Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Режим роботи Центру

 

 

Додаток № 1.1

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом № 88

від 16.08.2017 р.

 

Режим дня  дітей

дошкільної  групи

 

Час

Зміст роботи

 

07.00 – 07.10

07.10 – 07.20

07.20 – 07.40

07.40 – 08.10

 

08.10 – 08.20

08.20 – 08.45

08.45 – 09.00

09.00 – 10.00

10.00 – 11.00

11.00 – 11.15

11.15 – 11.50

11.50 – 12.50

12.50 – 13.00

13.00 – 13.30

13.30 – 13.45

13.45 – 15.45

15.45 – 16.00

16.00 – 16.30

16.30 – 17.30

17.30 – 18.20

18.20 – 18.30

18.30 – 19.00

19.00 – 20.30

20.30 – 21.00

21.00

 

 

Підйом.  Організація  дітей  на  ранкову  гімнастику.

Ранкова  гімнастика.

Ранковий  туалет.  Одягання.

Прогулянка  на  свіжому  повітрі,  загартування. Спостереження  за  змінами  в  природі.

Підготовка  до  сніданку.

 Сніданок.

Ігри.  Підготовка  до  занять.

Заняття  по  підгрупах.

Фронтальні  заняття.

Музична  перерва

Дидактичні,  розвивальні  ігри

Прогулянки,  ігри  на  свіжому  повітрі

Підготовка  до  обіду.

Обід.

Підготовка  до  денного  сну.

Денний  сон.

Підйом, туалет.

Підготовка  до  підвечірку.  Підвечірок.

Фронтальні  заняття, година  дозвілля.

Прогулянка.  Рухливі  ігри  на    відкритому  повітрі.

Підготовка  до  вечері.

Вечеря.

Вільний  час,  ігрова  діяльність.

Підготовка  до  сну, вечірній  туалет.

Сон.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1.2

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом № 88

від 16.08.2017 р.

Режим дня  для  учнів 

підготовчого   класу

Час

Зміст роботи

 

07.00

07.00 – 07.10

07.10 – 07.40

07.40– 08.00

08.00 – 08.20

08.20 – 08.30

08.30 – 09.00

09.25 – 09.55

10.20 – 10.50

10.50 – 11.30

11.30 – 12.00

12.25 – 12.55

 

12.55 – 13.30

 

 

 

 

 

13.30 – 14.00

14.00 – 15.30

15.30 – 15.45

15.45 – 16.00

16.00 – 17.00

 

 

 

 

 

 

17.00 – 18.00

 

 

 

 

18.00 – 18.30

18.30 – 19.00

19.00 – 20.30

20.30 – 21.00

 21.00

 

Підйом.

Ранкова  зарядка.

Ранковий  туалет, прибирання  спалень.

Сніданок.

Прогулянка  на  відкритому  повітрі.

Підготовка  до  уроків.

1-й  урок.

2-й  урок.

3-й  урок.

Другий  сніданок

4-й  урок.   Корекційні  заняття  відповідно  до  розкладу           

5-й  урок.   уроків: корекція  розвитку, лікувальна  

                  фізкультура, логоритміка

Прогулянка. Корекційні, індивідуальні  та  групові  заняття  з психологом, соц.педагогом, інд. заняття  з розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушенням  слуху), з  розвитку  мовлення (для  дітей  з  тяжкими  порушеннями мови).

Обід.

Денний  сон.

Підйом, санітарно-гігієнічні  процедури.

Підвечірок.

Сюжетно-рольові, дидактичні, розвивальні  ігри. Корекційні, індивідуальні  та  групові  заняття  з  психологм, соц.. педагогом, інд заняття з розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушенням  слуху), з  розвитку  мовлення (для  дітей  з  тяжкими  порушеннями мови).

Виховні  заняття. Корекційні, індивідуальні  та  групові  заняття  з  розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушенням  слуху), з  розвитку  мовлення (для  дітей  з  тяжкими  порушеннями мови).

Прогулянки, рухливі  ігри.

Вечеря.

Вільний  час , перегляд  телепередач,  ігри.

Підготовка  до  сну, вечірній  туалет.

Сон.

        

ПРИМІТКА:

Понеділок            17.00 – 18.00     читання  художньої  літератури

Вівторок              17.00 – 18.00     заняття  творчих  майстерень

Середа                  17.00 – 17.30     ціннісно-орієнтована  діяльність

Середа                  17.30 – 18.30     прогулянки,  ігри

Четвер                  17.00 – 18.00     спортивна  година

П’ятниця             17.00 – 18.00     суспільно-корисна  праця  

 

 

 

Додаток № 1.3

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом № 88

від 21.08.2017 р.

Режим дня учнів

1-го    класу      

Час

Зміст роботи

 

07.00

07.00 – 07.10

07.10 – 07.30

07.30– 08.00

08.00 – 08.20

 

08.20 – 08.30

08.30 – 09.05

09.25 – 10.00

10.20 – 10.55

10.55 – 11.30

11.30 – 12.05

12.25 – 13.00

   13.20  – 13.55

13.55 – 14.30

14.30 – 15.00

15.00 – 15.45

15.45 – 16.00

16.00 – 17.00

 

 

 

 

 

 

17.00 – 18.00

 

    18.00 – 18.30

18.30 – 19.00

19.00 – 20.30

20.30 – 21.00

 21.00

 

 

Підйом.

Ранкова  зарядка.

Ранковий  туалет, прибирання  спалень.

Сніданок.

Прогулянка  на  відкритому  повітрі, ранкові  лікувально-профілактичні  процедури.

Підготовка  до  уроків.

1-й  урок.

2-й  урок.

3-й  урок.

Другий  сніданок

4-й  урок.    Корекційні  заняття  відповідно  до  розкладу           

5-й  урок.    уроків: музично-ритмічні  заняття,                  6-й урок      соціально-побутове орієнтування, курси        

Обід.

Денний  відпочинок.

Прогулянка.

Підвечірок.

Сюжетно-рольові, дидактичні, розвивальні  ігри. Корекційні, індивідуальні  та  групові  заняття  з  психологом, соц. педагогом, інд. заняття з розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушенням  слуху), з  розвитку  мовлення (для  дітей  з  тяжкими  порушеннями мови).

Виховні  заняття. Корекційні, індивідуальні  та  групові  заняття  ( за  окремим  розкладом) 

Прогулянка  на  свіжому  повітрі.

Вечеря.

Вільний  час (прогулянка, перегляд  телепередач, ігри)

Підготовка  до  сну, вечірній  туалет.

Сон.

         ПРИМІТКА:

Понеділок            17.00 – 18.00     читання  художньої  літератури

Вівторок              17.00 – 18.00     гуртки, творчі  майстерні.

Середа                  17.00 – 18.00     спортивна  година

Четвер                  17.00 – 17.30     ціннісно-орієнтована  діяльність

Четвер                  17.30 – 18.00     ігри за  інтересами  дітей

П’ятниця             17.00 – 18.00     суспільно-корисна  праця  

 

Додаток № 1.4

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом № 88

від 16.08.2017 р.

Режим дня учнів 

2 – 4 класів      

Час

Зміст роботи

 

07.00

07.00 – 07.10

07.10 – 07.30

07.30– 08.00

08.00 – 08.20

 

08.20 – 08.30

08.30 – 09.10

09.25 – 10.05

10.20 – 11.00

11.00 – 11.30

11.30 – 12.05

12.25 – 13.05

   13.20  – 14.00

 

 

13.05 – 14.00

 

 

 

 

 

 

 

14.00 – 14.30

14.30 – 15.00

15.00 – 16.00

 

 

 

 

 

 

16.00 – 16.15

16.15 – 17.15

 

 

 

 

17.15 – 18.15

 

 

 

 

 

18.15 – 19.00

 

 

 

 

 

 

 

19.00 – 19.30

19.30 – 20.30

 

20.30 – 21.00

 21.00

 

 

Підйом.

Ранкова  зарядка.

Ранковий  туалет, прибирання  спалень.

Сніданок.

Прогулянка  на  свіжому  повітрі, ранкові  лікувально-профілактичні  процедури.

Підготовка  до  уроків.

1-й  урок.

2-й  урок.

3-й  урок.

Другий  сніданок

4-й  урок.

5-й  урок. Корекційні  заняття  відповідно  до  розкладу           

6-й  урок.  уроків: ритміка, логоритміка, УЖМ, соціально-

                   побутове  орієнтування, розвиток  зв’язного 

                   мовлення.

(в  кого п’ять уроків) – відпочинок, прогулянка  на  свіжому  повітрі.  Корекційні  індивідуальні  та  групові  заняття  з  психологом, соціальним  педагогом, індивідуальні  заняття з  розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушеннями  слуху), індивідуальні  заняття з  розвитку  мовлення (для  дітей  з    порушеннями мови).

Обід.

Денний  відпочинок.

Прогулянка. Корекційні  індивідуальні  та  групові  заняття  з  психологом, соціальним  педагогом, індивідуальні  заняття з  розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушеннями  слуху), індивідуальні  заняття з  розвитку  мовлення (для  дітей  з   порушеннями  мови).

Підвечірок.

Самопідготовка. Індивідуальні заняття  з  розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушенням  слуху), індивідуальні  заняття з  розвитку  мовлення (для  дітей  з    порушеннями мови).

Виховні  заняття (за  окремим  режимом  кожної  групи). Індивідуальні заняття  з  розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушенням  слуху), індивідуальні  заняття з  розвитку  мовлення (для  дітей  з  порушеннями  мови).

Вечірня  прогулянка, ігрова  діяльність, лікувально-профілактичні  процедури, гурткові  заняття.  Корекційні  індивідуальні  та  групові  заняття  з  психологом, соціальним  педагогом, індивідуальні  заняття з  розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушеннями  слуху), індивідуальні  заняття з  розвитку  мовлення (для  дітей  з  порушеннями мови).

Вечеря.

Особистий  час,  ігрова  діяльність,  перегляд  телепередач.

Підготовка  до  сну, вечірній  туалет.

Сон.

        

         ПРИМІТКА:

Понеділок            17.15 – 18.15     читання  художньої  літератури

Вівторок              17.15 – 18.15     гуртки, творчі  майстерні.

Середа                  17.15 – 18.15     спортивна  година

Четвер                  17.15 – 17.45     ціннісно-орієнтована  діяльність

Четвер                  17.45 – 18.15     ігри за  інтересами  дітей

П’ятниця             17.15 – 18.15     суспільно-корисна  праця  

 

Додаток № 1.5

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом № 88

від 16.08.2017 р.

 

Режим дня

5 - 13 класів

 

Час

Зміст роботи

 

07.00

07.00 – 07.10

07.10 – 07.30

07.30– 08.00

 

08.00 – 08.20

08.20 – 08.30

08.30 – 09.15

09.25 – 10.10

10.20 – 11.05

11.05 – 11.30

11.30 – 12.15

12.25 – 13.10

   13.20  – 14.05

14.05 – 14.30

14.30 – 15.15

 

15.15 – 16.15

 

 

 

 

 

 

16.15 – 16.30

16.30 – 18.00

 

 

 

 

 

 

 

18.00 – 19.00

 

 

 

 

 

19.00 – 19.30

19.30 – 21.00

 

21.00 – 21.30

 21.30

22.00

 

 

Підйом.

Ранкова  зарядка.

Ранковий  туалет, прибирання  спалень.

Прогулянка  на  відкритому  повітрі, ранкові  лікувально-профілактичні  процедури.

Сніданок.

Підготовка  до  уроків.

1-й  урок.

2-й  урок.

3-й  урок.

Другий  сніданок

4-й  урок.

5-й  урок.    Корекційні  заняття  відповідно  до  розкладу           

6-й  урок.   уроків: ритміка, логоритміка, соціально-

 Обід.          побутове  орієнтування, факультативи (курси) 

7-й  урок.   заняття психолога, соціального  педагога.

 

Прогулянка. Корекційні  індивідуальні  та  групові  заняття  з  психологом, соціальним  педагогом. Індивідуальні  заняття з  розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушенням  слуху), інд. Заняття  з  розвитку  мовлення (для  дітей  з  тяжкими  порушеннями мови).

Підвечірок.

Самопідготовка. Корекційні  індивідуальні  та  групові  заняття  з  психологом, соціальним  педагогом, індивідуальні  заняття з  розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушенням  слуху), індивідуальні  заняття з  розвитку  мовлення (для  дітей  з  тяжкими  порушеннями  мови).

 

Виховні  заняття.  Лікувально-профілактичні  прцедури (за  окремим  режимом  кожної  групи). Індивідуальні заняття  з  розвитку  слухо-зоро-тактильного  сприймання  усного  мовлення  та  формування  вимови (для  дітей  з  порушенням  слуху), індивідуальні  заняття з  розвитку  мовлення (для  дітей  з  тяжкими  порушеннями  мови).

Вечеря.

Особистий  час , прогулянка, бібліотека,  перегляд  телепередач, ігри.

Вечірній  туалет,  підготовка  до  сну (5-10 кл.)

Сон.  (5 – 10  класи)

Сон.  (11 – 13  класи)

        

         ПРИМІТКА:

Понеділок            18.00 – 19.00       читання  художньої  літератури (5-13 кл.)

Вівторок              18.00 – 19.00       спортивна  година (7-а, 9-а, 11-13)

Вівторок              18.00 -  19.00       творча  майстерня  (5-а, 6-а, 5-б, 7-б, 8 доп.,  10 доп.)

Середа                  18.15 – 19.00       спортивна  година  (8 доп,   10 доп. кл.)

Середа                  18.00 -  18.30       ціннісно-орієнтована  діяльність (5-а, 6-а, 5-б, 7-б, 7-а, 9-а, 11-13)

Четвер                  18.00 – 18.30        ціннісно-орієнтована  діяльність (8 доп,   10 доп. кл.)

Четвер                  18.00 – 19.00        творча  майстерня  (7-а,  9-а, 11-13)

Четвер                  18.00 – 19.00        спортивна  година   (5-а, 6-а, 5-б, 7-б)

П’ятниця             18.00 – 19.00        суспільно-корисна  праця  

 

 

Додаток № 1.6

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом № 88

від 16.08.2017 р.

Розпорядок   дня

на суботу

 

Час

Зміст роботи

 

07.30 – 09.00

 

 

09.00 – 09.30

 

09.30 – 11.00

 

 

11.00 – 11.30

 

11.30 – 14.00

 

 

14.00 – 14.30

 

   14.30 – 15.30

 

15.30 – 17.00

 

17.00 – 17.15

 

17.15 – 19.00

 

19.00 – 19.30

 

19.30 – 21.00

 

 

21.00 – 22.00

 

22.00

 

 

 

Підйом дітей, ранкова фізична  зарядка, ранковий туалет.

 

Сніданок

 

Години  чистоти: генеральне  прибирання  спальних приміщень,  самообслуговування

 

Другий  сніданок

 

Прогулянки  на  свіжому  повітрі,  рухливі  ігри,  заняття  в  спортивних  секціях,  екскурсії

 

Обід

 

Тихий  час

 

Години  самоврядування, творчості  та  розвитку

 

Підвечірок

 

Прогулянки  на  свіжому  повітрі, рухливі  ігри

 

Вечеря 

 

Години  спілкування  зі  світом: перегляд  телепередач, інтернет-спілкування

 

Гігієнічні  процедури, підготовка  до  сну

 

Сон (підгот. – 4  класи   о  21.30)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1.7

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом № 88

від 16.08.2017 р.

Розпорядок   дня

на   неділю

 

 

Час

Зміст роботи

 

07.30 – 09.00

 

 

09.00 – 09.30

 

09.30 – 11.00

 

 

11.00 – 11.30

 

11.30 – 14.00

 

14.00 – 14.30

 

   14.30 – 15.30

 

15.30 – 17.00

 

17.00 – 17.15

 

17.15 – 19.00

 

19.00 – 19.30

 

19.30 – 21.00

 

 

21.00 – 22.00

 

22.00

 

 

 

Підйом дітей, ранкова фізична  зарядка, ранковий туалет, прибирання  спалень

 

Сніданок

 

Прогулянки  на  свіжому  повітрі, рухливі  ігри  на  свіжому  повітрі,  загартування

 

Другий  сніданок

 

Прогулянки,  екскурсії

 

Обід

 

Тихий  час

 

Години   творчості  та  розвитку

 

Підвечірок

 

Прогулянки,  рухливі  ігри  на  свіжому  повітрі

 

Вечеря 

 

Години  спілкування  зі  світом: перегляд  телепередач, інтернет-спілкування

 

Гігієнічні  процедури, підготовка  до  сну

 

Сон (підгот.– 4  класи  о  21.30)