Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 06.05

06.05.2020

Літературне читання                                                                                                                                                                            

Тема. Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Мовно-логічні вправи.                                Завдання                                                                                                                                                                                                     

  1. Прочитайте слова, речення з апострофом з букваря (ст.69)                                                                                                      

  2. Скажіть, після яких букв ставиться апостроф?                                                                                                                             

  3. Перед якими буквами ставиться апостроф?                                                                                                                                 

  4. Скільки звуків позначають  букви  Я, Ю, Є, Ї. Назвіть їх.

Українська мова                                                                                                                                                                                  

Тема. Написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів.                                                                                                     Завдання                                                                                                                                                                                                    

      1. Напишіть слова з апострофом:   м’язи, в’ється, розіб’ю. під’їзд, в’язати.                                                                          

       2. Напишіть речення.                                                                                                                                                                               

      - У моєї подруги дуже гарна сім’я.                                                                                                                                                       

        – Здоров’я треба берегти.                                                                                                                                                                   

     3. Зробіть звуковий аналіз слів: в’ється, розіб’ю.

Математика                                                                                                                                                                                        

  Тема. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Назва компонентів і результату дії віднімання. Завдання                                                                                                                                                                                                     Зараз ми пригадаємо математичні терміни при дії відніманні.                                                                                                          

І ми знаємо, що знак «-» означає відняти, або зменшити.                                                                                                       15-2=13                                                                                                                                                                                                                

Ми  виконали дію віднімання та в результаті віднімання одержали  РІЗНИЦЮ.                                                      

    Число 15  зменшуємо, тому його називають-ЗМЕНШУВАНЕ.                                                                                                           

 А зменшувалось воно  на стільки,  скільки одиниць має число після мінуса(-), тобто   на  2, і це число називають- ВІД’ЄМНИК                                                                                                                                                                             Від чисел залишилася тільки РІЗНИЦЯ між ними.                                                                                                                                                                                             

   15                                       -                        2                                        =                          13                                                                                    Зменшуване                                    Від’ємник                                                        Різниця                                                                     Завдання                                                                                                                                                                                                                                   

1. Знайдіть та запишіть  ті приклади, в яких відповіддю буде число 10.                                                                                   17-4              13-3                20-10                 15-0                  19-9                    16-5                        14-4                                             

   2. 3. Назвіть компоненти дій при відніманні                                                                                                                                  15-3=12                      18-7=11                          20-10=10                        19-17=2                                                                                    

     3.  Розв’яжіть задачу                                                                                                                                                                              

Якось бігли через ліс 18 кіз.                                                                                                                                                                       

    5 були з них білі-білі,                                                                                                                                                                                 

  Ну, а інші сірі-сірі.                                                                                                                                                                                

  Скільки бігло через ліс сірих кіз?                                                          

3. Як називається ця геометрична фігура?                                                                                                                                               

Я досліджую світ                                                                                                                                                                                 Тема. Комахи. Зовнішній вигляд, де живуть.                                                                                                                                                 Комахи — поширені на всьому суходолі.                                                                                                                                            Тіло комах складається з трьох відділів — голови, грудей і черевця.  На голові є пара членистих вусиків (антени), ротові придатки, органи зору. До грудей кріпляться 3 пари членистих ніг і 1—2 пари крил. На кінці черевця розташовані  хвостові придатки (церки), іноді жало.                                                                                                   Більшість комах — наземні тварини, багато видів живе в землі, деякі в прісних водах, окремі — в морях.           Є багато видів, які мають позитивне чи негативне значення для людини. Деякі комахи приносять користь як запилювачі рослин; деякі виробляють речовини, які використовуються як харчові продукти та сировина для промисловості (мед, віск, шовк, природні фарби). Багато комах — шкідники сільського та лісового господарств, окремі — переносники паразитів та збудників хвороб людини, тварин або рослин.

 

Назвіть комахи, які зображені на малюнку.

Соціально-побутове орієнтування                                                                                                                                                

  Тема. Побудова дружніх стосунків. За А. Усачовим  «Ніхто немає права ображати людину».                                          

Ніхто немає права ображати людину.

Якось увечері прогулювався Маленький Чоловічок у сквері зі своїм собакою. Собака весело крутився по кущах. А Маленький Чоловічок радів теплому вечору. І раптом побачив, як через сквер біжить хлопчик, а за ним здоровенний дядько з палицею.                                                                                                                                                      

   —    Зупиніться! — крикнув Маленький Чоловічок до здорованя. Але той і не глянув у його бік. Тоді Маленький Чоловічок, не роздумуючи, кинувся йому під ноги — і той, великий, перекинувшись, полетів на землю...                             

          —    А це ще хто такий? — закричав він страшним голосом.                                                                                               

               — Та знаєш ти. що я з тобою зроблю?                                                                                                                                                   Але Маленький Чоловічок не злякався.                                                                                                                                           

        —    А чи знаєш ти, — грізно спитав він, — що написано в Декларації прав людини?                                                                     Ніхто не має права ображати іншу людину, принижувати її і жорстоко поводитися з нею.                                                              —    У якій ще такій дикорації? — розгнівався дядько. - Цей негідник розбив м'ячем моє вікно, і я маю повне право розправитися з ним!                                                                                                                                                                  

     —    Ви можете вимагати через суд, щоб його батьків примусили вставити нове скло, — уперто сказав Маленький Чоловічок. — Але ви не маєте права вдарити людину!                                                                                                       

       —    А ось зараз побачимо, маю чи не маю!                                                                                                                      

          Дядько замахнувся, щоб ударити... Але тут з-за кущів вискочив маленький собачка й гавкнув так, що той кинув палицю і заточився.                                                                                                                                                                              

   —    Звідки я знав? — пробурмотів він. — Може, я цієї вашої дукпарації чи як там її... і в очі не бачив. Може, я взагалі неграмотний.                                                                                                                                                                               

   —    Мій песик, — спокійно сказав Маленький Чоловічок, — теж не читав Декларації. Однак кинувся захищати мене, тому що знає: ніхто не має права кривдити людину.                                                                                                

Декларація  — документ, у якому викладено важливі правила, обов'язкові для всіх людей.                                                                                               

Завдання                                                                                                                                                                                            Прочитайте з  батьками текст  і подумайте, як ми повинні відноситись одне до одного.
 

06.05.2020

Літературне читання                                                                                                                                                                           

  Тема. Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Мовно-логічні вправи.                                Завдання                                                                                                                                                                                                    

   1. Прочитайте слова, речення з апострофом з букваря (ст.69)                                                                                                  

      2. Скажіть, після яких букв ставиться апостроф?                                                                                                                           

    3. Перед якими буквами ставиться апостроф?                                                                                                                                

   4. Скільки звуків позначають  букви  Я, Ю, Є, Ї. Назвіть їх.

Українська мова                                                                                                                                                                                 

  Тема. Написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів.                                                                                                     Завдання                                                                                                                                                                                                   

       1. Напишіть слова з апострофом:   м’язи, в’ється, розіб’ю. під’їзд, в’язати.                                                                       

          2. Напишіть речення

- У моєї подруги дуже гарна сім’я.                                                                                                                                                          

     – Здоров’я треба берегти.                                                                                                                                                                   

     3. Зробіть звуковий аналіз слів: в’ється, розіб’ю.

Математика                                                                                                                                                                                      

    Тема. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Назва компонентів і результату дії віднімання. Завдання                                                                                                                                                                                                     Зараз ми пригадаємо математичні терміни при дії відніманні.                                                                                                         

  І ми знаємо, що знак «-» означає відняти, або зменшити.                                                                                                       15-2=13                                                                                                                                                                                                                 Ми  виконали дію віднімання та в результаті віднімання одержали  РІЗНИЦЮ.                                                          Число 15  зменшуємо, тому його називають-ЗМЕНШУВАНЕ.                                                                                                             А зменшувалось воно  на стільки,  скільки одиниць має число після мінуса(-), тобто   на  2, і це число називають- ВІД’ЄМНИК                                                                                                                                                                       

      Від чисел залишилася тільки РІЗНИЦЯ між ними.                                                                                                                                                                                                15                             

          -                        2                                        =                          13                                                                                    Зменшуване                                    Від’ємник                                                        Різниця                                                                     Завдання                                                                                                                                                                                                                                   

1. Знайдіть та запишіть  ті приклади, в яких відповіддю буде число 10.                                                                                   17-4              13-3                20-10                 15-0                  19-9                    16-5                        14-4                                             

   2. 3. Назвіть компоненти дій при відніманні                                                                                                                                  15-3=12                      18-7=11                          20-10=10                        19-17=2                                                                                 

        3.  Розв’яжіть задачу                                                                                                                                                                          

     Якось бігли через ліс 18 кіз.                                                                                                                                                                       

    5 були з них білі-білі,                                                                                                                                                                                 

  Ну, а інші сірі-сірі.                                                                                                                                                                          

        Скільки бігло через ліс сірих кіз?                                                          

3. Як називається ця геометрична фігура?                                                                                                                                               

Я досліджую світ                                                                                                                                                                                 Тема. Комахи. Зовнішній вигляд, де живуть.                                                                                                                                                 Комахи — поширені на всьому суходолі.                                                                                                                                            Тіло комах складається з трьох відділів — голови, грудей і черевця.  На голові є пара членистих вусиків (антени), ротові придатки, органи зору. До грудей кріпляться 3 пари членистих ніг і 1—2 пари крил. На кінці черевця розташовані  хвостові придатки (церки), іноді жало.                                                                                                   Більшість комах — наземні тварини, багато видів живе в землі, деякі в прісних водах, окремі — в морях.           Є багато видів, які мають позитивне чи негативне значення для людини. Деякі комахи приносять користь як запилювачі рослин; деякі виробляють речовини, які використовуються як харчові продукти та сировина для промисловості (мед, віск, шовк, природні фарби). Багато комах — шкідники сільського та лісового господарств, окремі — переносники паразитів та збудників хвороб людини, тварин або рослин.

Завдання

Назвіть комахи, які зображені на малюнку (додається у вайбер)

Соціально-побутове

Тема. Побудова дружніх стосунків. За А. Усачовим  «Ніхто немає права ображати людину».                                          

Ніхто немає права ображати людину.

Якось увечері прогулювався Маленький Чоловічок у сквері зі своїм собакою. Собака весело крутився по кущах. А Маленький Чоловічок радів теплому вечору. І раптом побачив, як через сквер біжить хлопчик, а за ним здоровенний дядько з палицею.                                                                                                                                                    

     —    Зупиніться! — крикнув Маленький Чоловічок до здорованя. Але той і не глянув у його бік. Тоді Маленький Чоловічок, не роздумуючи, кинувся йому під ноги — і той, великий, перекинувшись, полетів на землю...                             

          —    А це ще хто такий? — закричав він страшним голосом.                                                                                                              — Та знаєш ти. що я з тобою зроблю?                                                                                                                                                   Але Маленький Чоловічок не злякався.                                                                                                                                                   —    А чи знаєш ти, — грізно спитав він, — що написано в Декларації прав людини?                                                                     Ніхто не має права ображати іншу людину, принижувати її і жорстоко поводитися з нею.                                                              —    У якій ще такій дикорації? — розгнівався дядько. - Цей негідник розбив м'ячем моє вікно, і я маю повне право розправитися з ним!                                                                                                                                                                       —    Ви можете вимагати через суд, щоб його батьків примусили вставити нове скло, — уперто сказав Маленький Чоловічок. — Але ви не маєте права вдарити людину!                                                                                                              —    А ось зараз побачимо, маю чи не маю!                                                                                                                                Дядько замахнувся, щоб ударити... Але тут з-за кущів вискочив маленький собачка й гавкнув так, що той кинув палицю і заточився.                                                                                                                                                                              

   —    Звідки я знав? — пробурмотів він. — Може, я цієї вашої дукпарації чи як там її... і в очі не бачив. Може, я взагалі неграмотний.                                                                                                                                                                            

       —    Мій песик, — спокійно сказав Маленький Чоловічок, — теж не читав Декларації. Однак кинувся захищати мене, тому що знає: ніхто не має права кривдити людину.                                                                                                

Декларація  — документ, у якому викладено важливі правила, обов'язкові для всіх людей.                                                                                               

Завдання                                                                                                                                                                                            Прочитайте з  батьками текст  і подумайте, як ми повинні відноситись одне до одного.