли будь-який вид у природі зникне, його вже неможливо відновити. А якщо в ботанічному саду збережеться хоча б декілька рослин цього виду, їх можна буде розмножити і повернути в природу. Ще у ботанічних садах учені збирають колекції рослин з різних куточків землі, а також вчені проводять  з рослинами різні дослідження.

В Україні відомі на весь світ ботанічні сади розташовані в Києві — Центральний ботанічний сад та в Криму — Нікітський ботанічний сад.

Домашнє завдання підручник “Природознавство” сторінка 131-132 відповіді на запитання.

 

                                                          Математика.

Тема. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв'язування рівнянь.

Розгляньте запис і поясніть спосіб ділення.

39:3=(30+9):3=30:3+9:3=10+3=13

Для того, щоб 39:3, потрібно число 39 розкласти на суму розрядних доданків 30 і 9, а поті кожний із них поділити на 3, результати додати.

Пам'ятка  ділення двоцифрового числа на одноцифрове:

1.Замінюю ділене сумою розрядних доданків.

2.Ділю кожен доданок суми на число.

3.Дадаю отримані частки.

Спробуйте закріпити матеріал обчисливши завдання 888 сторінка137.

Розв'яжіть рівняння.

Х·3=96                 84:Х=2                   84-Х=2

Робота над задачею:

  • Прочитайте  умову задачу.

  • За скільки годин прикрашає 24 торти один кондитер? (За 3 години.)

  • За скільки годин прикрашає 24 торти другий кондитер?(За 2 години.)

  • Постав питання до задачі.

Наприклад питання:

  1. На скільки більше тортів за 1 год прикрашає перший кондитер, ніж другий?

  2. Скільки тортів з 1 год прикрашають обидва кондитери разом?

Можна інші запитання.

Розв´язання.

Домашнє завдання сторінка 137 завдання 895.