Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 15.04

15.04.2020

Літературне читання

Тема. Читання складів, слів, речень з буквою «еф». Поєднання її з іншими буквами. Звуковий аналіз слів.

Завдання

  1. Читати склади, слова з буквою «еф» ( буквар ст. 60)

  2. Скласти слово з букв: А, Р, Ф, Х, Т, У.

  3. Зробити звуковий аналіз слова: футболка.

Українська мова

Тема. Письмо малої букви «еф». Типи поєднань з іншими буквами. Написання речення.

Завдання

1. Написати  малу букву «еф» ( ф).

2. Написати  прямі та обернені склади із буквою «еф»: фа, фу, фе, фі, оф, иф.

3. Написати слова з буквою «еф»: фарба, фіалка, фартух, дельфін.

4. Написати речення.  

Софійчина мама шиє шкільну форму.

Математика

Тема. Гострий кут. Креслення гострих кутів. Додавання одно- та двоцифрового числа.

Завдання

  1. Знайди пропущені числа: 1,   ,    ,    , 5,   ,   , 7,    ,    ,      , 11.

  2. Обчисли вирази.

5+5          10+7            13+6          10+10              12+8           3+4          6+11           8+12     

  1. Розвяжи задачу.

Мама дала дітям 16 абрикосів, 4 сливи і 2 цукерки. Скільки всього фруктів дала мама дітям?

  1. Накресли гострий кут та трикутник з гострим кутом.

Я досліджую світ

Тема. Основні зовнішні органи рослини: коріння, стовбур, гілки, листя, квітка, плід.


 Завдання                                                                                                                 

  1. Назвати основні зовнішні органи рослини.

  2. Які органи рослин зображенні?                                                                                                                    

      
 
 Соціально-побутове орієнтування

Тема. Опрацювання тексту В. Сухомлинського « Бабусин борщ».

                                                                                Бабусин борщ

У бабусі дві онучки. Живуть вони у великому місті, а на літні канікули приїхали до неї в гості.Рада бабуся онучкам. Пригощає їх черешнями, свіжим медом і варениками. Та дівчаткам найбільше хочеться борщу: мама розповідала, що бабуся варить смачний-пресмачний борщ.Зварила бабуся борщ — зі свіжими помідорами, капустою і сметаною. Та ось біда... Забувати стала. Поки варила — двічі посолила. Поставила на стіл дві миски борщу та й припрошує онучок:

— А чи солила — й не пам'ятаю... Стара вже... Ось сіль у сільниці — додавайте собі до смаку.

З'їли дівчатка по ложці борщу. Ой, який же солоний! Перезирнулися між собою, усміхнулися непомітно. Ложка за ложкою — виїли та й ще попросили. Та все дякують бабусі. А вона радіє.

— А чи солила ж я борщ? — питається бабуся.

— Ми й не помітили, — каже Ніна. — Такий смачний, що про сіль і не подумали.

— Значить, солила, — полегшено зітхнула бабуся. — А завтра це діло вам доручу: боюся, що забуду посолити.

Добре, бабусю, — і знову перезирнулись. І непомітно всміхнулись.

Завдання

Прочитати оповідання «Бабусин борщ» та розповісти, про що розповідається в н