Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Середа

1-Б 20.05 математика

Тема.  Числа 1-100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур.

  Математичний диктант.

До суми чисел 10 і 2 додати 4.

Ввід різниці чисел 80 і 50 відняти 20.

Розкласти число 94 на розрядні доданки.

Число 25 збільшити на 3.

Записати сусідів числа 88

Запиши приклади з відповіддю, яка більша за 30.

27-3                                50-40                             17+2

40+7                               45+20                             28+5

54+3                               24+30                             39-4

Розв’яжи задачу.

Майстер відремонтував 5  ручних годинників і 10 настінних. Скільки всього

годинників відремонтував майстер?

Про що йде мова в задачі?

Що відомо в задачі?

Про що запитується?

Як дізнатися, скільки всього годинників відремонтував майстер?

Запиши розв’язання і відповідь. Склади ще одну обернену задачу.

На скільки більше трикутників  ніж квадратів.

                                                   
     
     
       
           
 
       
           
 
             
 
 
       
 
   
 
         
     
                 
 
 
 
 
 

Обчисли вирази з коментуванням. ( до чотирьох десятків  додаємо п’ять десятків,отримаємо дев’ять десятків і ще додаємо сім одиниць , дорівнює дев’яносто сім )

 47+50                 73-40              92-60                88-70       

Обчисли і виконай перетворення.

50к.+50к.                25к.+75к.            1грн-40к   

Максимкові   мама дала  20 гривень і він хоче купити морозиво за 15грн. Чи вистачить йому грошей.

1-Б 20.05Українська мова

Тема. Текст. Складання тексту з речення. Добір заголовку до тексту.

 

 Каліграфічна хвилинка

Не де  те   ле   се  нє   дє  тє  лє  сє  блакитне синє весняне   літнє 

 

Пригадай що таке текст.( Текст — це зв’язані за змістом речення. У тексті речення розміщені в певній послідовності. До тексту можна дібрати заголовок.)

 

Прочитайте текст. Доберіть заголовок з поданих варіантів.

Обґрунтуйте свою відповідь.

 

Уже осінь. Білочка готується до зими. Цілий день вона носить

жолуді, горіхи. Сушить і складає їх у своєму дуплі. З такими запа-

сами не страшно звірятку взимку.

а) Білочка;

б) Осінь;

в) Осінні клопоти;

г) Незабаром зима.

 

Висновок. Слова в тексті замінюють для того, щоб не повторювати одне й те саме слово в сусідніх реченнях.

 Склади текст з поданих речень і запиши.

 Назва тексту  лелека.

1 Лелека – це дуже красивий птах.

 2.Пір’я в нього біле.

 3.Високі ноги та червоний дзьоб.

4.Чому люди люблять цього птаха?

5.Кажуть, що він приносить щастя.

1-Б 20.05 Українська мова (читання)

Тема. Вправи для розвитку читання.

Мовна зарядка

Як пирхає кіт?

Як гуде пароплав?

Гра «Впіймай звук оплесками»

Ферма, шафа,портфель, хвоя,хвалько, вечір, фрукти, сова, звук.

Пограй з мамою гру. За 1 хвилину назвати слова – назви предметів , які є в твоїй кімнаті зі звуком [о]; наприклад крісло і так далі.

 Прочитай текст.

                                       Вихідний день.

      Був вихідний день. Тато з мамою не пішли на роботу, а ми з братом – до школи. Тато розбудив нас вранці. Він сказав, що не можна спати  довго в такий чудовий весняний день. Я у мами запитав: “Чому тат назвав нинішній день чудовим?” “По-перше, - сказала мама,- тому, що сьогодні неділя – вихідний день для всіх. Ми зможемо провести його разом; по-друге, яка гарна погода, по-весняному світить сонце”. Ми вирішили всією сім’єю поїхати в ліс.

У лісі було дуже цікаво. Я вперше побачив, як ростуть проліски. Їх було безліч на великій лісовій галявині. Побачив, як великою  хвилястою стрічкою в’ється між деревами струмок, що несе свої води у великі річки. Чув стукіт невтомного працівника лісу  дятла. Повернулися додому втомлені, але дуже задоволені.

Робота над змістом.

  • Про що йдеться в цьому тексті?(Про сім’ю.)
  • Хто розповідає про свою сім’ю(Хлопчик.)
  • Що саме?(ЯК провели вихідний день.)
  • Де вони були? (У лісі.)
  • Про що ж головне сказано у розповіді?(Як хлопчик з батьками й братом цікаво і корисно провели день.)
  • Розкажіть про свій вихідний день, який вам найбільше сподобався.

  1-Б Дизайн і технології.

Тема. Моя Батьківщина. Любимо Україну. Виготовлення аплікації.

 Підготуй матеріали. Клей, ножиці, кольоровий,папір.

 Відгадай загадку.

 У світі одна – всім потрібна вона.    (Батьківщина)

Красивий, щедрий рідний край

І мова наша солов’їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься … (Україна)

Україна — це Батьківщина для всіх людей, які живуть на її території. Що таке Батьківщина? Батьківщина — це найкраще і найдорожче місце у світі. Пригадайте, що поети писали про Батьківщину?

Ми – українці! Відомі всьому світові своїми вишиванками. І сьогодні на потрібно виготовити  вибір за зразком (додаю у viber  послідовність виконання)

                 Традиційний чоловічий костюм українців має схожість з іншими східнослов'янськими - російським та білоруським. Основу чоловічого одягу становлять сорочка, шита з конопляного або лляного полотна і вовняні або суконні штани. Сорочка, що надягається на тіло, часто служить і верхнім одягом. Відмінною особливістю української чоловічої сорочки є розріз спереду (пазушка), прикрашений вишивкою. За конструкцією ворота сорочки розрізняються - зі стоячим, відкладним коміром або без коміра. Варіант сорочки в цьому випадку збирають у збірку, її обшивають тасьмою або вузькою смужкою матерії, таким чином виходить низький стоячий комір, який українці пришивають до коміру сорочки не згори, а знизу.                   

              Основу українського жіночого костюма становить сорочка - кошуля. Вона довше чоловічої і складається з двох частин - нижня частина (пiдтічка) шиється з більш грубої матерії. Рубахи українських горян-бойків та лемків кроїлися з двох частин і надягалися окремо. Зустрічаються в українців і цільні сорочки (додiльнi) - саме вони вважаються у жінок ошатними та святковими.

Виконай руханку «Їде, їде дітвора ».