Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

П'ятниця

Математика 22.05.20.4-б

Тема. Тренувальні вправи.

Мета: вчити учнів розв’язувати вирази з різними арифметичними діями та задачі; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; коригувати вимову звуків; виховувати інтерес до вивчення математики та бажання більше знати.

Хід уроку

1.Організація учнів до уроку

Доброго дня! Хорошого усім настрою.

2.Оголошення теми та мети уроку

 На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо вчитися розв’язувати вирази з різними арифметичними діями та задачі.

4.Вивчення нового матеріалу

(пояснення програмового матеріалу здійснюю через в’язок у вайбер-групі)

Аналіз контрольної роботи.

Задача 1101, с. 170 (скласти скорочений запис до задачі; записати пояснення до дій та повну відповідь).

Знайдіть значення виразів.

208*307-(4056+399):27=

7200:(9*4)=

(500+300):2-250=

Обчисліть. Запишіть значення виразу.

9652-7200:Х+80,якщоХ=80

5 Закріплення вивченого матеріалу

Знайдіть значення виразу.

456*45+49721:7+3457=

Задача.

В одній школі 28 класів, а в іншій 22 класи. У всіх класах порівну учнів, а всього в цих класах 1500учнів. Скільки учнів займається в кожній школі?

6.Підсумок уроку

- Продовжіть речення.

На уроці я вчився….

Мені було цікаво….

Утруднення викликало завдання….

 

Природознавство 22.05.20, 4б

Тема. Які годинники використовували люди з давна?

Мета: розповісти учням про годинники, які використовували люди в давнину; розвивати уявлення, мислення, спостережливість, уміння змістовно  правильно висловлювати власну думку, пам’ять; корегувати звуковимову учнів; виховувати інтерес до вивчення минулого людства.

Хід уроку

1.Організація учнів до уроку

Доброго дня! Хорошого усім настрою.

2. Перевірка домашнього завдання

*Що вам було на домашнє завдання? (Записати у зошит назви штучних матеріалів, які людина створила з природних речовин)

*Зачитайте із зошита назви штучних матеріалів, які людина створила з природних речовин

3.Оголошення теми та мети уроку

 На сьогоднішньому уроці  я вам розповідатиму про те, як використовували люди з давна годинники .

4.Вивчення нового матеріалу

(пояснення програмового матеріалу здійснюю через в’язок у вайбер-групі)

Перші годинники у звичному для нас вигляді зі стрілками з’явилися 1577 р.  Вони були далеко неточними. Це вдалося виправити ближче до 1660 року, з використанням в годиннику конструкції маятника.

Циферблат годинників спочатку містив тільки 12 поділок. Тому, щоб уникнути плутанини, у багатьох країнах було прийнято поділ часу часу на «до» і «після» полудня. Зараз цей принцип використовували в США.

Набагато пізніше - в 1927 р.були винайдені перші годинники, робота яких була заснована на акумоляторі. Це була поява перших кварцових годинників. За точністю вони значно випереджали будь-які годинники намеханіці.Завдяки точності, більш дешевому виробництву і кращим експлуатаційним характеристикам, механізмина кварцовій технології швидко завоювали визнання і увійшлив наше життя.

За розміром

Кишеньковий і наручний годинник.

 За місцем розташуванням

За механізмом вимірювання:

o   сонячний ;

o   пісковий ;

o   водяний ;

o   механічний ;

o   електронний ;

Сонячний годинник. Цей  годинник заснований на тому, що сонце викидає тінь від предметів, і його  шлях по небу одинакові  в одинакові  дні різних років. Використовуючи  розкреслене коло й виправлення на широту місцевості можна дізнатись, котра зараз година.

Водяний годинникякий також називається клепсидрою, має принцип дії схожий з пісковим годинником.

 

Завдання. Коротко розказати про пісочний, механічний, електронний годинник (діти мали підготувати дане завдання заздалегідь).

 

5. Закріплення  вивченого  матеріалу

Казка про годинник  (слухання  і аналіз змісту казки) Роман Гридковиць «Годинник часу».

6.Підсумок уроку

- Продовжіть речення.

На уроці  я слухав про….

Мені було цікаво….