Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

П'ятниця

Тема: «Музична вікторина»

Вибери свою найулюбленішу  пісню та заспівай запиши на відео та відправ за адресою. Адреса пошти 1qaz2wsx3edc4r@ukr.net 

1.Пісня Кози з опери М. Лисенка «Коза-Дереза»,  https://www.youtube.com/watch?v=4O-qHLkTrHE 

2. Прослухайте Дитячу пісеньку – «Ой, на горі жито»

 https://www.youtube.com/watch?v=yLMJtLXuBwM 

3. Пісня «Зайчик».

https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI

4. Пісня «Вкраїнські інструменти».

https://www.youtube.com/watch?v=gA5G-Ie6eG8 

Пісня «День народження» муз А. Олєйнікової, сл Н. Іванової.

https://www.youtube.com/watch?v=Hocda_sAfI0 

22.05.2020р.

Літературне  читання

Тема. Любов Воронкова «Антон  і Харитон». Читання  в  особах, виведення  власної  думки про  прочитане.

Мета. Розвивати  вміння  осмислювати  прочитане, робити  оцінку  вчинкам героїв, визначати  головну  думку твору, удосконалювати  навички  спостережливості.

  1. Уважно  прочитайте  оповідання.

Антон і Харитон

Жили на світі Антон і Харитон.

— Давай з тобою дружити, — сказав Харитон. — Будемо один з одним все ділити навпіл — і горе, і радість.

— Давай, — погодився Антон, — коли поруч друг, жити легше і веселіше.

Йшли вони якось полем. Сонце палить. А сховатися ніде — ні деревця, ні кущика. — Дай мені твій бриль, — сказав Харитон, — а то мені сильно голову припікає. Антон віддав Харитону свого великого солом’яного бриля. Сонце почало і йому пекти у голову, але Антон подумав: «Нічого, потерплю. Зате Харитону добре!» Раптом набігла величезна хмара, линув дощ.

— Дай мені скоріше свого плаща, — закричав Харитон, — хіба не бачиш, що твій друг мокне!

Антон віддав йому свій плащ. Дощик поливав Антона. Але він думав: «Ну що ж. Заради дружби і промокнути можна». Пройшов дощ, засяяло сонечко. Харитон віддав Антону його плащ і великого бриля.

— Візьми, — каже він, — а то мені нести важко. Антон узяв мокрий плащ і мокрий бриль. А сам замислився. Тим часом друзі дійшли до перехрестя.

— Тобі куди? — запитав Антон.

— Мені ліворуч, — відповів Харитон.

— Ну, а мені праворуч, — сказав Антон.

— Так ми ж хотіли разом йти! — закричав Харитон. — Ми ж друзі з тобою!

Але Антон ішов усе далі і далі. Так і пішов. Жодного разу не оглянувся.

  1. Дайте  відповіді  на  запитання.

  • Де відбуваються  події?

  • Що вирішили  хлопці?

  • Що  захищало Харитона  від сонця, від  дощу?

  • Як ти гадаєш, чому  хлопці  вкінці  розійшлися у різні  сторони?

  1. Встановити  послідовність  подій у  тексті.

О  Тим  часом друзі  дійшли  до  перехрестя

О   Йшли  вони  якось  полем.

О  Пройшов  дощ.  Засяяло  сонце.

  1. Охарактеризуйте  Антона  і Харитона.

Українська  мова

Тема. Розділові знаки в кінці речень. Кома в реченнях з однорідними членами.

Мета. Систематизувати  знання  про однорідні члени речення із залежними від них словами; розвивати вміння будувати схеми речень за зразком, пояснювати вживання розділових знаків при однорідних членах речення; виховувати любов до рідного слова.

  1. Давайте  з  вами  систематизуємо  свої  знання  про  однорідні  члени  речення.

Однорідні  члени  речення:

  • Відносяться до  одного і того  самого  слова  у  реченні,

  • Відповідають  на  одне і те ж питання,

  • Виступають  одним  і тим  самим  членом  речення,

  • У  реченні  розділяються  комами.

  1. З кожної групи слів складіть і запишіть речення. 

Горах, корови, випасаються, у, вівці, кози. 

Гаї, опустіли, поля, навкруги, ліси, долини. 

Темні, і, оповили, хмари, небо, насунули. 

  1. Спиши  речення  підкресли однорідні  члени, постав до  них  запитання.

  • Я подам  тобі  водиці не  з  криниці, а з горнятка.

  • Світить,  та  не  гріє сонце  золоте.

  • Дощ  був  сильний, але  теплий.