Середа 2
1 – В
20.05.20
Інтегрований курс « Навчання грамоти» ( 2 уроки )
Тема: Звуки [З] [З]. Написання малої букви з. Читання слів, складів. Співвідношення знайомих слів з малюнками.
Завдання: Будемо повторювати вивчення букви З.
-
За допомогою батьків виділіть звук [З] [ з]з прочитаного вірша ,загадки:
Вірш
Зима морозяна на дворі,
Замети білі на землі
Санчата на ставок з розгону
Скотились весело з гори
Загадка:
З роду рук своїх не має,
А узори вишиває ( Мороз )
2. Артикуляція звуків [З], [з], визначення їх за звучанням:
Вчитель ( батьки ) Учень
Вибігла коза - За – за – за
Поїхали вози - Зи – зи –зи
Випасли козу - Зу – зу – зу
Ведмідь у барлозі Зі – зі – зі
-
Співвідношення знайомих слів з малюнками і звуками [ З] [ з].
Заєць коза віз
Зошит візок мороз
Зебра ковзани газ
( ілюстративний матеріал надішлю на Вайбер )
4. Написання малої букви з за зразком.
5. Зробити звуко-буквенний аналіз слів ( за допомогою батьків за зразком ):Завдання важке,але пробуємо виконати
Слово -зебра
Букви:
З, е, б, р, а
Кількість букв:-5
Звуки:
[ зебра ]-5
Звукова модель:
[ - о - - о ]
Кількість складів:-2
Слово - ваза( за допомогою батьків )
6.Читання складів ( Буквар с.78 )
Математика
Тема. Число і цифра 8. Склад числа 8
Повторення вивченого матеріалу..
перше завдання.
1Лічба від 1 до 7
-
Давайте всі разом( з батьками) полічимо від 1 до 7, від 7 до 1.
2.Хвилинка каліграфії.
-
Написання вивчених цифр:
-
3,7,1,2,4,6,5. (самостійно,за зразком)
3.Веселі задачі.(за ілюстративним
1. Шість метеликів літають
І на квіточки сідають.
Прилетів іще один
Сів на квіточку і він.
Полічімо швидше всіх –
Цих метеликів прудких.
2. Три веселі киці
Грались на травиці.
Рижик ще до них прибіг.
Скільки кошенят усіх?
3. Каже мати-квочка:
В мене два синочки
І чотири дочки.
Скільки ж діточок у квочки?
1.Порівняння чисел в межах 7.
(Постав знак < > = )
2.. 5 4.. 3 1.. 6 4.. 4 6.. 5 7.. 7
Ознайомлення з новим матеріалом.
1.Ознайомлення із складом числа 8.
Давайте порахуємо зайчиків!
-
Скажіть, до якої природи належать зайченята? (До живої)
-
Правильно, а чому? ( Бо вони можуть рости, дихати, живитися, розмножуватися та народжуватися.)
-
А що це? Одне зайченятко дуже втомилося і прибігло до нас пізніше. (Додамо ще одне зайченя.)
-
Так скільки стало зайчат, діти? (8)
-
Як же їх стільки стало? (До 7 додати 1). Наші зайченятка дуже люблять їсти овочі, давайте навчимо і їх, як може утворюватися число 8. ( Робота з набірним полотном)
Отже, щоб дістати число 8, потрібно до 7 додати 1. Число 8 наступне до числа 7, 7 — попереднє до числа 8.
-
Число 8, як і всі інші, має свій знак, позначається цифрою 8. (Показ цифри.)
2.Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрами 8.
-
Пояснення написання цифри вчителем.
-
А зараз напишемо цифру в повітрі.
-
Тепер напишемо цифру 8 в зошиті,
3.Робота в зошиті з друкованою основою або у звичайних зошитах
4.Пальчикова гімнастика. - А зараз нашим пальчикам час відпочити. ( Учні виконують різні вправи.)
Ми долоньки розітремо
І гніздечко з рук зів’ємо.
Пташка у гніздечко
Покладе яєчко.
Яєчко, яєчко.
Котись по гніздечку.
Котись, не згубися,
Гляди – не розбийся!
1.Робота над засвоєнням числового ряду.
2.Встав пропущену цифру
1 |
2 |
3 |
|
5 |
|
7 |
|
3. Лічба в межах 8.
1,2,3,4,5,6,7,8
Я досліджую світ
Тема: Закріпити знання учнів про тіло і його будову
Пояснення вчителя: Я – Людина. Кожен з нас єдиний і неповторний і ніде на цій величезній землі не знайдеться такого ж хлопчика або дівчинки. Ми всі різні, відрізняємося за статтю, віком, кольором волосся, але у кожного з нас одні і ті самі частини тіла.
Вірш « Будова тіла» ( читають батьки ) :
Познайомтись, я – дитна, хоч маленька, а людина.
І частини тіла знаю, визначаю й називаю.
Є у мене голова, вона творить дива,
І шия голову тримає, повертає, нахиляє.
Є у мене дві руки. Це мої помічники.
А непосидючі ноги прокладають в світ дороги.
Тулуб з’єднує частини, є живіт у мене й спина.
І всьому хребет опора, ось така моя будова.
Завдання:
-
Вивчити частини тіла.
-
Для чого нам потрібно руки.
-
Навіщо нам потрібні ноги.
-
Навіщо людині очі і вуха?
Трудове навчання
Тема: Робота з пластиліном .Ліплення людини
Відгадайте загадку
В руки ми його беремо
І старанно добре мнемо
Він м який зі всіх сторін
Зліпить все нам …( пластилін)
-
Ми з вами вже працювали з пластиліном
Сьогодні ми з вами будемо ліпити -Людину
Необхідні матеріали:
Кольоровий пластилін, стека, пластмасова пластина ( дощечка ), салфетки.
Послідовність виконання роботи:
-
Обери пластилін відповідних кольорів. На ноги виділи стільки ж пластиліну,скільки на тулуб з руками.
-
Формуй кінцівки, перевір , чи вони однакові.
-
Сформуй голову овальної форми, приєднай її до тулуба.
-
Додай волосся, одяг.
-
Приєднай ноги до тулуба.
Зверніть увагу:
-
ноги повинні бути довшими за руки.
-
Тулуб роби овальної форми.
-
Зроби невеличкі заглиблення.
-
Для приєднання кінцівок до тіла використовуй сірнички або роби невеличкі заглиблення, вкладай у нього кінцівку і загладжуй пальчиком
Завдання:
-
Акуратно виконуй роботу з допомогою батьків.
-
Назви частини тіла людини.