Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

п"ятниця 29.05

29.05.2020

Я досліджую світ

Тема. Об’єкти неживої природи. Повітря та його значення.

Ми знаємо, що до неживої природи належить повітря, без якого також немає життя на землі. Повітря - це наше життя і його слід берегти від забруднення, ми ним дихаємо.                                       Всюди нас оточує повітря: на вулиці, в будинку, де б ми не знаходилися. Воно прозоре й без кольору, крізь нього легко проникають сонячні промені. Його ми відчуваємо, коли воно рухається – виникає вітер.                                                                                                                                                              Пригадайте, які ми проводили досліди з вами. Повторіть їх з батьками.                                                 Дослід 1

У ємність з водою повільно опустіть порожню пляшку. Відчуйте опір повітря.                                                    Так, це повітря не пускає воду піднятися догори.

Дослід 2

У склянку з водою киньте шматочок грунту.                                                                                                                   Появляються бульбашки. Так, це повітря.

Дослід 3

Коли дмухаєте через трубочку в склянку з водою, чуєте, як виходить повітря.

Отже, повітря є всюди, у землі й воді.                                                                                                                                  До кожного досліду додається малюнок у вайбер.

Математика

Тема. Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач на додавання і віднімання чисел в межах 20.

  • Полічіть від 1 до 20.

  • Знайдіть сусідів чисел:

.. 14 ..                 .. 9 ..                    .. 19 ..

  • Розв’яжіть приклади.

12+4                 19-7                 9+1                       10-6

  • Розв’яжіть задачу.

У дівчинки було 10 іграшок. Їй подарували ще 5 іграшок. Скільки іграшок стало у дівчинки?

Літературне читання

Тема. Повторення вивченого матеріалу. Робота з дитячою книжкою.

  • Повторіть вивчені букви.

 

  • Прочитайте з батьками улюблену казку і перекажіть її.

Українська мова

Тема. Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

  • Напишіть  рукописні (письмові) великі і малі вивчені букви.

 

  • Напишіть речення з допомогою батьків під диктовку.

Я люблю свій рідний край.