Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 27.05

Ритміка 1в  клас 27.05 

Народна  гра  «Зайці і ведмідь» Г. Попатенко

  1. Розминка https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ

  2. Дихальні  вправи https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

  3. Артикуляційні  вправиhttps://www.youtube.com/watch?v=2M0I-CX1BpM

  4. https://www.youtube.com/watch?v=Dzow8iE5fB0

  5. Гімнастика для очей (логопедична) https://www.youtube.com/watch?v=03KO95sdvoU

  6. Народна  гра  «Зайці і ведмідь» 

Правила гри:

     Одна дитина зображає ведмедя, інші – зайців. «Зайці» ховаються в «нірках» (присідають позаду стільчиків), а «ведмідь» - в «барлозі» (присідає за стільчиком).
      На музичний супровід №1 https://www.youtube.com/watch?v=Yzcs5IUwUqQ «зайці» вибігають із своїх «нірок» і стрибають по всій кімнаті. На супровід №2 https://www.youtube.com/watch?v=KaMb6W7XhSw «ведмідь» виходить з свого «барлога» і намагається зловити «зайців». Гра  повторюється.

 

1 – В

27.05.20

Інтегрований курс « Навчання грамоти» ( 2 уроки )

Тема: Слухання прочитаного  тексту « Ми -українці». Робота з малюнками.        Написання букв У, у, Е, е, О,о, и. 

1.Повторення голосних звуків

- назвіть букви, що позначають голосні звуки. (а, о, у, і, е, и.)

-напишіть їх у повітрі .

- Написання букв У, у, Е, е, О,о, и.  в зошитах(за зразком)

-Доберіть слова, що починаються звуками [а], [о], [у], [і], [е], [и].

[а] - ананас, абетка, айстра, акула, Алла.

[о] - орел, огірок, одуд, окунь, ожина, Оля.

[у] - удав, урок, учень, учениця, увага, Уляна.

[і] - іволга, індик, ірис, інженер, іній, Інна.

[ е ]  -

и ] 

(Чи знаєте слова на голосні букви  Е,И.?)

2. Робота з текстом Ми- українці.

Я – українець. Ти – українка. Ми – українці. Наша мова – українська. Наша батьківщина – Україна. Київ – столиця України. Наші великі поети – Тарас Шевченко, Іван Франко, Леся Українка.

Відповідаємо на запитання:

  • Як називається оповідання?

  • Яка рідна наша мова ?

  • Назви нашу батьківщину?

  • Як називається столиця України?

Запамятай слова: українці, батьківщина, столиця, поети.

3. Робота з  малюнками до теми «Ми – українці». ( ілюстративний матеріал надішлю на Вайбер)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

Тема. Склад числа 9. Порівняння чисел у межах 9.

1.Усна лічба предметів.

 

2. Назвати число, яке заблукало .

 

2

 

4

 

 

7

 

9

 

3. Математичний диктант

5,7,4,0,2,8,1

3. Розв’язування прикладів.

 

 

4.Утворення числа 9.

8  7  6  5

1  2  3  4

 

. 

1 і 8 ,  2 і 7,  3і 6,  4і 5,  5 і 4,  6 і 3,  7 і 2,  8 і1.

5.Повторити назви знаків:більше,менше,порівно

<, >, =

 

5.Робота з підручником.Порівняй числа  (с.96.)

6.Порівняй .(Робота з роздатковим матеріалом,надішлю на Вайбер)

 

Я досліджую світ

Тема: Склад родини. Домашні приміщення ( їх призначення, меблі).

Мета : розширити і поглибити поняття про склад сім'ї,її значення для

                      людини; формувати поняття «родина,рідня,рід»;    розвивати мислення,мовлення дітей;  виховувати любов до членів своєї родини,гордість за свій рід,   бажання допомагати батькам.

                   

 

           Повідомлення теми уроку.

Родина.

  • . Людина – це частина суспільства. Вона народжується серед людей.

  • Ми будемо говорити про те,що кожна людина любить і шанує. І тому девізом нашого уроку будуть слова:

 

 

 

Родина — найдорожче для кожного з нас.

  • З кого складається ваша сім’я?  (Відповіді дітей)

  • Тато і мама дали вам життя,вони доглядали за вами,коли ви були ще зовсім маленькі, співали вам колискові,притискали до свого серця. Вони й зараз піклуються про вас, допомагають, турбуються,радіють вашим успіхам і сумують через невдачі. Ваші батьки виховують вас, привчають вас до праці і дуже-дуже люблять вас.

  • Сім'я,мов сонечко,зігріває кожну дитину від народження і до кінця життя. Родина – це гніздечко любові і тепла для кожного з нас.

  • Отже,сім'я складається з тата,мами,дітей. Можна ще сказати так-з батьків та дітей.

Але прислухаємося до того,як звучить слово «сім'я». Що ви чуєте? (Чується два слова–сім і я)  Що це означає?

Так,це означає , що сім'я складається з багатьох людей,з дітей,мами,тата,у мами і тата теж є батьки. Ким вони вам доводяться? (Дідусями і бабусями)

Шануй і поважай бабусю і дідуся! Вони дали життя твоїй мамі і твоєму татові. Вони ночей не спали біля твоєї колиски.

Словникова робота.

  • Діти! Давайте з вами розберемося,що ж означають оці слова.

Рід – ряд поколінь,що походять від одного предка; усі родичі,рідні;родина,рідня.

Рідня – чиїсь родичі близькі чи далекі.

Родина – група людей,що складається з чоловіка,жінки,дітей та інших близьких родичів, які проживають разом; сім'я.

А зараз послухайте,будь ласка ,вірш,який підготувала для вас

Рід,рідня,сім'я.

Серед них маленька я.

Мов перлинка-намистинка,

Я – дівчатко-українка!

Родовід,моя родина,

Я її мала краплина.

Люблю всю родину я,

Разом ми одна сім'я!

Бо козацького я роду,

Рідну землю люблю зроду,

Маму,тата поважаю,

Їм здоров’ячка бажаю.

І бабусю й дідуся –

Всіх люблю й ціную я!

 

 

 

 

 

 

Домашні приміщення

Приміщення,спеціально призначене для проживання людей,називають житловими приміщенням.

Основними видами житлових приміщень є приватний будинок,квартира,кімната в гуртожитку,дача.

 Меблі

Меблі, які знаходяться в домашніх приміщеннях називаються домашніми. Вони

призначені для:

стіл: обідній(для приймання їжі), письмовий(для виконання уроків), кухонний(для приготування їжі);

шафи: одежна(для зберігання одягу), книжкова(для зберігання книг);

Назви меблів:

Стіл, ліжко, табуретка, диван, буфет, крісло, стілець, шафа.

 

 

Завдання:

  1. Назви меблі зображені на малюнку?

  2. Назви меблі ,які знаходяться в тебе в кімнаті?

 

27.05.20

Трудове навчання

Тема: Підсумковий урок. Мій найкращий виріб.

Повторення

Властивості пластиліну: твердий,мякий.

Види ліплення: площинне(наліплювання на картон),обємне.

Види паперу:газетний,для писання,малювання,обгортковий,побутовий.

Властивості паперу:мнеться,згинається,розривається,ріжеться,всмоктує вологу.(виготовляли аплікації)

Види ниток:для шиття,вишивання,в’язання.

Види конструкторів:

(набір будівельних кубиків,мозаїка,Лєго,пазли)

Діти,який виріб найбільше сподобався?.Чому?

 

1 – В

27.05.20

Інтегрований курс « Навчання грамоти» ( 2 уроки )

Тема: Слухання прочитаного  тексту « Ми -українці». Робота з малюнками.        Написання букв У, у, Е, е, О,о, и. 

1.Повторення голосних звуків

- назвіть букви, що позначають голосні звуки. (а, о, у, і, е, и.)

-напишіть їх у повітрі .

- Написання букв У, у, Е, е, О,о, и.  в зошитах(за зразком)

-Доберіть слова, що починаються звуками [а], [о], [у], [і], [е], [и].

[а] - ананас, абетка, айстра, акула, Алла.

[о] - орел, огірок, одуд, окунь, ожина, Оля.

[у] - удав, урок, учень, учениця, увага, Уляна.

[і] - іволга, індик, ірис, інженер, іній, Інна.

[ е ]  -

и ] 

(Чи знаєте слова на голосні букви  Е,И.?)

2. Робота з текстом Ми- українці.

Я – українець. Ти – українка. Ми – українці. Наша мова – українська. Наша батьківщина – Україна. Київ – столиця України. Наші великі поети – Тарас Шевченко, Іван Франко, Леся Українка.

Відповідаємо на запитання:

  • Як називається оповідання?

  • Яка рідна наша мова ?

  • Назви нашу батьківщину?

  • Як називається столиця України?

Запамятай слова: українці, батьківщина, столиця, поети.

3. Робота з  малюнками до теми «Ми – українці». ( ілюстративний матеріал надішлю на Вайбер)

 

 

Математика

Тема. Склад числа 9. Порівняння чисел у межах 9.

1.Усна лічба предметів.

 

2. Назвати число, яке заблукало .

 

2

 

4

 

 

7

 

9

 

3. Математичний диктант

5,7,4,0,2,8,1

3. Розв’язування прикладів.

 

1 і 8 ,  2 і 7,  3і 6,  4і 5,  5 і 4,  6 і 3,  7 і 2,  8 і1.

5.Повторити назви знаків:більше,менше,порівно

<, >, =

 

5.Робота з підручником.Порівняй числа  (с.96.)

6.Порівняй .(Робота з роздатковим матеріалом,надішлю на Вайбер)

 

 

 

Я досліджую світ

Тема: Склад родини. Домашні приміщення ( їх призначення, меблі).

Мета : розширити і поглибити поняття про склад сім'ї,її значення для

                      людини; формувати поняття «родина,рідня,рід»;    розвивати мислення,мовлення дітей;  виховувати любов до членів своєї родини,гордість за свій рід,   бажання допомагати батькам.

                    

 

           Повідомлення теми уроку.

Родина.

  • . Людина – це частина суспільства. Вона народжується серед людей.
  • Ми будемо говорити про те,що кожна людина любить і шанує. І тому девізом нашого уроку будуть слова:

 

Родина — найдорожче для кожного з нас.

  • З кого складається ваша сім’я?  (Відповіді дітей)

  • Тато і мама дали вам життя,вони доглядали за вами,коли ви були ще зовсім маленькі, співали вам колискові,притискали до свого серця. Вони й зараз піклуються про вас, допомагають, турбуються,радіють вашим успіхам і сумують через невдачі. Ваші батьки виховують вас, привчають вас до праці і дуже-дуже люблять вас.

  • Сім'я,мов сонечко,зігріває кожну дитину від народження і до кінця життя. Родина – це гніздечко любові і тепла для кожного з нас.

  • Отже,сім'я складається з тата,мами,дітей. Можна ще сказати так-з батьків та дітей.

Але прислухаємося до того,як звучить слово «сім'я». Що ви чуєте? (Чується два слова–сім і я)  Що це означає?

Так,це означає , що сім'я складається з багатьох людей,з дітей,мами,тата,у мами і тата теж є батьки. Ким вони вам доводяться? (Дідусями і бабусями)

Шануй і поважай бабусю і дідуся! Вони дали життя твоїй мамі і твоєму татові. Вони ночей не спали біля твоєї колиски.

Словникова робота.

  • Діти! Давайте з вами розберемося,що ж означають оці слова.

Рід – ряд поколінь,що походять від одного предка; усі родичі,рідні;родина,рідня.

Рідня – чиїсь родичі близькі чи далекі.

Родина – група людей,що складається з чоловіка,жінки,дітей та інших близьких родичів, які проживають разом; сім'я.

А зараз послухайте,будь ласка ,вірш,який підготувала для вас

Рід,рідня,сім'я.

Серед них маленька я.

Мов перлинка-намистинка,

Я – дівчатко-українка!

Родовід,моя родина,

Я її мала краплина.

Люблю всю родину я,

Разом ми одна сім'я!

Бо козацького я роду,

Рідну землю люблю зроду,

Маму,тата поважаю,

Їм здоров’ячка бажаю.

І бабусю й дідуся –

Всіх люблю й ціную я!