Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

п"ятниця 29.05

7  - б, зарубіжна література                                           ДАТА 29.05.2020

Тема. Підсумкова контрольна робота

 

Матеріал для перевірки набутих знань:

  1. Виберіть твір, в якому відображено тему дружбу та освіти - ...

 

  1. "19 жовтня"

  2. "Коли настав чудовий май..."

  3. "Якщо..."

  4. Як перекладається з єврейськоі мови прізвище письменника Шолом-Алейхема?

  5. "Невідомий "

  6. "Мир вам"

  7. "Щастя вам"

 

  1. Капітаном якого корабля був  Артур Грей герой твору "Пурпурові вітрила"? 

  2. "Секрет"

  3. "Ансельм"

  4. "Пурпурові вітрила"

 

  1. Батьківщиною О. Гріна є:

  2. Франція

  3. Англія

  4. Росія

 

  1. Художній образ, якому притаманні інакомовна багатозначність і глибина узагальнення

  2. Символ

  3. Гіпербола

  4. Метафора

  5.  Визначте художній засіб, який використано у рядку:

"Моя любов - рожевий квіт...

Моя любов - веселий спів..."

  1. епітет

  2. порівняння

  3. антитеза

  4. Детективному творі обв'язково мають бути такі персонажі:

  5. детектив, злочинець, жертва

  6. детектив, оповідач, злочинець

  7. детектив, помічник детектива, злочинець

  8. Новела – це

  9. оповідь про ряд подій із логічним завершенням сюжету

  10. оповідь про незвичайну подію із несподіваним фіналом

  11. оповідь про одну подію із життя героя

  12. До якого свята герої твору О.Генрі "Дари волхвів" готували дарунки?

  13. до Різдва

  14. до Дня подяки

  15. до Нового року

  16. Різновид фантатичної літератури, заснований на використанні міфологічних і казкових мотивів - це

  17. новела

  18. фентезі

  19. роман

  20. Визначте ідею оповідання “Чарівна крамниця” Г.Уеллса.

  21. Три речі ніколи не повертаються назад -- час, слово, можливість. Тому не втрачай часу, вибирай слова, не прогав можливість.

  22. Лише ті люди, котрі вміють мріяти і фантазувати, можуть побачити чари і відкрити для себе світ фантастичного і цікавого.

  23. Кохання – це почуття, сила якого здатна перемогти смерть і зберегти життя.

  24. Визначіть правильний перелік відповідностей

  25. О. Генрі - Англія; 2. Г. Уеллс - Японія; 3. Р. Акутагава – Америка

  26. О. Генрі - Америка; 2. Г. Уеллс - Японія ; 3. Р. Акутагава – Англія

  27. О. Генрі - Америка; 2. Г. Уеллс - Англія; 3. Р. Акутагава – Японія

 

 

Тестування можна пройти за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7547537

 

(Питання надсилати у Viberгрупу класу, або на ел.адресу galjysik@inbox.ru)

 

Українська мова, 29.05.20р.

Тема. Підсумковий урок.

Матеріал до уроку:

  1. Навчальне аудіювання.

Прослухати уважно речення. Виписати дієслова (у процесі слухання).

Уся історія нашого народу пов’язана з історією хліба, з мистецтвом його сіяти, вирощувати, косити, молотити, молоти, вчиняти тісто, пантрувати, як воно сходить, пекти, а коли хочете, то з гречним, вихованим ще з дитинства, умінням його їсти.

  • Простежте, яка форма дієслова є найбільш уживаною в цьому

реченні? (Неозначена форма дієслова)

  • Чому ти так вирішив (-ла)?

  • Які ще форми дієслова ви знаєте?

  • Поясніть, будь ласка, значення слова «пантрувати».

  • Які звичаї, пов’язані з хлібом, ви знаєте?

 

  1. Робота з лінгвістичним ключем.

Дієслова записати у дві колонки: а) першої дієвідміни (-уть, -ють); б) другої дієвідміни (-ать, -ять).

Стихає, стоїть, забув, висить, скористаєшся, зміню, кліпнув, ненавидить, в’юся, знаходиш, збагнула, біжимо, заїде.

Ключ. Підкреслити в кожному слові другу від початку букву, вийде продовження пісні К.Малицької «Чом, чом, чом, земле моя…» (так люба ти мені).

  • Про яку землю говориться у пісні?

  • У цій вправі ми повторили….(І, ІІ дієвідміни).

  • Як їх треба розрізняти?

Добре, діти, впоралися ви з цим завданням, але треба рухатися далі.

  1. Наступне завдання ви будете виконувати в парі.

Вашим домашнім завданням було: 1 парі виписати прислів’я та приказки з дієсловами; 2 парі – виписати фразеологізми з дієсловами.

  • Гарно попрацювали вдома, навіть виписали прислів’я, приказки та

фразеологізми повчального змісту. Так чого ж нас навчають прислів’я  та приказки? А фразеологізми?

  • Учень біля дошки.

Поставити подані в дужках  дієслова у формі теперішнього часу. Визначити особу й число дієслів.

Мова (об’єднувати), (згуртовувати) людей у націю, (засвідчувати) духовне буття народу. Без мови ми не (бути) народом, ми – своєрідна отара чи череда без пастуха. Без народних дум, пісень, прислів’їв, приказок ми (прирікати) себе на виродження.

  • Я читаю дієслова, а ви кодуєте їх за допомогою цифр:

1- минулий час, 2 – теперішній час, 3 – майбутній час.

Буду дякувати, говорю, читатиму, приходила, танцюють, напишу, писатиму, вивчали, брав, буду пам’ятати, зробив, учитимусь, буду перемагати, намагаюсь.

  • Які часи має дієслово?

 

4. Гра “Пошук” 

Завдання: знайдіть речення, в якому НЕ з дієсловом пишеться разом.

1. (Не)радуйся чужому лихові.
 2. (Не)будь упертим, а будь одвертим.
 3. Під лежачий камінь вода (не)тече.
 4. (Не)помиляється той, хто нічого (не)робить.

5. Добре тому багатому: його люди знають, а зо мною зустрічаються – мов (не)добачають.