Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 13.05

1 – В

13.05.20

Інтегрований курс « Навчання грамоти» ( 2 уроки )

Тема: Письмо великої букви Г за зразком.Читання складів,слів,речень.Діалог « Зміни в природі»

Завдання:

1. Написання великої букви Г за зразком.

2. Написання диктанту: О,і, М,І, м,К,с,Д,А,С,в.Б,В.

3.Читання складів: ГО,СУ,ВІ,БА,КО,ДИ,ГУ,ВЕ.

4. Читання слів: МАМА, ҐАВА,ДУБ,СОВА,ҐУДЗИК

Діалог

Яка пора року?

Який тепер місяць?

Яка погода?

Які зараз стоять дерева?

Які ти знаєш перші весняні квіти?

Які прилетіли пташки?

Математика

Тема:Порівняння за віком( старший-молодший)

Завдання:

1. Математичний диктант:

7,0,1,4,3,9,2,10,5.

2. Обчисли:

1+2=            6-2=

4-3=             5+0=

3. Робота з підручником .(Старший-молодший)Ілюстративний матеріал надішлю на Вайбер.

 

Я досліджую світ

Тема:Збережи планету.

Місце,де ми живемо,природа,що нас оточує,об’єкти,створені людьми,-це довкілля.Де б не знаходилася людина ,з нею завжди є санце,місяць,зорі,повітря,вода,земля,рослини,тварини,люди та створені людиною об’єкти.У довкіллі постійно відбуваються зміни,їх називають явищами природи.Ми повинні берегти природу,піклуватися про неі.

Завдання:

1. Виготовити квітку Сонця.

(Зразок виготовлення надішлю на Вайбер) 

 

Трудове навчання

Тема:Виконання конструкції  з деталей конструктора»LEGO

Завдання:

1. Робота на вибір учня.

 

Ритміка  1в  клас  13.05.20

Спеціальні ритмічні вправи. 

  1. Розминка https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

  2. Дихальні  вправи https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

  3. Артикуляційні  вправи https://www.youtube.com/watch?v=GW1RpthklBU

  4. Музично-ритмічна  вправа «Парасольки» 

співайте  пісеньку,  простукуйте  ритм  долонею. 

  1. Спеціальні ритмічні вправи  (закріплення вивчених вправ).

1.Ритмічне ходіння навшпиньки із зупинками. Вмикаємо  музику  за бажанням  дитини. Даємо вказівку коли  починати ходити  навшпиньки  у ритм  музики і  коли  зупинятись.  Дитина  повинна чітко  починати  ходити  і  зупинятися за  вказівкою дорослого.

2.Вміти легко, ритмічно бігати, одночасно починати і закінчувати рух. Вмикаємо  музику  за бажанням  дитини. Даємо вказівку коли  починати бігати у ритм  музики і  коли  зупинятись.  Дитина  повинна чітко  починати  бігати і  зупинятися за  вказівкою дорослого.

3.Намагатися робити коло, кружляти парами під музику.

  1. Музично-ритмічна гра "Ритмічні долоньки" https://www.youtube.com/watch?v=Xkdh1Of6U4Y