Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Середа

Ритміка 1в  клас 20.05

«Веселий танок»

  1. Розминка https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

  2. Дихальні  вправи https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

  3. Артикуляційні  вправиhttps://www.youtube.com/watch?v=2M0I-CX1BpM

  4. Пальчикова  гімнастика https://www.youtube.com/watch?v=VgcyoJ6aJ6k

  5. Мовно-ритмічна  вправа  https://www.youtube.com/watch?v=snr7DqWS6Ks

  6. Танок маленьких каченят: співаємо і весело танцюємо) https://www.youtube.com/watch?v=C8mOveR_U_A

  7. Під улюблену музику придумайте  рухи. Зніміть відео і відправте на електронну пошту: ylinda_korolchuk@ukr.net

 

1 – В

20.05.20

Інтегрований курс  « Навчання грамоти» ( 2 уроки )

Тема: Звуки [З] [З]. Написання малої букви з. Читання слів, складів. Співвідношення знайомих слів з малюнками.

Завдання: Будемо повторювати вивчення букви З.

  1. За допомогою батьків виділіть звук [З] [ з]з прочитаного вірша ,загадки:

Вірш

Зима морозяна на дворі,

Замети білі на землі

Санчата на ставок з розгону

Скотились весело з гори

 

Загадка:

З роду рук своїх не має,

А узори вишиває ( Мороз )

2. Артикуляція звуків [З], [з], визначення їх за звучанням:

Вчитель ( батьки )                                   Учень

Вибігла коза -                                          За – за – за

Поїхали вози -                                         Зи – зи –зи

Випасли козу -                                        Зу – зу – зу

Ведмідь у барлозі                                   Зі – зі – зі

  1. Співвідношення знайомих слів з малюнками і звуками [ З] [ з].

Заєць                          коза                                        віз

Зошит                        візок                                       мороз

Зебра                         ковзани                                  газ

( ілюстративний матеріал надішлю на Вайбер ) 

4. Написання малої букви з за зразком.

5. Зробити звуко-буквенний аналіз слів ( за допомогою батьків за зразком ):Завдання важке,але пробуємо виконати

Слово -зебра

Букви:

З, е, б, р, а

Кількість букв:-5

Звуки:

[ зебра ]-5

Звукова модель:

[ - о - - о ] 

Кількість складів:-2

 

Слово -  ваза( за допомогою батьків )

6.Читання складів ( Буквар с.78 )

Математика

Тема. Число і цифра 8. Склад числа 8

Повторення вивченого матеріалу..

перше завдання.

1Лічба від 1 до 7

  • Давайте всі разом( з батьками) полічимо від 1 до 7, від 7 до 1.

2.Хвилинка каліграфії.

  • Написання вивчених цифр:

  • 3,7,1,2,4,6,5. (самостійно,за зразком)                                                             

3.Веселі задачі.(за ілюстративним

1. Шість метеликів літають

І на квіточки сідають.

Прилетів іще один

Сів на квіточку і він.

Полічімо швидше всіх –

Цих метеликів прудких.

 

2. Три веселі киці

   Грались на травиці.

   Рижик ще до них прибіг.

  Скільки кошенят усіх?

 

3. Каже мати-квочка:

В мене два синочки

І чотири дочки.

Скільки ж діточок у квочки?

 

1.Порівняння чисел в межах 7.

(Постав знак < > = )

2.. 5       4.. 3       1.. 6       4.. 4       6.. 5      7.. 7

 

Ознайомлення з новим матеріалом.

1.Ознайомлення із складом числа 8. 

Давайте порахуємо зайчиків! 

 

  • Скажіть, до якої природи належать зайченята? (До живої)

  • Правильно, а чому? ( Бо вони можуть рости, дихати, живитися, розмножуватися  та  народжуватися.)

  • А що це? Одне зайченятко дуже втомилося і прибігло до нас пізніше. (Додамо ще одне зайченя.)

  • Так скільки стало зайчат, діти? (8)

  • Як же їх стільки стало? (До 7 додати 1). Наші зайченятка дуже люблять їсти овочі, давайте навчимо і їх, як може утворюватися число 8. ( Робота з набірним полотном)

Отже, щоб дістати число 8, потрібно до 7 додати 1. Число 8 наступне до числа 7, 7 — попереднє до числа 8.

  • Число 8, як і всі інші, має свій знак, позначається цифрою 8. (Показ цифри.)

 

2.Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрами 8.

  • Пояснення написання цифри вчителем.

  • А зараз напишемо цифру в повітрі.

  • Тепер напишемо цифру  8 в зошиті,

3.Робота в зошиті з друкованою основою або у звичайних зошитах

4.Пальчикова   гімнастика.  - А зараз нашим пальчикам час відпочити. ( Учні виконують різні вправи.)

  1.  

    Ми долоньки розітремо

    І гніздечко з рук зів’ємо.

   Пташка у гніздечко                                                      

  Покладе яєчко.

Яєчко, яєчко.

Котись по гніздечку.

Котись, не згубися,

Гляди – не розбийся!

 

1.Робота над засвоєнням числового ряду.

2.Встав пропущену цифру

1

2

3

 

5

 

7

 

 

3. Лічба в межах 8.

1,2,3,4,5,6,7,8 

 

 

Я досліджую світ

Тема: Закріпити знання учнів про тіло і його будову

Пояснення вчителя: Я – Людина. Кожен з нас єдиний і неповторний і ніде на цій величезній землі не знайдеться такого ж хлопчика або дівчинки. Ми всі різні, відрізняємося за статтю, віком, кольором волосся, але у кожного з нас одні і ті самі частини тіла.

Вірш « Будова тіла» ( читають батьки ) :

  Познайомтись, я – дитна, хоч маленька, а людина.

І частини тіла знаю, визначаю й називаю.

Є у мене голова, вона творить дива,

І шия голову тримає, повертає, нахиляє.

Є у мене дві руки. Це мої помічники.

А непосидючі ноги прокладають в світ дороги.

Тулуб з’єднує частини, є живіт у мене й спина.

І всьому хребет опора, ось така моя будова.

Завдання:

  1. Вивчити частини тіла.

  2. Для чого нам потрібно руки.

  3. Навіщо нам потрібні ноги.

  4. Навіщо людині очі і вуха?

 

Трудове навчання

Тема: Робота з пластиліном .Ліплення людини

 

              Відгадайте загадку

В руки ми його беремо

І старанно добре мнемо

Він м який зі всіх сторін

Зліпить все нам  …( пластилін)

  • Ми з вами вже працювали з пластиліном

   

    Сьогодні ми з вами будемо ліпити -Людину

Необхідні матеріали:

Кольоровий пластилін, стека, пластмасова пластина ( дощечка ), салфетки.

Послідовність виконання роботи:

  1. Обери пластилін відповідних кольорів. На ноги виділи стільки ж пластиліну,скільки на тулуб з руками.

  2. Формуй кінцівки, перевір , чи вони однакові.

  3. Сформуй голову овальної форми, приєднай її до тулуба.

  4. Додай волосся, одяг.

  5. Приєднай ноги до тулуба.

Зверніть увагу:

  • ноги повинні бути довшими за руки.

  • Тулуб роби овальної форми.

  • Зроби невеличкі заглиблення.

  • Для приєднання кінцівок до тіла використовуй сірнички або роби невеличкі заглиблення, вкладай у нього кінцівку і загладжуй пальчиком

Завдання:

  1. Акуратно виконуй роботу з допомогою батьків.

  2. Назви частини тіла людини.