Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Середа

3Б                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Свята в Україні.

https://www.youtube.com/watch?v=3qirtzVEj4M

Ex.3 p. 95.

Ex.4 p.83.

https://pidruchnyk.com.ua/73-anglyska-mova-nesvt-3-klas.html

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)

Літературне читання.

Тема. Робота над змістом вірша І. Світличний “Слухала лисичка солов'я”

Прочитайте виразно вірш.

Аналіз вірша.

  • Хто персонажі вірша?

  • Де могла відбутися зустріч Лисиці і Солов'я?

  • Чому, на думку Лисички, вона так гарно співає?

  • Прочитайте, що поет говорить про спів Лисички. Чи погоджуєтеся з його думкою?

  • Які емоції треба передати , читаючи слова Лисички?

Хвилинка фантазування.

  • Якою ви уявляєте Лисичку? Опишіть.

Домашнє завдання. Прочитати виразно вірш .

 

Природознавство.

Тема. Шкіра. Значення шкіри для організму людини. Збереження шкіри.

Пропоную подивитися відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4rBHnnfsHAw

Українська мова.

Тема. Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання текст-опис “Пушок”.

Завдання 1

Доберіть антоніми, 2-3 утворених словосполучення введіть у речення (усно).

Меткий рух — повільний рух

Ноги криві — ноги прямі

Шерсть шорстка — шерсть гладенька

Маленька голівка — масивна голова

Тулуб короткий — видовжений тулуб

Дужа істота — слабка істота

Плями темні — світлі плями

Куций хвіст — довгий хвіст

Ніс сухий — ніс мокрий

Вуса обвислі — вуса прямі

Кігті гострі — кігті тупі

Очі сумні — очі веселі

Завдання 2

Дібрати синоніми до слова кіт — чотириногий друг, бігун, дужа істота, слабка істота, звірок, домашній мешканець, улюбленець, котик, «брат менший».

Завдання 3

Доберіть зменшувально-пестливі слова з епітетами.

Голова — голівка, голівонька (вузька, красива).

Тварина — тваринка (рідкісна, обережна, сторожка, прудка, малопомітна, лагідна, агресивна, похмура).

Хвіст — хвостик (пухнастий, пишний, довгий).

Звір — звірок (величенький, сильний, красивий).

Очі — оченята (сірі, похмурі, порожні, веселі).

Лапи — лапки (маленькі, довгенькі, цибаті, міцні).

Шерсть — гладенька, густа, блискуча, шорстка.

Шия — шийка (коротка, пряма, довга, гнучка).

Спина — спинка (м’язиста, коротка).

Кіт — котик, киця, кицюня, кошенятко.

Завдання 4

Прочитайте кілька описів. Знайдіть ознаки, характерні для кожної живої істоти. Які мовні засоби використано для їх змалювання?

1. Собака мав круті груди, дужі лапи, широку міцну спину. Коли б не закручений бубликом хвіст, навіть досвідчені мисливці прийняли б його за вовка (за Г. Кримчуком).

2. Лелека — великий і красивий перелітний птах. Він має чорно-сніжно-білий колір пір’я, довгий прямий дзьоб і довгі ноги (з підручника).

3. Тур — вимерлий жуйний парнокопитний ссавець великих розмірів завдовжки до 2 м. У нього були розложисті нерозгалужені роги, утворені роговими чохлами на кісткових виступах (з підручника).

4. Гепард найшвидший у світі. Його скелет легкий, хребет гнучкий, грудна клітка широка, легені великі, а хвіст утримує рівновагу. Кожний гепард має неповторний узор плям (з підручника).

З’ясувати лексичне значення незрозумілих слів. У разі потреби скористайтеся словником.

1.Вступ

2. Порода кішки.

3. Опис зовнішніх ознак.

4. Характер тварини.

5. Родинне ставлення до тварини.

3. Орфографічна й пунктуаційна робота.

Повторення вживання великої літери у кличках тварин.

Кома між однорідними членами.

Тире між підметом і присудком, вираженим іменником у називному відмінку.

4. Інструктаж до творчої роботи.

Текст твору повинен мати зачин, основну частину, кінцівку. Текст повинен розкривати тему (моє кошеня; домашній улюбленець) та підпорядковуватись основній думці (ставлення до описуваної тварини, впевненість у тому, що «брати менші» потребують піклування).