Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

п"ятниця 24.04

6б                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Мої шкільні речі.

1) Поставити слова в правильному порядку.

  1. At, read, we, Ukrainian, usually, lesson.

  2. Like, the break, to play, we, during.

  3. Many, are, our, in, there, desk, classroom,

  4. Bag, I, different, have, my, paints, in.

  5. English, from, translate, into, usually, we, Ukrainian

 

2) Дайте відповідь на питання

  1. What do you like best to do at the English lesson?

  2. What don’t you like  to do at the English lesson?

  3. What does your friend like to do at the English lesson?

  4. What doesn’t your friend like to do at the English lesson?

3)Записати незнайомі слова з відео.

https://www.youtube.com/watch?v=41cJ0mqWses

https://www.youtube.com/watch?v=AS5nhKzaOqo

 

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)

 

Образотворче мистецтво

Тема: Кольорознавство

Опрацюйте презентацію 1- 22 слайди

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-koloroznavstvo-167835.html

виконайте змішування 3 основних кольорів, фото надішліть на поштову скриньку

petro_rod@ukr.net

Логоритміка  6б клас 24.04

1. Виконай  розминку https://www.youtube.com/watch?v=BPC5nU5cStw

2. Дихальні  вправи

https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

3. кінезіологічні  вправи  https://www.youtube.com/watch?v=0ug_JfVYNg8

4. Прослухайте українську народну  пісню  «Летіла зозуля” https://www.youtube.com/watch?v=P4J_WSxxMgI

5. Прочитайте  текст  пісні (під  відео)  чітко  вимовляючи  звуки.

6. Відтворіть дану  пісню  у  заданому  темпі.

 

Українська мова, 24.04.20р.

Тема. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах –ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-,

-ін-, -ичн-.

Матеріал для опрацювання:

Опрацювати теоретичний матеріал на ст..173 підручника (6_um_e_ua_2014.pdf).

Виконати:

 вправу 414,

вправа 415,

вправа 448  (завдання 1,2,3,4)

Домашнє завдання: 

   Утворити прикметникові форми від іменників, уживаючи вивчені суфікси. Визначити у них суфікси.

Помаранч, груша, ультрафіолет, мозок, сода, свято, сміття, квітка, сніг, гроші, огірок, сталь, спаржа, кришталь.

езультати усіх виконаних робіт надіслати на електронну адресу вказану класним керівником!!!)

 

Українська література, 24.04.20р.

Тема. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Розділ VІІ,ІХ.

 

Матеріал для вивчення:

 

Заповнити кросворд за прочитаними розділами

 

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Ім’я одного з героїв повісті

2. Водний об’єкт, до якого щодня приходили герої повісті

3. Ім’я одного з героїв твору

4. Як звали велосипедиста?

5. Як звали вчительку ботаніки та зоології?

6. Ім’я діда

7. Як хлопці вирішили назвати тварину, що жила в озері?

8. Що відремонтували хлопці на березі озера?

9. Як називалася тварина, про яку читав Митько в одному з розділів?

 

Гра «Правильний порядок»

1. Викрадення курки

2. Похід до бібліотеки

3. Зустріч з Васею

4. Завдання на літо

5. Поїздка до Юрківки

6. Дід Трохим упав у яму

7. Сліди невідомої тварини на березі озера

8. Зустріч із бабусею Митька

9. Інформація про погану репутацію озера

10. Прохання хлопців відпустити в село на канікули

11. Історія з гербарієм

 

Характеризувати головних героїв дитячої повісті https://naurok.com.ua/prezentaciya-ukra-nska-literatura-6-klas-harakteristika-obraziv-sergiya-ta-mitka-nema-nichogo-kraschogo-za-druzhbu-za-tvorom-ya-stelmaha-mitkozavr-iz-yurkivki-abo-20253.html

 

Домашнє завдання:

Читати повість, характеризувати головних героїв, скласти міні-план прочитаних розділів.

 

(Результати усіх виконаних робіт надіслати на електронну адресу вказану класним керівником!!!)