Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Середа 2

20.05

Я досліджую світ

Узагальнення (повторення) матеріалу з теми: тварини навесні ,комахи, птахи, риби.

   С.96-107

Тварини навесні

Можна поділити на дві групи:

  1. Дикі;

  2. Свійські.

  3. Назвати приклади відомих диких і свійських тварин.

Звірі змінюють своє зимове вбрання. Вилітають із зимових сховищ метелики, сонечка, оси та бджоли.

  Дикі тварини всі різні.(великі, маленькі).Дикі тварини вміють маскуватися (ховатися). В цьому їм допомагає:

  • Забарвлення;

  • Нори,

  • Дерева,

  • Трава.

ДИКІ ТВАРИНИ САМІ ПІКЛУЮТЬСЯ ПРО СЕБЕ ТА ДИТИНЧАТ.

Свійські: живуть біля людей. Люди їх доглядають, годують і лікують.

КОМАХИ

КОМАХИ-це тварини, які мають шість ніжок.

Навести приклади комах .У природі комах дуже багато.

Без них не можуть існувати ні рослини, ні тварини.

Більшість комах нешкідливі, а деякі-друзі. (бджоли)

ПТАХИ

Тіло птахів вкрите пір’ям.

Повторити будову птаха.(голова, дзьоб, шия, крила, тулуб, хвіст, лапки)

Назвати відомих птахів. (горобець, дятел, синиця, сорока)

Птахи будують гнізда.

РИБИ

РИБИ-це тварини, тіло яких вкрите лускою.

Повторити будову риби.(голова, тулуб, плавці, хвіст)

Риби живуть у річках, озерах, морях і ставках.

МАТЕМАТИКА

Досліджуємо таблиці множення числа 8 та таблиці ділення на 8.

Складемо таблицю множення на 8

На кожній картинці по 8 ґудзиків. Усього 9 картинок.

Додавання однакових доданків 8 можна замінити множенням на 2, на 3, на 4, на 56789.

                                                                                                                                                                                          

  1   

2

3

4

5

 

 

 

 

 

8

16

24

32

40

 

6

7

8

9

 

 

 

 

48

56

64

72

82=16.     Вісім помножити на два – шістнадцять.
 83=24     Вісім помножити на три — двадцять чотири.
 84=32     Вісім помножити на чотири — тридцять два.
 85=40     Вісім помножити на п'ять — сорок .

86=48     Вісім помножити на шість — сорок вісім.

87=56      Вісім помножити на сім — п'ятдесят шість.

88=64     Вісім помножити на вісім — шістдесят  чотири.

89=72     Вісім помножити на дев'ять — сімдесят два.

Скласти таблицю множення користуючись переставним законом множення.

Поміняв місцями множники, отримаємо:

Завдання 2

Складемо відповідні таблички ділення на 8.

28=16         16:8=2

38=24         24:8=3

48=32         32:8=4

58=40         40:8=5

 68=48         48:8=

78=56          56:8=

88=64           64:8=

98=72           72:8=

В таблиці множення на  8  кожний добуток відрізняється на  8  від попереднього і наступного.

Застосував переставний закон множення, отримаємо:

28=82=8+8=16

38=83=82+8=16+8=24

48=84=83+8=24+8=32

58=85=84+8=32+8=40

68=86=85+8=40+8=48 

78=87=86+8=48+8=56  

88=87+8=56+8=64 

98=89=88+8=64+8=72

Приклад:

8· 6+8 можна замінити на 8· 7, а це дорівнює 56.         8· 6+8=56

8· 6-8 можна замінити на 8· 5, а це дорівнює 40.         8· 6-8=40

Завдання 4 с.136

Із  числового ряду вилучити «зайве » число.

24, 48, 72, 56, 16, 36, 80, 32

Підказка

  1. Ряд результати дії множення числа 8

Завдання 5 с.136

Наприклад

16:8=2, оскільки 2*8=16

УКР.МОВА

Навчаюсь перевіряти і вдосконалювати тексти.

Повторення:

Узагальнення  поняття про текст

Речення пов’язані між собою за змістом.

Знати, що таке текст, заголовок тексту.

2. узагальнення  поняття про заголовок.

- До тексту можна підібрати заголовок.

ЗАГОЛОВОК-це назва тексту.

Будова тексту.

Пригадати будову тексту :

-зачин;

-основна частина;

             -кінцівка.

ВИДИ ТЕКСТІВ:

- розповідь , 

- опис.

Слова в тексті замінюють на інші для того, щоб

не повторювати те саме слово в реченнях.

Вправа 25 с. 140

Прочитати текст вправи.

Яке слово повторюється в реченнях? Скільки разів?

Заміни повторювані слова іншими словами.

Довідка  :  вона, тваринка, білочка, звірятко, мала пустунка.

Визнач, який це текст (розповідь чи опис).

Придумай заголовок до тексту.

Запиши змінений текст у зошит.

ЧИТАННЯ

Оповідання «Морський коник» с.139   І частина

Закінчуємо читати: те й з’їсть

 Мета. Вдосконалювати навики виразного та свідомого читання.

1. Попрацюй над словником:

2. Прочитай текст, підкресли олівцем слова, які ти не зрозумів.

3. Запитай значення невідомих слів.

4. Прочитай ще раз текст.

5. Дай відповіді на запитання.

6. Перекажи зміст прочитаного з допомогою жестів.

7. Перекажи зміст про читаного  словесно.

8. Виконай завдання до тексту

Словник:

крендель- закручена булочка

водночас- в цей час

всотує-всмоктує

 Відшукати в тексті:

Опис зовнішності морського коника. Розглянь малюнок морського коника.

В якому абзаці він міститься?

Де живе морський коник?

Що їсть морський коник?