Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Середа 2

Математика

Тема. Таблиця множення і ділення числа 8 і 9.

 

  1. Обчисліть( усно).

2*8

3*8

4*8

5*9

6*9

7*9

2*9

 

  1. Розгляньте таблиці множення і ділення числа 8.

Таблиця множення.

Застосувавши переставний закон множення, одержимо:

8*2=16      бо 2*8=16

8*3=24      бо 3*3=24

8*4=32       бо 4*8=32

8*5=40       бо 5*8=40

8*6=48       бо 6*8=48

8*7=56       бо 7*8=56

8*8=64    тому, що 8+8+8+8+8+8+8+8=64          

8*9=72    тому, що 8+8+8+8+8+8+8+8+8=72       і       9*8=72

 

Таблиця ділення.

Оскільки 16:2=8    то      16:8=2      

                 24:3=8    то      24:8=3

                 32:4=8     то     32:8=4

                 40:5=8     то     40:8=5

                 48:6=8     то     48:8=6

                  56:7=8    то     56:8=7

                                           64:8=8          

                                           72:8=9           і          72:9=8

 

Вивчити таблиці множення і ділення числа 8 (виділено жирним шрифтом).

 

  1. Розгляньте таблиці множення і ділення числа 9.

Таблиця множення.

Застосувавши переставний закон множення, одержимо:

9*2=18      бо  2*9=18

9*3=27      бо 3*9=27

9*4=36       бо 4*9=36

9*5=45       бо 5*9=45

9*6=54       бо 6*9=54

9*7=63       бо 7*9=63

9*8=72       бо 8*9=72

9*9=81    тому, що 9+9+9+9+9+9+9+9+9=81

 

Таблиця ділення.

Оскільки 18:2=9    то      18:9=2      

                 27:3=9    то      27:9=3

                 36:4=9     то     36:9=4

                 45:5=9     то     45:9=5

                 54:6=9     то      54:9=6

                 63:9=9     то      63:9=7

                 72:8=9     то      72:9=8         

                                            81:9=9          

Вивчити таблиці множення і ділення числа 9 (виділено жирним шрифтом).

 

3.Розгляньте таблиці множення і ділення числа 7 на с. 134.

  1. Розгляньте таблиці множення і ділення чисел 8 і 9 на с.136.

  2. Із числового ряду вилучити «зайве» число.

24,48,72, 56,16,36,80,32.

45,54, 81, 72, 27, 36, 38,63.

 

6.Обчисли № 6 на с.136.

9*3

35:7

56:7

8*8

45:9

81:9

7.Порівняй іменовані числа.

25 см      34 см                                  

60 хв     1 год

8. Пригадайте, що таке периметр. (Периметр – це сума всіх довжин сторін фігури).

Обчисліть периметр прямокутника, у якого довжина 6 см, а ширина – на 2 см менша. Накресліть його.

 

Технології та дизайн.

Аплікація «Латаття біле».

  1. Прочитайте вірш.

             Латаття

Пишна квітка, біла-біла,

На листочок зручно сіла.

Річка квітоньку колише,

Джміль про неї вірші пише.

Фото додається у вайбер.

  • Про яку квіточку розповідається?

  • Що ви знаєте про латаття?

  • Віддавна уявлення про латаття або водяних ліліях пов'язувалося із загадковим чином русалки. У казках часто йдеться, що кожне латаття має свого друга ельфа (маленького чоловічка), який разом з ним народжується, та разом з ним і вмирає. 

  • Латинська назва латаття  в перекладі означає німфа. За грецьким переказом водяна лілія виникла від білої німфи, яка загинула від нерозділеного кохання і ревнощів до Геркулеса. Ця та інші легенди відбивають надзвичайну красу латаття, викликають підвищений інтерес до цієї рослини.

  • Латаття - справжня окраса кожної водойми. Досить посадити одну рослину латаття і ваша водойма перетворитися на справжнє казкове диво, милуватися яким Ви зможете все літо. І цю надзвичайну насолоду ви відчуватиме з весни до осені. 

  • Ці рослини занесені до Червоної книги. Поміркуйте, чому.

 

  • І сьогодні ми будемо виготовляти латаття. Для цього нам потрібні:

  • пластилін;

  • кольоровий папір;

  • одноразові пластикові ложки;

  • ножиці;

  • клей.

 

  • Пригадайте правила користування ножицями.

 

  • Розглянь технологічну картку на с. 109

 

  1. За інструкцією виготов латаття.

Логоритміка

 

  1. Дихальні  вправи:  https://youtu.be/4E0JqRfW4_Y

 

  1. Артикуляційна  гімнастика:  https://youtu.be/4E0JqRfW4_Y

 

  1. Музично-ритмічна  вправа  «Весело танцюємо». Повторюємо музично-ритмічні  рухи.

https://www.youtube.com/watch?v=29gX6z9MVAw

 

  1. За можливості,  вивчаємо слова  поспівки.

 

  1. Проговорюємо з вистукуванням ритму долонями рук  з  супроводом  до слів  поспівки. https://www.youtube.com/watch?v=yec1lTxUmms