Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

п"ятниця 29.05

Я досліджую світ

Тема. Літні канікули. Правила поведінки під час літніх канікул.

Мета:закріплювати знання  про правила відпочинку влітку;розвивати пам`ять, увагу, спостережливість; виховувати обережність, відповідальність.

1.Відгадайте загадку.

Сонечко яскраве
Цілий день палає,
На травиці в гаї
Цілий день ми граєм.

Раді всі малята
Цілий день купатись,
Веселиться й грати,
На сонці засмагати.

Як пора ця зветься,
Коли все сміється
І відпочиває?
Коли ж це буває?
(Влітку)

 

  • Чи любите ви літо? Чому?

2. Оголошення теми уроку.

—  Ось і добіг кінця навчальний рік. Попереду вас чекають  довгі літні канікули. Під час канікул влітку у вас найбільше часу для розваг та відпочинку. Але під час відпочинку слід пам’ятати певні правила безпечної поведінки. Про них ми сьогодні й поговоримо.

  1. Вивчення нового матеріалу.

Перегляньте відео «Правила безпечної поведінки влітку» https://www.youtube.com/watch?v=10M16FZryRk

Запам’ятайте правила безпечної поведінки.

  • Грайся тільки у дозволених місцях.
  • Обходь стороною пустирі, будівельні майданчики.
  • На велосипеді, самокаті, роликах катайся там, де немає транспорту.
  • Не бери до рук незнайомі предмети.
  • До лісу, річки, озера ходи тільки з дорослими.
  • Дорослі завжди повинні знати, де ви гуляєте.

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу.

Обери правильну відповідь.

  1. Що корисно влітку?

А) Загартовувати свій організм.

Б) Засмагати весь день.

В) Під час грози бути у полі.

Г) Їсти свіжі овочі і фрукти.

 Д) Купатися у водоймах під наглядом дорослих.

  1. Безпечно гратися .....

А) на дорозі

 Б) на подвір'ї

 В) на будівництві

 Г) на дитячому майданчику

  1. Вибери правила купання у водоймі влітку, які не зашкодять здоров'ю.

А) Краще купатися декілька разів по 15-20 хвилин.

 Б)  У перервах між купанням пограти в рухливі ігри: волейбол, бадмінтон

В) Купатися краще серед дня, коли сонце гарно припікає.

 Г) Після тривалого перебування на сонці швидко зайти у воду та зразу пірнути. 

Д) Можна знаходитися у воді стільки, скільки хочеться.

4. У яку пору дня можна засмагати?

А)  10.00 до 12.00

 Б) з 12.00 до 14.00

 В) до 11.00 ранку та після 16.00.

Г) з 13.00 до 15.00

5. Які місця на вулиці ти обереш для ігор?

А) Стадіон, який поряд з твоїм будинком.

 Б) Незакінчене будівництво.

В) Дитячий майданчик у твоєму дворі.

 Г) Дорогу.

 Розв`яжіть цікаві задачки.

1. Група дітей зібралася у подорож. На час подорожі одній дитині необхідно 1 л води. Скільки води необхідно взяти у подорож, якщо мандруватиме 7-ро дітей?

2. Від села до джерела 30 м, а від джерела до лісу 50 метрів. Яка відстань від  села до лісу?

 

  1. Рефлексія.
  • Отож , під час літніх канікул дотримуйтеся правил безпечної поведінки.
  • Не забувайте вживати багато овочів і фруктів, не забувайте їх ретельно мити,
  • Багато гуляйте на свіжому повітрі.

 

Читання

Тема. Підсумковий урок за рік. Повторення вивченого матеріалу.    

Мета:  пригадати твори, які вивчалися протягом 2 класу, назви розділів; вчитися розповідати про твір, який сподобався найбільше; розвивати пам`ять, мовлення; виховувати любов до читання.        

 

  • Сьогодні в нас останній урок з читання і ми з вами пригадаємо твори , які прочитали в 2 класі.

1.Дайте відповіді на запитання.           

  1. Зі скількох розділів складається підручник з читання ?

А) 7

 Б) 9

В) 10

Г) 11

2. З якого вірша починається підручник?

А) "Прапор"

 Б) "Шкільний дзвінок"

 В) "Білочка восени"

 Г) "Струмок"

3.ЯКИЙ ВІРШ Є ОСТАННІМ У ПІДРУЧНИКУ?

А) "ПРОЛІСОК"

 Б) "ВЕСНА"

 В) "ВЕСНЯНИЙ СТРУМОК"

 Г) "ЩОБ ЗАВЖДИ БУВ СВІТ ПРЕКРАСНИМ"

4. Найменший розділ

А) Книжка- ключ до знань

Б) Зустрічаймо весноньку

 В) Кожна пригода -до мудрості дорога

 Г) Мого дитинства сонячна країна

5. З якого розділу вірші "Недалеко до зими", "Вітрисько", "Горобці"

А) Дзвіночок кличе у країну знань

Б) Осінні барви, осінній настрій

В) Народні перлини для кожної дитини

 Г)  Довкола стільки є краси

6. Скільки сторінок у підручнику з читання?

А) 142

 Б) 140

 В) 141

 Г) 143

 

  1. Розкажіть, який твір вам найбільше сподобався? Чому?
  2. Рефлексія.
  • Вітаю вас, дорогі діти! Весь рік по краплинці ви здобували знання. Були розумними, уважними, наполегливими. Хочу побажати вам і надалі бути допитливими, цікавими.

Українська мова

Тема. Повторення вивченого матеріалу.  Текст.                        

Мета.  Формувати в учнів уміння складати розповідь за серією картинок; вправляти дітей у побудові причинно-наслідкових зв’язків;  розвивати мовлення, увагу, пам’ять; виховувати турботу про власне здоров’я, бажання проводити відпочинок активно та з користю, пам’ятаючи про власну безпеку .

 

  1. Відгадування загадки

Розквітають в луках квіти,

Зеленіють в лісі віти.

Все зелене молоде...

За весною що іде? (Літо)

 

 -Скажіть,хто любить літо. Розкажіть, за що ви його любите.

 

   - Сьогодні ми складатимемо звіт-розповідь про КУИЛНАКІ.  Ви здивовані? Спробуйте розшифрувати це слово.

 

  • Ну, звичайно, це канікули. А що робила на канікулах наша героїня та з якою метою, ми спробуємо сьогодні розібратися.
  1. Хвилинка каліграфії

Лл літечко Кк канікули

 

  1. «Мозкова атака»

-Що таке текст?

- Які бувають тексти?

- Які основні частини тексту?

-Сьогодні ми з вами складатимемо текст-розповідь.

- Дайте йому визначення.

( Це текст, в якому про щось або про когось розповідається)

 

4. Опрацювання вірша Т.Корольової (на картках)                          

 Щедре літо

Літня спека, грози, грім, 
Літо, ти прекрасне всім!

 

Скільки в тебе є скарбів: 
В лісі — ягід та грибів;

У садках — смачна малина, 
Аґрус, яблука, ожина.

Фрукти й зелень соковита — 
Це смачні дарунки літа.

Ген тече срібляста річка... 
Ой і тепла ж в ній водичка!

Можна влітку засмагати, 
Можна плавати й пірнати.
Т. Корольов
а

  1. Виведення головної думки розповіді.

Літні канікули – чудовий час для активного відпочинку, допомоги дорослим по господарству та загартовування. Та відпочиваючи, потрібно дбати про безпеку: обирати безпечні місця для ігор, дотримуватись правил поводження біля водойм, правил перебування на сонці та інших.

- Чи є дані картинки підтвердженням цьому? Який висновок для себе зробили?

(Картинки додаються у вайбер)

 

4. Складання розповіді «Як я проведу літні канікули».

— Підкресліть слова до теми вашого твору.

Літо, спека, веселка, похід, річка, море, село, книжка, пісок, рибалка, вудка, місто, на городі, дача, господарство, гриби, трава, друзі, здивувало, запам'яталося.

— Розкажіть:

  Де ти хотіли б відпочити цього літа?

  Яка місцевість? Опиши.

Як я проведу літні канікули

     Щороку свої літні канікули я проводжу в селі у бабусі. Я дуже люблю бабусине село. Надіюся, що цього року також поїду до неї.

      У бабусі я не тільки відпочиваю, а й допомагаю їй. Я буду доглядати за коровою Зіркою, а також за домашньою птицею.

    У селі я з друзями планую піти на риболовлю, скупатися у річці.

 

  1. Рефлексія та саморефлексія.
  • З яким текстом працювали?
  • Як би ви оцінили свою роботу ?