Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 22.04

Трудове навчання

Тема: Технологічний процес виготовлення проектованого виробу.

  1. Огляд домашніх меблів, предметів побуту

  2. Виявіть можливі пошкодження чи поломки

  3. Обдумайте, спільно з батьками, способи ремонту

  4. З дозволу батьків, або спільно з дорослими, виправте неполадки

Звіт про виконану роботу надішліть на поштову скриньку

petro_rod@ukr.net

22.04                               6-Бклас                            Математика

Тема. Розвязування вправ

Пригадай правило ділення двох від’ємних чисел.

Пригадай правило ділення двох чисел з різними знаками.

Вправа. Знайди значення виразу -15 : х – 3,6, якщо х = -0,3; -5.

Розвязання.

Якщо х = -0,3, то -15 : (-0,3) – 3,6 = 50 – 3,6 = 46,4.

Якщо х = -5, то -15 : (-5) – 3,6 = 3 – 3,6 = -0,6.

Вправа. Розвяжи рівняння:

-2,6х = -3,51;

х = -3,51 : (-2,6);

х = 1,35.

Відповідь. 1,35.

 

10,64 : х = -1,4;

х = 10,64 : (-1,4);

х = -7,6.

Відповідь. -7,6.

Домашнє завдання.

1.Знайди значення виразу -12 : х – 4,8, якщо х = 0,3; -4.

2. Розвяжи рівняння:  -3,6х = 7,2;     -7,5 : х = -0,5.

 

                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Я люблю ходити до школи.

https://www.youtube.com/watch?v=_vrbzOXC_tc

1)Перекласти слова

1) cope with 2) moreover 3) daily chores 4) furthermore 5) essential

6) all things considered 7) vital subjects 8) for instance

9) in addition 10) provide 11) well-rounded 12) rather 

2)Заповнити пропуски.

1. My favourite subject at school is …  .                                                                                          2. I am interested in it because it is very …  .                                                                                                   3. We usually …, …  at this lesson.                                                                                                                                                        4. The teacher is a very … person.                                                                                                      5. I don’t quite like … as it is boring and not interesting for me.                                                             6. I’m not good at … because …  .

3) Виконати завдання

https://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=8552

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)

 

6 – Б клас Всесвітня історія

Тема. Римська імперія доби принципату.

І. Вивчення нового матеріалу

 Принципат – монархія особливого типу, втілена в життя імператором Октавіаном Августом

Рим, отриманий в правління Августом після багатьох літ громадянських воєн був далекий від колишньої величі часів ранньої республіки. Сама республіканська форма правління цілком себе дискредитувала. Поняття "республіка" було зв'язано у свідомості кожного римлянина з безперервними війнами, руйнівними і кривавими.

Вибравши Августа, одного правителя, а на його місці міг бути кожний з учасників останніх громадянських воєн, римляни насамперед зробили ставку на спокій і мир в обмін на право брати участь у суспільному житті. Але це стало зрозуміло значно пізніше. А поки Август залишався усього лише консулом, нехай і без напарника, але обирали щороку на цю посаду.

Найважливішою задачею нового правителя на першому етапі було встановлення непохитного миру всередині держави, тому що свіжий був приклад Цезаря, особистості харизматичної, проте убитого вже на другий рік правління.

Для того, щоб не повторити сумної долі Цезаря Август активно почав зміцнювати свою владу. При цьому він використовував політику патерналізму, введену знаменитим попередником - "Усіх, хто бунтував занадто часто чи віроломно, він карав тільки тим, що продавав їх у рабство з умовою, щоб рабську службу вони несли в далечині від батьківщини і звільнення не одержували раніше, ніж через 30 років". Не роблячи ніяких поспішних і надто твердих дій, Октавіан намагався догодити усім. Кожному стану він намагався надати необхідні привілеї.

Сенатори одержали обновлений сенат, у якому знову встановився довоєнний порядок. Транквілл писав, що: "Сенат давно вже розрісся і перетворився в потворну і безладну юрбу". Хоча необхідно помітити, що саме сенатори найбільшою мірою постраждали від нової політики Августа, тому що майже цілком втратили владу і стали перетворюватися в простих чиновників.

Вершницький стан одержав від Августа найбільші привілеї. Саме на вершників Август робив ставку, як на майбутній чиновницький апарат: "Август прагнув зробити опорою своєї влади вершницький стан". Усі його представники одержали можливість домагатися високих посад, спростився перехід з вершників у сенатори. Плебеї ж стали об'єктом стандартних популістських ходів: "У відношенні видовищ він перевершив усіх попередників: його видовища були більш часті, більш різноманітні, більш блискучі".

 

ІІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати 44 параграф (підручник Всесвітня історія. Історія України (Бандровський 6 клас).

Посилання на електрону версію підручника:

https://pidruchnyk.com.ua/1458-istoriya-6-klas-bandrovskiy-2019.html

2. Записати в зошит слова з словника.

Українська мова, 22.04.20р.

Тема.  Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.

Матеріал для вивчення:

Підручник (6_um_e_ua_2014.pdf) ст.. 173

Вправи для виконання:

  1. Вправа 413

  2. Вправа 412

  3. Придумати чим більше прикметників із вивченими суфіксами, позначити їх у словах, придумати із 5 словами речення.

Домашнє завдання:

Утворити від поданих іменників прикметники із суфіксами -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.

Турист, активіст, модерніст, декадент, студент, президент, журналіст.