Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 27.05

Читання

МЕТА: систематизувати та закріпити знання з теми; розвивати уміння розрізняти твори; творче мислення, пам'ять, пізнавальний інтерес; виховувати почуття любові до рідного краю.

Діагностична робота №9

За темою «Довкола стільки є краси»

 Дата______________________

Прізвище, ім’я _________________________________________________

1. Кого і що побачила поетеса Лідія Компанієць в ранковому лісі у вірші «У лісочку»?

А)  синичку, зайчика, білочку;

Б)  метелика, ромашку, бджолу, пташку;

В)  метелика, коника, бджолу, пташку;

 

     2.  Між ким в оповіданні Ніни Вернигори «Диво у долоньках» відбувався  діалог?

          А)  між мамою і донькою;

          Б)  між учнями 2 класу;

          В)  між Марічкою і Тетянкою.

 

     3. Кого назвали Розумахою в оповіданні Валентини Бондаренко «Розумаха»?

         А)  дядечка Юрка;

         Б)  песика;

         В)  донечку.

 

     4. Назвіть персонажів казки Миколи Возіянова «Сонечко».

         ______________________________________________________________,

 

    5. Поясніть значення слова «шляхетно» - ______________________________________________________________.

 

     6. Про яких морських тварин розповідає у своїх творах Микола Леденцов?_______________________________________________________________________________________________________________________.

   

      7. Як створити гарний настрій? (О. Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним»).__________________________________________________

         ______________________________________________________________.

 

    8. Письменник – це _______________________________________________

         ______________________________________________________________

        ______________________________________________________________.

           9. Який твір розділу сподобався найбільше? (Назва та автор). ____________

        _______________________________________________________________

        _______________________________________________________________.

      Чому?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Самоаналіз.                                                                       Мій настрій

Завдання для мене були                                   

А) Дуже легкі. 

Б) Легкі.

В) Важкі.                                                               

Г)  Мені потрібна була допомога. 

                                                                                       

Українська мова

 МЕТА. Систематизувати та закріпити знання з теми «Текст»; розвивати спостережливість , пам'ять; виховувати каліграфічність.

Діагностична робота № 9 за темою «Текст».

  1. Що таке текст?

А) Декілька речень.

Б) Зв'язані за змістом речення.

 В) Набір речень.

 

  1. Що добирають до тексту?

А) Заголовок.

Б) Запитання.

В) Слова.

 

  1. З яких частин складається текст?

А) Початку, кінцівки, основної частини.

Б) Із послідовних частин.

В) Зачину, основної частини, кінцівки.

Г) Початку, середини, висновку.

 

  1. Як починається кожна частина тексту?

А) З абзацу.

 Б) З наступної сторінки.

 В) З чистого аркуша.

 Г) З нового речення.

 

  1. Які бувають тексти?

А) Оповідання, вірші, запитання.

 Б) Друковані, писані, графічні.

 В) Жартівливі, драматичні, романтичні.

 Г) Розповідь, опис.

 

  1. Якщо у тексті про щось або про когось розповідається чи  повідомляється– це …..

А) Текст - розповідь.

 Б) Текст - опис.

 

  1. Якщо у тексті когось або щось описують це …..

А) Текст - розповідь.

 Б) Текст - опис.

 

  1. Як пов′язані речення у тексті?

А) За питаннями.

 Б) За формою.

В) За розміром.

 Г) За змістом.

  1.  Зачин - це ...

А) завершення тексту.

 Б) початок тексту.

 В) виклад змісту тексту.

 

  1. Яке речення зайве у цьому тексті?

 

День народження

 

  У Іринки День народження. Ми всі прийшли її привітати. На деревах пожовтіло листя. Нас веселив смішний клоун. Всі діти були задоволені.

 

А) перше.

Б) друге.

В) третє.

Г) четверте.

Д п`яте.

 

  1. Визнач тип тексту.

Калина

    Ось при дорозі росте калина. Навесні вона вбрана в смарагдове листя і білі квіти. А восени прикрашена червоними кетягами ягід.

 

 

А) розповідь.

Б) опис.

 

 

  1. Визнач тип тексту.

Білченя

        Коли Білченя прокинулось, мами не було в дуплі. Білченя вирішило допомогти мамі. Воно спритно прибралося вдома.

 

А) розповідь.

Б) опис.

Самоаналіз.

Завдання для мене були

А) Дуже легкі.

Б) Легкі.

В) Важкі.

Г)  Мені потрібна була допомога.

Мій настрій

 

Математика

Тема. Повторення вивченого.

 МЕТА: систематизувати та закріпити вміння дітей множити та ділити, розв’язувати задачі; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати акуратність.

  1. Вставте пропущені числа у таблицю.

1 множник

2

 

 

8

6

 

2 множник

 

9

4

 

6

добуток

10

 

81

 

36

54

 

 

  1. Вставте пропущені числа у таблицю.

Ділене

45

 

 

8

30

9

Дільник

1

 

9

4

5

 

частка

 

 

81

 

 

3

 

  1. Розв`язати задачу.

У Петрика 20 гривень,  а у Олі – на 4 гривні менше. Скільки грошей є у дітей разом?

 

 

 

Логоритміка

 

  1. Дихальні  вправи:  https://youtu.be/4E0JqRfW4_Y

  2. Артикуляційна  гімнастика:  https://youtu.be/4E0JqRfW4_Y

 

  1. Музично-ритмічна  вправа  «Весело танцюємо». Повторюємо музично-ритмічні  рухи.

https://www.youtube.com/watch?v=29gX6z9MVAw

 

  1. Проговорюємо з вистукуванням ритму долонями рук  з  супроводом  до слів  поспівки. https://www.youtube.com/watch?v=yec1lTxUmms