Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

п"ятниця 24.04

1—Б   ЯДС
Тема:  Мої домашні  помічники.
 Людина довго й наполегливо вивчала властивості різних предметів, навчалася пристосовувати їх до своїх потреб. Так з’явилися транспорт, дороги, будинки,різні прилади та пристрої. Протягом усього існування людство удосконалювало свої винаходи.
Розглянь малюнок на ст.82. Розкажи про призначення приладів.
Які прилади допомагають тобі і твоїй сім’ї вдома?
Назви прилади на малюнку одним словом. (техніка)
Всі ці прилади називають побутовими. Побутові прилади -  помічники людей. Прилади та пристрої, які оточують тебе вдома, полегшують роботу і пришвидшують виконання домашніх справ. Проте іноді вони можуть бути дуже небезпечними. Обов язково потрібно знати правила безпеки під час користування електроприладами.
Запам’ятай!!! Користуватися цими приладами можна тільки в присутності дорослих.
Обговоріть з батьками яка небезпека очікує на дітей під час користування електроприладами.
 
 
1-Б 24.04 Укр. мова
 Тема. Кольори природи. «Земля красуня». (з енциклопедії «Дивосвіт») Робота з дитячою книжкою.
 Вправи для розчитування.
Вправа «Знайди два однакових слова»
Попробуй впізнати два однакових слова, а потім прочитай. Спочатку голосно, а потім тихо.
Каркас, карась, карат, карниз, карниз, карта.
Катер, кратер, катет, катер,  каток.
Прочитай «Земля - красуня» буквар ст. 99.
 Чим приваблює Земля будь якої пори року?
Чи  однакова форма земної поверхні?
Визнач найпривабливішу частину оповідання для себе. Прочитай і перекажи ї
 
 
1-Б 24.04 Укр. мова
Тема. Буква ї та її звукове значення. Відновлення деформованого тексту. Словниково-логічні вправи.
Прочитай. Напиши звуко - буквенний аналіз слова відгадки.
Пригадай! Буква ї завжди позначає два звуки [йі]
 В лісі він без сумки ходить
Яблука й гриби знаходить.
Спина – голки. Очі – намистинки.
Хто це там біля ялинки?
(Їжак)
 Прочитай і спиши текст. Зверни увагу на підкреслені слова. Зміни букви щоб слова звучали правильно.
Діти ходіли в гай. Там озеро. Біля берога діти побачали качку з каченятами. Качінята ще зовсім не вміли  плавату.
(ходили, берега, побачили, каченята, плавати)
Перестав букви, щоб вийшло нове слово.
Село, лісок, курча, старий,кіт,марка.
Зразок: село- осел.
( сокіл, круча, айстри, тік, рамка)       

23.04          ЛФК        1-Б

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.

1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.

2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).

3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.

4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.

5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.

6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.

7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.

8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.

9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.

10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.

11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.

12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.

13. Ходьба по ребристій поверхні.

14. Зжимати резинову грушу.

15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.