Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

п"ятниця 29.05

29.05.2020р.

Літературне читання,  українська мова,  математика.

Тема. Підсумковий  урок.  Останній  урок у 4 класі

 

Добрий день, батьки і діти!

Гарне свято прийшло до нас!

Будем разом усі радіти –

Для канікул прилинув час!

 

Закінчились важкі уроки

І веселі перерви – теж!

Стало менше в дітей турботи

І свободи тепер - без меж!

 

Ну а в нас – особливе свято,

Бо підуть діти в 5-ий клас.

Вчителів буде в них багато,

І турбот трохи більше – у вас.

      Доброго дня вам, дорогі мої любі діти та найкращі у світі батьки! Я рада вітати вас! Ось і кінець травня! Заглядає гаряче сонечко у вікно, кличе всіх дітей на подвір’я, обіцяє - канікули! Цього  року  Останній дзвінок, який сповіщає про закінчення навчання у школі, прозвучить дистанційно. Та  це  аж  ніяк  не  заважає  нашим  дітям  стати  на  рік  старшими. Час летить невблаганно і змінює все, що нас оточує. Життєва дорога людини також мінлива і нелегка, несе в життя і сум, і радощі. Все має початок і кінець. Не можна сказати, що закінчується дитинство наших дітей. Однак сьогоднішній день проводить невидиму межу між дитинством і юністю.

Дивлюсь на вас  і згадую ті дні,

Коли прийшли ви в перший  клас.

Як вперше ми залишились  одні

І я, хвилюючись, вивчала  вас.

 

Вас все колись цікавило в мені:

Вона яка? А інші вчителі які?

Горіла я , як в легкому вогні,

Палали й ви, як маки польові.

 

Промчали дні, і місяці, і роки пролетіли,

І знову ми, як і колись самі,

А що сьогодні згадати б ви хотіли?

Як часто на уроках ви шуміли?

 

Так, це було, куди ж його подіти?

Та відійшло в історію, в минулий час.

Та я запам’ятаю вас, мої найкращі діти,

Як самий класний в світі клас!

 

    Звичайно, розставання завжди сумне. Але це розставання означає завершення одного етапу вашого життя та початок другого. Попереду вас чекає нове невідоме, але прекрасне життя. Незвичне, часом складне і незрозуміле, зі своїми радощами і проблемами, з новими звершеннями і перемогами. Нове прекрасне життя!

      Ваше життя у початковій школі було теж різним: і веселим, і не дуже, і простим, і з проблемами, з досягненнями і поразками. І погодьтеся,  що воно було прекрасним, цікавим, бо ми прожили його, як одна велика дружна сім’я—у злагоді й взаєморозумінні.

      Дорогі наші мами і тата! Полюбуйтесь! Ваші діти підросли! Ті, кого ви бачите перед собою  це результат вашої щоденної праці! Саме вони навчили вас виживати в екстримальних ситуаціях, долати труднощі, тримати удари долі, саме вони приносили вам радість і хороші результати успішності, завдавали деколи й проблем, але це робило вас сильнішими, мудрішими. Будьте вдячні своїм дітям за те, що тримали вас у тонусі, не давали розслабитися, робили вас молодими й активними. Пишайтеся, гордіться своїми дітьми  бо вони того заслуговують!

     Я також хочу щиро подякувати вам, найкращі у світі батьки, за тісну співпрацю, за приємні хвилини спілкування з вами, за розуміння та допомогу.

 Мої успіхи, яких я досягла за ці роки  це дякуючи вам і нашим талановитим дітям! Нехай ваші діти тільки радують вас своїми перемогами, будьте щасливі, здорові, веселі, а головне — завжди молодими, а молодими душею -  обов’язково ! 

                      

 

 

 

Соціально –побутове  орієнтування

Тема. Правила поводження на канікулах та в довільний час.

.Ідучи на канікули, ПАМ'ЯТАЙ!!!

1. Про дозвіл гуляти лише у призначених для цього місцях: на ігрових майданчиках, біля будинків, школи, у скверах чи парках.

2. Про суворе дотримання правил дорожнього руху, про поведінку в транспорті, при посадці і висадці з транспорту.

3. Про дотримання правил протипожежної безпеки при користуванні електроприладами (телевізором, праскою, холодильником) та газом.

4. Про правила поведінки в місцях громадського перебування (під час екскурсій, культпоходів, зустрічей, катання на ковзанах).

5. Про правила поведінки біля ліній електромереж, залізничного полотна, поблизу водоймищ, на воді та льоду, поряд із будівельними майданчиками, відкритими люками, біля відкритих вікон, на балконі, сходах тощо.

6. Про правила користування і правила поведінки в ліфтах.

7. Про правила користування гострими, колючими предметами, ліками, протипожежним, сільськогосподарським, будівельним та іншим інвентарем.

8. Про необхідність мити руки перед вживанням їжі, після ігор, фізичної праці, відвідування туалету.

9. Про категоричну заборону:

- чіпати незнайомі і вибухонебезпечні предмети;

- грати на проїжджій частині вулиці або поблизу неї;

- відходити далеко від будинку, в якому мешкаєш;

- обігрівати приміщення газом;

- розпалювати вогнище;

- лазити по деревах, дахах;

- грати із чужими тваринами;

- збирати незнайомі види грибів і ягід;

- пити сиру воду;

- самостійно виїжджати за місто, в ліс без супроводу вчителів або батьків;

- вступати в контакт та впускати в квартиру незнайомих людей;

- перебувати на вулиці пізніше, ніж о 21.00.

Обережна поведінка під час канікул –
 запорука життя і здоров'я

 

Тема: Перевір свої досягнення.

 

Слухання вивчених творів.

Слухання пісні Рака з опери «Коза-Дереза» М. Лисенка

https://www.youtube.com/watch?v=GoLUrbJqkl0 

Слухання пісні Лисички з опери «Коза-Дереза» М. Лисенка

https://www.youtube.com/watch?v=MAedtmDvvyM 

Слухання та розучування пісні Кози з опери М. Лисенка «Коза-Дереза», виконання  https://www.youtube.com/watch?v=4O-qHLkTrHE 

Пригадаймо казку про Козу-Дерезу.

 https://www.youtube.com/watch?v=urWVVEtFw9E  казка Коза дереза

Слухання пісні Рака з опери «Коза-Дереза» М. Лисенка

https://www.youtube.com/watch?v=GoLUrbJqkl0 

Слухання пісні Лисички з опери «Коза-Дереза» М. Лисенка

https://www.youtube.com/watch?v=MAedtmDvvyM 

Слухання та розучування пісні Кози з опери М. Лисенка «Коза-Дереза», виконання  https://www.youtube.com/watch?v=4O-qHLkTrHE 

Пригадаймо казку про Козу-Дерезу.

 https://www.youtube.com/watch?v=urWVVEtFw9E  казка Коза дереза

Сприймання. В.Текер. «Жартівлива полька» у виконанні троїстих музик.

https://www.youtube.com/watch?v=3OLXQeqr67A

Повторення вивчених пісень.

1.Пісня Кози з опери М. Лисенка «Коза-Дереза»,  https://www.youtube.com/watch?v=4O-qHLkTrHE 

2. Прослухайте Дитячу пісеньку – «Ой, на горі жито»

 https://www.youtube.com/watch?v=yLMJtLXuBwM 

3. Пісня «Зайчик».

https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI

4. Пісня «Вкраїнські інструменти».

https://www.youtube.com/watch?v=gA5G-Ie6eG8 

Пісня «День народження» муз А. Олєйнікової, сл Н. Іванової.

https://www.youtube.com/watch?v=Hocda_sAfI0 

 

Тема. Музичне мистецтво: діалог традицій і новаторства. Підсумковий урок.

  • Л. ван Бетховен. Симфонія №9. Фінал («Ода до радості»).

 

  • Шо вам запам'яталося найбільше?

  • Шо було найцікавішим, а що — найскладнішим?

2. Музичне сприймання. Л. ван Бетховен. Симфонія №9. Фінал («Ода до радості«).  https://www.youtube.com/watch?v=waO5Odh0uVo 

3. Аналіз музичного твору.

  • Опишіть про своє враження від музичного твору.

  • У виконанні яких інструментів прозвучав твір?

  • Назвіть характерні засоби музичної виразності твору.

 

Ода «До радості» була написана Ф. Шиллером як літературний твір і покладена на м зику німецьким композитором Л. Ван Бетховеном та є частиною фіналу симфонії №9.

У 1972 році музика стала офіційним гімном Ради Європи, а у 1993 році — гімном Європейського союзу.

Проведення підсумкового тестування.

1. Музично-сценічна вистава переважно розважального характеру, що поєднує монологічне і діалогічне мовлення з вокальною та інструментальною музикою, танцювальне мистецтво й естрадні прийоми, називається:

  • оперою

  • оперетою

  • балетом

2. Оперета  І. Кальмана на лібрето А. Грюнвальда і Ю. Браммера:

  • «Принцеса цирку»

  • «Фіалка Монмартру»

  • «Княгиня Чардашу»

3. Музично-сценічна вистава, в якій поєднуються різноманітні жанри і виражальні засоби естрадної та побутової музики, хореографічного, драматичного й оперного мистецтва, — це:

  • рок-опера

  • оперета

  • мюзикл

4. Відома радянська рок-опера композитора Олексія Рибникова на вірші поета Андрія Вознесенського:

  • «Юнона і Авось»

  • «Орфей і Еврідіка»

  • «Стадіон»

5. Назва фільму, в якому прозвучала пісня «Смуглянка»:

  • «В бій ідуть одні «старики»

  • «Білоруський вокзал»

  • «17 миттєвостей весни»

6. Музику, створену з використанням синтезаторів, семплерів, комп’ютерів і драм-машин, називають:

  • естрадною

  • електронною

  • популярною

7. Музично-драматичний жанр, основою якого є рок-музи- ка, а коріння пов’язане з мюзиклом, називають:

  • оперою

  • оперетою

  • рок-оперою

8. французький гурт, який виконує музику в жанрі космічної електронної музики та диско, — це:

  • «Pink Floyd»

  • «Kraftwerk»

  • «Space»

9. Молодіжна культура, яка виникла в кінці 1970-х років у США в середовищі афроамериканців, — це:

  • хіп-хоп

  • рок

  • диско

10. Фільм, в якому основну роль відіграють музика, спів і танці, при цьому вони об’єднані загальним, не надто складним, зазвичай з комедійними елементами сюжетом, називається:

  • мюзиклом

  • оперетою

  • телемюзиклом

11. Ритмічний речитатив, що складає основу музики хіп-хо- пу, — це:

  • рок

  • реп

  • біт

12. Широкий термін, що позначає музику, створену з використанням спеціального устаткування, — це:

  • академічна музика

  • електронна музика

  • розважальна музика

Контрольне тестування  дайте відповіді та відправте за адресою Адреса пошти 1qaz2wsx3edc4r@ukr.net  Роман Коломієць https://www.facebook.com/ Viber 0988006117