Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 01.04

01.04.2020р.

Українська  мова.

Тема. Визначення теми тексту за заголовком.

Пригадаємо:

Заголовокце назва тексту. Заголовок – це вислів чіткий і короткий. Він передає те найголовніше, про що  йдеться в  тексті.

А основне, що потрібно  нам  знати  сьогодні, що прочитавши заголовок, тобто  назву  тексту  ми можемо  сміло  визначити тему тексту.

 Адже  тема текстуце те, про щоабо про кого розповідається в тексті

Наприклад:

Пропонується заголовок «Пригоди зайчика». Ми з вами  не  читаючи тексту  розуміємо, що  мова  йтиме про  зайчика  та  якісь  пригоди, що  трапились  із  ним.

Завдання:

  1. Прочитай текст, добери  влучний  вислів (усно).

      Усе в лісі веселиться, а берізка плаче. Під гарячим промінням сонця сік швидко тече по білому тілу. Через кору він виступає назовні. Люди вважають березовий сік корисним і смачним напоєм. Вони надрізають кору і збирають сік у пляшки. Дерева, з яких випустили багато соку, засихають і гинуть. Сік у берези — все одно, що кров у людини.

О  «У лісі»                      О   «Плач  берізки»                 О  «Корисний  сік»

 

  1. Поділи текст на речення. Запиши і  постав потрібні розділові знаки. Визнач тему  тексту

У автобусі

Андрійко й Назар дружили якось хлопці їхали в автобусі на зупинці зайшла бабуся Андрійко повернувся до вікна Назар швидко підвівся, посадив бабусю йому було соромно за друга.

 

 

Математика

Тема. Множення  на  2, 3. Розв’язування задач. Квадрат.

Пригадаємо:

  1. Якщо  умовою  нам задається завдання  «збільшити на» ми «+».

Якщо  умовою нам  задається  завдання «збільшити у» ми «●»

2.Квадрат- це  геометрична  фігура, у  якої  всі  сторони рівні, а  всі кути рівні  та  прямі. Щоб знайти  Р□(периметр квадрата), потрібно  всі  сторони  додати.

Наприклад:

       В                      С

    4см Р□=АВ+ВС+СД+ДА=4см+4см+4см+4см=16см

      А                      Д

                 4см

  1. При  обчисленні  виразів  враховуємо порядок  виконання  дій.

Першочергово-( ), потім «●», тоді вже «+», «-».

Завдання:

  1. Обчислити  вираз.

2842+(674-292)=

 

  1. Розв’яжи  задачу.

Миколка, Петрик та Сергійко – друзі. Вони  колекціонують  поштові  марки.  У Миколки їх  256, у  Петрика - на  64 марки  менше. А у Сергійка - у 2 рази більше, ніж  у  Петрика. Скільки марок у  хлопців?

 

  1. Знайти  периметр квадрата, коли його сторона у 3  рази довша за сторону  квадрата, яка  має  довжину 4 см.

 

Природознавство

Тема. Птахи. Спільні та  відмінні  риси.

Птахи – це  різновид тваринного  світу.

До  цієї  групи  належать  ті  тварини , що мають  таку будову.

Будова птахів:

  1. Голова

  2. Шия

  3. Тулуб

  4. Крила

  5. Хвіст

  6. Міцний дзьоб

Характерні  ознаки птахів:

  • Усе  тіло  птахів  покрите  пір’ям, яке  зберігає  тепло, і  навіть у  люті  морози птах  не  мерзне.

  • У птахів 2 ноги.

  • Є  крила.

  • Є  міцний дзьоб.

  • Пташенят висиджують, вони  вилуплюються  з  яєць.

 Птахи не  тільки  літають:

Пінгвіни – не літають

Кури, півні - ходять

Страуси – швидко бігають.

Гуси, чайки, качки – добре плавають і  пірнають.

     Живляться  пташки насінням  та  плодами  рослин, комахами, або  дрібними  тваринами.

     Птахи, які  живляться комахами, жабами, відлітають  у  теплі  краї. Їм взимку  немає  що їсти.

 

Завдання:

  1. Продовж  речення:

Птахи – це горобець, ..., …, …, …, …, … .

Тіло птахів  вкрите ……… .

Птахи  літають за  допомогою  …….. .

Не літають такі птахи  …, …, …, …, …, … .

 

  1. Поясни  народну  мудрість:

«Де  багато  пташок, там  немає  комашок»

 

  1. Закріпити  весь  цей  матеріал  за  допомогою  інтернет - ресурсу (презентацій, відео, картинок).

 

 

4в

Тема: Тварини, розвиток граматичних навичок

https://www.youtube.com/watch?v=bYkN5Qk_C8U

https://www.youtube.com/watch?v=jzSzLFskqrs&t=82s

Виконати завдання: http://distance.edu.vn.ua/eng_test/

Ex. 5. P.62.

https://pidruchnyk.com.ua/622-anglyska-mova-nesvt-4-klas-2015.html

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com