Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Середа

Математика 20.05.20, 4 б

Тема. Контрольна робота.

Мета: виявити рівень знань учнів по вивчених темах.

1.Складіть і обчисліть вирази.

А) Добуток чисел 2684 і 16 зменшити у 8 разів.

Б) Частку чисел 784 і 28 збільшити у 14 разів.

2. Знайдіть значення виразу 784:28*14+392=

3. Розв’яжіть рівняння.

(800-240):х=20

4. Виконайте обчислення з іменованими числами.

12 грн-4грн5к=

11год26хв-3год48хв=

2ц:20кг=

2м90см:2=

5. Задача

Першого дня автобус їхав 4 год зі швидкістю 70 км/год, а другого – 3год зі швидкістю 84 км/ год. Знайдіть середню швидкість руху за 2 дні.

6. Задача

Ширина площадки 40м, а довжина 50м. Знайдіть площу майданчика.

 

 

Літературне читання 20.05.20, 4-б

Тема. Як римуються рядки. В. Рутківський «Як складаються вірші». Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно)

Мета: ознайомити  учнів із змістом оповідання; вчити інтонаційно читати, переказувати зміст прочитаного; розвивати навики зв’язного висловлювання, мислення, пам'ять, увагу; коригувати вимову учнів; виховувати інтерес до читання.

Хід уроку

1.Організація учнів до уроку

Привіт! Як у вас справи? Усім гарного настрою.

2.Перевірка домашнього завдання.

Що вам було на домашнє завдання? (перевірка).

3.Оголошення теми та мети уроку

 На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо читати та аналізувати зміст оповідання В. Рутківського «Як складаються вірші», познайомимося із біографією поета.

 3.Вивчення нового матеріалу

*Прочитайте пів голос біографію В. Рутинського (підручник с. 179)

Дайте відповідь на запитання.

Коли і де народився поет? Ким В. Рутківський  працював? Чи доводилося вам читати твори поета? Якщо так, то які?

 *Прочитайте вголос  оповідання В. Рутківського «Як складаються вірші» (перша частина).

Словникова робота.

Ілюмінатор – округле або прямокутне вікно у борту корпусу корабля, підводних човнів, літаків, космічних кораблів. Призначене для доступу світла і свіжого повітря у внутрішньому приміщенні.

Дайте відповіді на запитання.

Куди дивилася Ганнуся? З ким розмовляла дівчинка? Яку гру запропонувала Ганнуся Костику? Чи виявилася цікавою гра?

Прочитайте 1 раз оповідання вголос оповідання В. Рутківського «Як складаються вірші» (перша частина).

5.Закріплення вивченого матеріалу

Прочитайте мовчки оповідання В. Рутківського «Як складаються вірші» (перша частина).

Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно)

Добре слово

В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося пять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах.

          До нещасної матері почали приходили родичіОлині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Коженприносив щось смачне й поживнелимонний мед і солодке коровяче масло, свіжі лісові ягоди, горіхиперепелині яєчка й бульйон з курячого крильця.

          Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече вліси й на болота". Оля їла мед у стільниках і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди, горіхи,перепелині яєчка й бульйон з курячого крильці. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледвевставала з ліжка.

          Одного дня біля хворої зібралися усі родичіДідусь Опанас сзакав: - Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозумітиРаптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі -столітня Надія. Про неї родичі забулибо багато років сиділа прабабуся Надія в хатінікуди невиходила.

          Але почувши про хворобу правнучки,вирішила навідати їїПідійшла до ліжкасіла наослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:

Немає в мене ні медових стільниківні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісовихягідні горіхівнемає ні перепелиних яєчокні курячого крильця.

          Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдинийподаруноксердечне бажанняЄдине бажання залишилося у мене в серце - щоб ти, моя квіточко,видужала й знову раділа ясному сонечковіТака величезна сила любові була в цьому добромусловіщо маленьке Олине серце забилось частішещічки порозовішали, а в очах засяялирадістю.

- Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.

- Доброго слова.

Василь Сухомлинський

Завдання.

1.    Запиши головну думку твору.

2.    Допиши речення.

Олі стало краще, бо їй не вистачало…

3.    Прономеруй послідовність плану

Провідування і гостинність.

Щире бажання.

Оля занедужала.

Прихід бабусі Надії.

Не вистачало доброго слова.

Нічого дівчинці не допомагало.

4.    Постав два питання до змісту твору.

5.    Опиши, якою, на твою думку, була бабуся Надія.

 

 6. Підсумок уроку

- Яке оповідання ми з вами читали сьогодні?  Хто є автором даного оповідання? - Що було незрозуміло було на уроці? - Які завдання були цікавими?

7. Домашнє завдання. Навчитися виразно читати і переказувати оповідання В. Рутківського «Як складаються вірші» (перша частина).

Основи здоров’я  4 клас

Аварійні ситуації

Гра «Асоціативний кущ».

  • Які асоціації у вас з’являються, коли ви чуєте слова  « надзвичайна ситуація»

НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ.

 

землетруси

                    зсуви снігу, ожеледь

                            повінь            пожежа буря

                       ураган, смерч      аварії

  • Як називається професія, яка допомагає постраждалим людям, які постраждали в наслідок надзвичайних ситуацій?

Так, рятівник.

 Професії рятувальника та пожежника - це робота для людей мужніх, сильних, рішучих, витривалих, готових ризикувати власним життям, допомагаючи людям у надзвичайних ситуаціях, дорожньо-транспортних пригодах, під час стихійного лиха.

                                     

 

Основні обов'язки рятувальника - рятувати людей під час проведення аварійно-рятувальних робіт, надавати першу медичну допомогу постраждалим , в разі необхідності евакуювати населення. Кожен рятівник – патріот, який ставить безпеку та добробут Українського народу вище власних інтересів і робить усе можливе для захисту населення і територій Батьківщини.

Суттєвою рисою рятівника є чесність – безкорисливе виконання своїх обов’язків заради забезпечення добробуту України. Рятівник присвячує свою службу суспільству. Він несе відповідальність перед законом і людьми за рішення, що їх приймає, результатом яких може бути тільки життя. Люди довіряють рятівнику, сподіваючись на те, що він чесна людина.

                                                                  

Рятівник це основна складова служби порятунку. Він готовий до виконання свого службового обов’язку за будь-яких обставин та умов. Біду перемагають розумом, умінням та волею.

Надійність – провідна особиста чеснота рятівника. Він уміє не квапитися, не запізнюватися. Він завжди там де потрібно. Єдність слова і діла, особистий приклад – це важливі складові успіху. Здібність доводиться не судженнями, а діями. Ентузіазм, хоробрість та активність у досягненні кінцевої мети або виконанні завдань – головні вимоги рятівника. Він виконує завдання сумлінно, точно та вчасно попри всі перешкоди, труднощі, негаразди, що виникають. Мужність – це його сміливі рішення, спроможність взяти на себе відповідальність.

Надзвичайна ситуація – це порушення нормальних умов життя і діяльності людини.

Надзвичайні  ситуації – це  такі  ситуації, що  призводять  до  порушення  нормального  життя, а іноді  до  загибелі  людей  та  знищення  матеріальних  цінностей

 Класифікація  надзвичайних ситуацій

Природні : Землетрус, повінь, ожеледь, снігопад, буря, гроза, посуха, лісові  пожежі, цунамі 

Техногенні : Аварії на транспорті, аварії на підприємствах,раптове руйнування споруд , вибухи в шахтах.

Соціальні: Тероризм, захоплення заручників, викрадення зброї викрадення літаків,виявлення застарілих боєприпасів.

 

4Б                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Школа, друзі.

https://youtu.be/TsU31mezXwg

 

Answer the questions: (дайте відповіді на запитання)

  1. What day is it today?
  2. When are a little mouse and her mother going to grandmother?
  3. Why is Kerry happy?
  4. Is Kerry’s tail touching the ground?
  5. What does the dog have?
  6. How does the dog help the mouse?

 

Complete the sentences: (допишіть речення, писати повні речення)

  1. Kerry is happy because …..
  2. In the morning Kerry sees …..
  3. Kerry carries her long tail with …
  4. Why do you carry you tail, Kerry? Asks the dog. Because it ….
  5. I like this story because …..

 

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)