Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 15.04

4Б                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Рік, наповнений святами.

https://www.youtube.com/watch?v=XyMBvHiErhA

https://www.youtube.com/watch?v=3Sv0ac-W8Vc

https://www.youtube.com/watch?v=0a15UOja3JM

Ex. 5 p. 103

https://pidruchnyk.com.ua/622-anglyska-mova-nesvt-4-klas-2015.html

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)

15.04.2020р.

Українська  мова

Тема. Відновлення текстів із деформованою будовою.

    Пропонується  текст, прочитаємо  його. Ми зрозуміли, що у тексті  втрачена  послідовність. Зачин, основна частина і кінцівка розміщені у неправильній послідовності, та й зрештою  текст  записаний не правильно, немає абзаців. Виправляємо помилки.

Деформований  текст:

Ранкова пригода

Та раптом Наталка з Миколкою зупинилися здивовані. Перед ними на стежці  сиділо мокре кошеня і жалібно нявчало. Діти вирішили забрати кошеня у свій клас. І ось кошенятко солодко муркоче на теплій ганчірці. Діти подружилися з ним і назвали Дружком. Був осінній холодний ранок. Падав дрібний дощ. Хотілося швидше добігти до школи.

Виправлений текст:

Ранкова пригода

        Був осінній холодний ранок. Падав дрібний дощ. Хотілося швидше добігти до школи.

        Та раптом Наталка з Миколкою зупинилися здивовані. Перед ними на стежці  сиділо мокре кошеня і жалібно нявчало. Діти вирішили забрати кошеня у свій клас.

       І ось кошенятко солодко муркоче на теплій ганчірці. Діти подружилися з ним і назвали Дружком.

Завдання: Встановити правильну  послідовність частин тексту, правильно  записати.

Дуб

Одного разу почалася сильна гроза. Насунули темні хмари. Небо прорізала вогненна блискавка. Почувся страшний гуркіт. Налетів вітер, почав іти густий дощ. Цілу ніч лютувала страшна буря, але міцний дуб мужньо змагався з негодою. Серед галявини ріс старий великий дуб. Був він кремезний і високий. Задумливо шумів своїм могутнім гіллям. Вранці виглянуло ясне сонечко. Воно осяяло зелений ліс. Величезний дуб стояв і радів яскравому сонцю.

 

Математика  

Тема. Контрольна робота

  1. Виконати обчислення.

382•2      129•3       526:2    678:3     907-254     325+438

  1. Обчислити  значення  виразу.

(850-537)•2

  1. Розв’язати  задачу.

    У  одному  сувої 129 метрів  тканини, а  у  другому – у 3 рази  менше. На занавіски  взяли 98 метрів тканини.  Скільки  метрів  тканини  ще  залишилося?

  1. Знайти  периметр  прямокутника.

Ширина  прямокутника 9 см, а довжина – у  2  рази  довша.

Природознавство

Тема. Середовище  існування  тварин.

       Що потрібно тваринам для того, щоб вижити? Їжа, вода, тепло… . Отже тварини потребують тих умов середовища, які  зможуть забезпечити їх усім необхідним  для  життя.

      Тварини  живуть повсюди: у лісах, степах, водоймах. І де б не жили тварини, вони завжди контактують між собою, з живим та неживим оточенням. Отже, кожному з тварин притаманне певне середовище існування. На нашій планеті є чотири головні середовища існування тварин: водне, наземно-повітряне, ґрунтове та  живі  організми як середовище існування. 

     З навколишнього середовища тварини дістають потрібні їм поживні речовини та енергію. Кожне середовище існування характеризується певною сукупністю умов довкілля: температури, вологості, освітленості, певним набором інших організмів, між якими є взаємозв’язки.

Багато тварин мешкають у водоймах: морях, річках, озерах і навіть тимчасових калюжах – це водне середовище.    

Наземно-повітряне середовище дуже різноманітне. Його заповнюють  тварини, що повзають, ходять, літають. 

Різноманітний і світ тварин - мешканців ґрунту. Це черви, комахи, кроти, землерийки, миші, які беруть участь у процесах ґрунтоутворення, забезпечуючи родючість ґрунтів та ґрунтове живлення рослин.

Є серед тварин і такі, які  обирають для свого  існування інших тварин (організми як середовище існування) - це такий спосіб співіснування  тварин, коли один із них тривалий час використовує іншого як місце  проживання і джерело живлення. Паразитичні види тварин можуть мешкати як на поверхні (блохи, воші), так і всередині тіла іншої тварини(глисти). 

        Кожній місцевості властиві певні види тварин, якнайкраще пристосовані до її кліматичних умов. Їхня сукупність має назву фауна (від лат. Фауна - богиня лісів і полів, покровителька тварин). Наприклад, є фауна України, фауна Карпат, фауна Криму і т.д.  

Завдання:

Ознайомившись із середовищами існування  тварин,  розприділіть  запропоновані  тварини  у  відповідні  групи:

Водне середовище  існування    - … .

Наземно-повітряне середовище  існування  - … .

Ґрунтове середовище  існування  - … .

Організм як  середовище  існування - … .

 

(Кінь, блохи, жук-плавунець, олень, дельфін, комар, горобець, мурахи, змія, коник-стрибунець, дощові черв’яки, карась, орел, рак, ящірка, воші, жаба, кріт, кажан, глисти, землерийки, сом, ведмідь, бджола, щука, їжак)