середа 27.05
Ритміка 1в клас 27.05
Народна гра «Зайці і ведмідь» Г. Попатенко
-
Дихальні вправи https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284
-
Артикуляційні вправиhttps://www.youtube.com/watch?v=2M0I-CX1BpM
-
Гімнастика для очей (логопедична) https://www.youtube.com/watch?v=03KO95sdvoU
-
Народна гра «Зайці і ведмідь»
Правила гри:
Одна дитина зображає ведмедя, інші – зайців. «Зайці» ховаються в «нірках» (присідають позаду стільчиків), а «ведмідь» - в «барлозі» (присідає за стільчиком).
На музичний супровід №1 https://www.youtube.com/watch?v=Yzcs5IUwUqQ «зайці» вибігають із своїх «нірок» і стрибають по всій кімнаті. На супровід №2 https://www.youtube.com/watch?v=KaMb6W7XhSw «ведмідь» виходить з свого «барлога» і намагається зловити «зайців». Гра повторюється.
1 – В
27.05.20
Інтегрований курс « Навчання грамоти» ( 2 уроки )
Тема: Слухання прочитаного тексту « Ми -українці». Робота з малюнками. Написання букв У, у, Е, е, О,о, и.
1.Повторення голосних звуків
- назвіть букви, що позначають голосні звуки. (а, о, у, і, е, и.)
-напишіть їх у повітрі .
- Написання букв У, у, Е, е, О,о, и. в зошитах(за зразком)
-Доберіть слова, що починаються звуками [а], [о], [у], [і], [е], [и].
[а] - ананас, абетка, айстра, акула, Алла.
[о] - орел, огірок, одуд, окунь, ожина, Оля.
[у] - удав, урок, учень, учениця, увага, Уляна.
[і] - іволга, індик, ірис, інженер, іній, Інна.
[ е ] -
[ и ]
(Чи знаєте слова на голосні букви Е,И.?)
2. Робота з текстом Ми- українці.
Я – українець. Ти – українка. Ми – українці. Наша мова – українська. Наша батьківщина – Україна. Київ – столиця України. Наші великі поети – Тарас Шевченко, Іван Франко, Леся Українка.
Відповідаємо на запитання:
-
Як називається оповідання?
-
Яка рідна наша мова ?
-
Назви нашу батьківщину?
-
Як називається столиця України?
Запамятай слова: українці, батьківщина, столиця, поети.
3. Робота з малюнками до теми «Ми – українці». ( ілюстративний матеріал надішлю на Вайбер)
Математика
Тема. Склад числа 9. Порівняння чисел у межах 9.
1.Усна лічба предметів.
2. Назвати число, яке заблукало .
|
2 |
|
4 |
|
|
7 |
|
9 |
3. Математичний диктант
5,7,4,0,2,8,1
3. Розв’язування прикладів.
4.Утворення числа 9.
8 7 6 5
1 2 3 4
.
1 і 8 , 2 і 7, 3і 6, 4і 5, 5 і 4, 6 і 3, 7 і 2, 8 і1.
5.Повторити назви знаків:більше,менше,порівно
<, >, =
5.Робота з підручником.Порівняй числа (с.96.)
6.Порівняй .(Робота з роздатковим матеріалом,надішлю на Вайбер)
Я досліджую світ
Тема: Склад родини. Домашні приміщення ( їх призначення, меблі).
Мета : розширити і поглибити поняття про склад сім'ї,її значення для
людини; формувати поняття «родина,рідня,рід»; розвивати мислення,мовлення дітей; виховувати любов до членів своєї родини,гордість за свій рід, бажання допомагати батькам.
Повідомлення теми уроку.
Родина.
-
. Людина – це частина суспільства. Вона народжується серед людей.
-
Ми будемо говорити про те,що кожна людина любить і шанує. І тому девізом нашого уроку будуть слова:
Родина — найдорожче для кожного з нас.
-
З кого складається ваша сім’я? (Відповіді дітей)
-
Тато і мама дали вам життя,вони доглядали за вами,коли ви були ще зовсім маленькі, співали вам колискові,притискали до свого серця. Вони й зараз піклуються про вас, допомагають, турбуються,радіють вашим успіхам і сумують через невдачі. Ваші батьки виховують вас, привчають вас до праці і дуже-дуже люблять вас.
-
Сім'я,мов сонечко,зігріває кожну дитину від народження і до кінця життя. Родина – це гніздечко любові і тепла для кожного з нас.
-
Отже,сім'я складається з тата,мами,дітей. Можна ще сказати так-з батьків та дітей.
Але прислухаємося до того,як звучить слово «сім'я». Що ви чуєте? (Чується два слова–сім і я) Що це означає?
Так,це означає , що сім'я складається з багатьох людей,з дітей,мами,тата,у мами і тата теж є батьки. Ким вони вам доводяться? (Дідусями і бабусями)
Шануй і поважай бабусю і дідуся! Вони дали життя твоїй мамі і твоєму татові. Вони ночей не спали біля твоєї колиски.
Словникова робота.
-
Діти! Давайте з вами розберемося,що ж означають оці слова.
Рід – ряд поколінь,що походять від одного предка; усі родичі,рідні;родина,рідня.
Рідня – чиїсь родичі близькі чи далекі.
Родина – група людей,що складається з чоловіка,жінки,дітей та інших близьких родичів, які проживають разом; сім'я.
А зараз послухайте,будь ласка ,вірш,який підготувала для вас
Рід,рідня,сім'я.
Серед них маленька я.
Мов перлинка-намистинка,
Я – дівчатко-українка!
Родовід,моя родина,
Я її мала краплина.
Люблю всю родину я,
Разом ми одна сім'я!
Бо козацького я роду,
Рідну землю люблю зроду,
Маму,тата поважаю,
Їм здоров’ячка бажаю.
І бабусю й дідуся –
Всіх люблю й ціную я!
Домашні приміщення
Приміщення,спеціально призначене для проживання людей,називають житловими приміщенням.
Основними видами житлових приміщень є приватний будинок,квартира,кімната в гуртожитку,дача.
Меблі
Меблі, які знаходяться в домашніх приміщеннях називаються домашніми. Вони
призначені для:
стіл: обідній(для приймання їжі), письмовий(для виконання уроків), кухонний(для приготування їжі);
шафи: одежна(для зберігання одягу), книжкова(для зберігання книг);
Назви меблів:
Стіл, ліжко, табуретка, диван, буфет, крісло, стілець, шафа.
Завдання:
-
Назви меблі зображені на малюнку?
-
Назви меблі ,які знаходяться в тебе в кімнаті?
27.05.20
Трудове навчання
Тема: Підсумковий урок. Мій найкращий виріб.
Повторення
Властивості пластиліну: твердий,мякий.
Види ліплення: площинне(наліплювання на картон),обємне.
Види паперу:газетний,для писання,малювання,обгортковий,побутовий.
Властивості паперу:мнеться,згинається,розривається,ріжеться,всмоктує вологу.(виготовляли аплікації)
Види ниток:для шиття,вишивання,в’язання.
Види конструкторів:
(набір будівельних кубиків,мозаїка,Лєго,пазли)
Діти,який виріб найбільше сподобався?.Чому?
1 – В
27.05.20
Інтегрований курс « Навчання грамоти» ( 2 уроки )
Тема: Слухання прочитаного тексту « Ми -українці». Робота з малюнками. Написання букв У, у, Е, е, О,о, и.
1.Повторення голосних звуків
- назвіть букви, що позначають голосні звуки. (а, о, у, і, е, и.)
-напишіть їх у повітрі .
- Написання букв У, у, Е, е, О,о, и. в зошитах(за зразком)
-Доберіть слова, що починаються звуками [а], [о], [у], [і], [е], [и].
[а] - ананас, абетка, айстра, акула, Алла.
[о] - орел, огірок, одуд, окунь, ожина, Оля.
[у] - удав, урок, учень, учениця, увага, Уляна.
[і] - іволга, індик, ірис, інженер, іній, Інна.
[ е ] -
[ и ]
(Чи знаєте слова на голосні букви Е,И.?)
2. Робота з текстом Ми- українці.
Я – українець. Ти – українка. Ми – українці. Наша мова – українська. Наша батьківщина – Україна. Київ – столиця України. Наші великі поети – Тарас Шевченко, Іван Франко, Леся Українка.
Відповідаємо на запитання:
-
Як називається оповідання?
-
Яка рідна наша мова ?
-
Назви нашу батьківщину?
-
Як називається столиця України?
Запамятай слова: українці, батьківщина, столиця, поети.
3. Робота з малюнками до теми «Ми – українці». ( ілюстративний матеріал надішлю на Вайбер)
Математика
Тема. Склад числа 9. Порівняння чисел у межах 9.
1.Усна лічба предметів.
2. Назвати число, яке заблукало .
|
2 |
|
4 |
|
|
7 |
|
9 |
3. Математичний диктант
5,7,4,0,2,8,1
3. Розв’язування прикладів.
1 і 8 , 2 і 7, 3і 6, 4і 5, 5 і 4, 6 і 3, 7 і 2, 8 і1.
5.Повторити назви знаків:більше,менше,порівно
<, >, =
5.Робота з підручником.Порівняй числа (с.96.)
6.Порівняй .(Робота з роздатковим матеріалом,надішлю на Вайбер)
Я досліджую світ
Тема: Склад родини. Домашні приміщення ( їх призначення, меблі).
Мета : розширити і поглибити поняття про склад сім'ї,її значення для
людини; формувати поняття «родина,рідня,рід»; розвивати мислення,мовлення дітей; виховувати любов до членів своєї родини,гордість за свій рід, бажання допомагати батькам.
Повідомлення теми уроку.
Родина.
- . Людина – це частина суспільства. Вона народжується серед людей.
- Ми будемо говорити про те,що кожна людина любить і шанує. І тому девізом нашого уроку будуть слова:
Родина — найдорожче для кожного з нас.
-
З кого складається ваша сім’я? (Відповіді дітей)
-
Тато і мама дали вам життя,вони доглядали за вами,коли ви були ще зовсім маленькі, співали вам колискові,притискали до свого серця. Вони й зараз піклуються про вас, допомагають, турбуються,радіють вашим успіхам і сумують через невдачі. Ваші батьки виховують вас, привчають вас до праці і дуже-дуже люблять вас.
-
Сім'я,мов сонечко,зігріває кожну дитину від народження і до кінця життя. Родина – це гніздечко любові і тепла для кожного з нас.
-
Отже,сім'я складається з тата,мами,дітей. Можна ще сказати так-з батьків та дітей.
Але прислухаємося до того,як звучить слово «сім'я». Що ви чуєте? (Чується два слова–сім і я) Що це означає?
Так,це означає , що сім'я складається з багатьох людей,з дітей,мами,тата,у мами і тата теж є батьки. Ким вони вам доводяться? (Дідусями і бабусями)
Шануй і поважай бабусю і дідуся! Вони дали життя твоїй мамі і твоєму татові. Вони ночей не спали біля твоєї колиски.
Словникова робота.
-
Діти! Давайте з вами розберемося,що ж означають оці слова.
Рід – ряд поколінь,що походять від одного предка; усі родичі,рідні;родина,рідня.
Рідня – чиїсь родичі близькі чи далекі.
Родина – група людей,що складається з чоловіка,жінки,дітей та інших близьких родичів, які проживають разом; сім'я.
А зараз послухайте,будь ласка ,вірш,який підготувала для вас
Рід,рідня,сім'я.
Серед них маленька я.
Мов перлинка-намистинка,
Я – дівчатко-українка!
Родовід,моя родина,
Я її мала краплина.
Люблю всю родину я,
Разом ми одна сім'я!
Бо козацького я роду,
Рідну землю люблю зроду,
Маму,тата поважаю,
Їм здоров’ячка бажаю.
І бабусю й дідуся –
Всіх люблю й ціную я!