п"ятниця 29.05
Я досліджую світ
Тема. Літні канікули. Правила поведінки під час літніх канікул.
Мета:закріплювати знання про правила відпочинку влітку;розвивати пам`ять, увагу, спостережливість; виховувати обережність, відповідальність.
1.Відгадайте загадку.
Сонечко яскраве
Цілий день палає,
На травиці в гаї
Цілий день ми граєм.
Раді всі малята
Цілий день купатись,
Веселиться й грати,
На сонці засмагати.
Як пора ця зветься,
Коли все сміється
І відпочиває?
Коли ж це буває?
(Влітку)
- Чи любите ви літо? Чому?
2. Оголошення теми уроку.
— Ось і добіг кінця навчальний рік. Попереду вас чекають довгі літні канікули. Під час канікул влітку у вас найбільше часу для розваг та відпочинку. Але під час відпочинку слід пам’ятати певні правила безпечної поведінки. Про них ми сьогодні й поговоримо.
- Вивчення нового матеріалу.
Перегляньте відео «Правила безпечної поведінки влітку» https://www.youtube.com/watch?v=10M16FZryRk
Запам’ятайте правила безпечної поведінки.
- Грайся тільки у дозволених місцях.
- Обходь стороною пустирі, будівельні майданчики.
- На велосипеді, самокаті, роликах катайся там, де немає транспорту.
- Не бери до рук незнайомі предмети.
- До лісу, річки, озера ходи тільки з дорослими.
- Дорослі завжди повинні знати, де ви гуляєте.
- Закріплення вивченого матеріалу.
Обери правильну відповідь.
- Що корисно влітку?
А) Загартовувати свій організм.
Б) Засмагати весь день.
В) Під час грози бути у полі.
Г) Їсти свіжі овочі і фрукти.
Д) Купатися у водоймах під наглядом дорослих.
- Безпечно гратися .....
А) на дорозі
Б) на подвір'ї
В) на будівництві
Г) на дитячому майданчику
- Вибери правила купання у водоймі влітку, які не зашкодять здоров'ю.
А) Краще купатися декілька разів по 15-20 хвилин.
Б) У перервах між купанням пограти в рухливі ігри: волейбол, бадмінтон
В) Купатися краще серед дня, коли сонце гарно припікає.
Г) Після тривалого перебування на сонці швидко зайти у воду та зразу пірнути.
Д) Можна знаходитися у воді стільки, скільки хочеться.
4. У яку пору дня можна засмагати?
А) 10.00 до 12.00
Б) з 12.00 до 14.00
В) до 11.00 ранку та після 16.00.
Г) з 13.00 до 15.00
5. Які місця на вулиці ти обереш для ігор?
А) Стадіон, який поряд з твоїм будинком.
Б) Незакінчене будівництво.
В) Дитячий майданчик у твоєму дворі.
Г) Дорогу.
Розв`яжіть цікаві задачки.
1. Група дітей зібралася у подорож. На час подорожі одній дитині необхідно 1 л води. Скільки води необхідно взяти у подорож, якщо мандруватиме 7-ро дітей?
2. Від села до джерела 30 м, а від джерела до лісу 50 метрів. Яка відстань від села до лісу?
- Рефлексія.
- Отож , під час літніх канікул дотримуйтеся правил безпечної поведінки.
- Не забувайте вживати багато овочів і фруктів, не забувайте їх ретельно мити,
- Багато гуляйте на свіжому повітрі.
Читання
Тема. Підсумковий урок за рік. Повторення вивченого матеріалу.
Мета: пригадати твори, які вивчалися протягом 2 класу, назви розділів; вчитися розповідати про твір, який сподобався найбільше; розвивати пам`ять, мовлення; виховувати любов до читання.
- Сьогодні в нас останній урок з читання і ми з вами пригадаємо твори , які прочитали в 2 класі.
1.Дайте відповіді на запитання.
- Зі скількох розділів складається підручник з читання ?
А) 7
Б) 9
В) 10
Г) 11
2. З якого вірша починається підручник?
А) "Прапор"
Б) "Шкільний дзвінок"
В) "Білочка восени"
Г) "Струмок"
3.ЯКИЙ ВІРШ Є ОСТАННІМ У ПІДРУЧНИКУ?
А) "ПРОЛІСОК"
Б) "ВЕСНА"
В) "ВЕСНЯНИЙ СТРУМОК"
Г) "ЩОБ ЗАВЖДИ БУВ СВІТ ПРЕКРАСНИМ"
4. Найменший розділ
А) Книжка- ключ до знань
Б) Зустрічаймо весноньку
В) Кожна пригода -до мудрості дорога
Г) Мого дитинства сонячна країна
5. З якого розділу вірші "Недалеко до зими", "Вітрисько", "Горобці"
А) Дзвіночок кличе у країну знань
Б) Осінні барви, осінній настрій
В) Народні перлини для кожної дитини
Г) Довкола стільки є краси
6. Скільки сторінок у підручнику з читання?
А) 142
Б) 140
В) 141
Г) 143
- Розкажіть, який твір вам найбільше сподобався? Чому?
- Рефлексія.
- Вітаю вас, дорогі діти! Весь рік по краплинці ви здобували знання. Були розумними, уважними, наполегливими. Хочу побажати вам і надалі бути допитливими, цікавими.
Українська мова
Тема. Повторення вивченого матеріалу. Текст.
Мета. Формувати в учнів уміння складати розповідь за серією картинок; вправляти дітей у побудові причинно-наслідкових зв’язків; розвивати мовлення, увагу, пам’ять; виховувати турботу про власне здоров’я, бажання проводити відпочинок активно та з користю, пам’ятаючи про власну безпеку .
- Відгадування загадки
Розквітають в луках квіти,
Зеленіють в лісі віти.
Все зелене молоде...
За весною що іде? (Літо)
-Скажіть,хто любить літо. Розкажіть, за що ви його любите.
- Сьогодні ми складатимемо звіт-розповідь про КУИЛНАКІ. Ви здивовані? Спробуйте розшифрувати це слово.
- Ну, звичайно, це канікули. А що робила на канікулах наша героїня та з якою метою, ми спробуємо сьогодні розібратися.
- Хвилинка каліграфії
Лл літечко Кк канікули
- «Мозкова атака»
-Що таке текст?
- Які бувають тексти?
- Які основні частини тексту?
-Сьогодні ми з вами складатимемо текст-розповідь.
- Дайте йому визначення.
( Це текст, в якому про щось або про когось розповідається)
4. Опрацювання вірша Т.Корольової (на картках)
Щедре літо
|