середа 13.05
1 – В
13.05.20
Інтегрований курс « Навчання грамоти» ( 2 уроки )
Тема: Письмо великої букви Г за зразком.Читання складів,слів,речень.Діалог « Зміни в природі»
Завдання:
1. Написання великої букви Г за зразком.
2. Написання диктанту: О,і, М,І, м,К,с,Д,А,С,в.Б,В.
3.Читання складів: ГО,СУ,ВІ,БА,КО,ДИ,ГУ,ВЕ.
4. Читання слів: МАМА, ҐАВА,ДУБ,СОВА,ҐУДЗИК
Діалог
Яка пора року?
Який тепер місяць?
Яка погода?
Які зараз стоять дерева?
Які ти знаєш перші весняні квіти?
Які прилетіли пташки?
Математика
Тема:Порівняння за віком( старший-молодший)
Завдання:
1. Математичний диктант:
7,0,1,4,3,9,2,10,5.
2. Обчисли:
1+2= 6-2=
4-3= 5+0=
3. Робота з підручником .(Старший-молодший)Ілюстративний матеріал надішлю на Вайбер.
Я досліджую світ
Тема:Збережи планету.
Місце,де ми живемо,природа,що нас оточує,об’єкти,створені людьми,-це довкілля.Де б не знаходилася людина ,з нею завжди є санце,місяць,зорі,повітря,вода,земля,рослини,тварини,люди та створені людиною об’єкти.У довкіллі постійно відбуваються зміни,їх називають явищами природи.Ми повинні берегти природу,піклуватися про неі.
Завдання:
1. Виготовити квітку Сонця.
(Зразок виготовлення надішлю на Вайбер)
Трудове навчання
Тема:Виконання конструкції з деталей конструктора»LEGO
Завдання:
1. Робота на вибір учня.
Ритміка 1в клас 13.05.20
Спеціальні ритмічні вправи.
-
Дихальні вправи https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284
-
Артикуляційні вправи https://www.youtube.com/watch?v=GW1RpthklBU
-
Музично-ритмічна вправа «Парасольки»
співайте пісеньку, простукуйте ритм долонею.
-
Спеціальні ритмічні вправи (закріплення вивчених вправ).
1.Ритмічне ходіння навшпиньки із зупинками. Вмикаємо музику за бажанням дитини. Даємо вказівку коли починати ходити навшпиньки у ритм музики і коли зупинятись. Дитина повинна чітко починати ходити і зупинятися за вказівкою дорослого.
2.Вміти легко, ритмічно бігати, одночасно починати і закінчувати рух. Вмикаємо музику за бажанням дитини. Даємо вказівку коли починати бігати у ритм музики і коли зупинятись. Дитина повинна чітко починати бігати і зупинятися за вказівкою дорослого.
3.Намагатися робити коло, кружляти парами під музику.
-
Музично-ритмічна гра "Ритмічні долоньки" https://www.youtube.com/watch?v=Xkdh1Of6U4Y