Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 27.05

Літературне читанняє

Тема. Читання казки «Троє поросят»

Мета. Ознайомити дітей з англійської казкою"Три порося»  , допомогти зрозуміти її сенс і виділити слова, що передають страх поросят   і страждання ошпареного окропом вовка.; розвивати память, увагу, мислення; збагачувати словниковий запас; виховувати працьовитість, старанність, бажання допомагати дорослим., дружбу та товариськість.

Словник: хата з каменю, хата з прутиків ( дрібні, тоненькі патички), хата з соломи

Матеріал. Підручник «Літературне читання»  інтернет-мережа   «Месеннджер»

Хід уроку.

  • Діти пригадаємо , скільки було поросят:

  • Які вони були?

  • Яку хатку збудувало наймолодше порося?

  • Яку середнє?

  • Яку найстарше порося?

  • Що трапилося , коли вони гуляли по лісу і натрапили на вовка?

Прочитайте лпис вовув( яуі його зуьи, паща)

 

  • А зараз давайте уважно разом прочитаємо ІІ частину казки.

  • Спільно подумаємо що трапилося з молодшим і середнім поросятком

  • Так, вовк зруйнував їхні хатки.

  • Куди втікли поросятка?

  • Старше поросятко було добрим, щирим і прихистило своїх братів. Вовк н міг добратися до них.

  • Що сталося потім, коли вовк побачив димар???

Завдання: самостійно:

  1. прочитати ,що надумав зробити вовк?

  2. Як старше порося провчило вовка?

  3. Як після цього випадку хили поросята?

 

Математика

Тема. Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань , умінь. Множення.

Мета. Закріпити та узагальнити знання та вміння учнів з математики, зокрема різні види множення; розвивати  пам’ять, мислення, увагу; проводити корекцію над вимовою; виховувати самостійність, акуратність при оформленні робіт

Словник: множення, ділення, площа, периметр, довжина, ширина.

Матеріал; підручник, телефон.

Хід уроку

1 Записати назви чисел: 58, 456,1002,45230,80000

2. Розв’язати рівняння      х : 9 = 97

3. Обчислити:

250 х 10=

300 х 200 =

850 х 100=

4. Обчислити: 1854 х 4 =           4464 х 20 =

5. Задача.

Продали  27 малих і 11 великих м’ячів.

Залишилося -? У 2 рази більше м'ячів ніж залишилося.

Скільки було мячів?

Розв'язання

Завдання: повторити табличку множення

 

Українська мова

Тема. Що ми знаємо про займенник і числівник

 

Мета . Узагальнити знання дітей про частини мови: числівник і займенник: розвивати увагу, мислення, пам’ять; проводити   корекцію над вимовою слів; виховувати  самостійність, акуратність.

Словник: числівник, займенник.

Матеріал: підручник «Українська мова», інтернет – ресурс -  «месеннджер»

Хід уроку.

Діти ,  завершується навчальний рік. Ми вивчили з вами всі теми з української мови.

Сьогодні , давайте пригадаємо , що ми знаємо і пам'ятаємо про такі частини мови , як числівник і займенник.

 

Числівник – це частина мови, що означає кількість придметів або їх порядок при лічбі й відповідає на питання -  скільки:, який?, котрий?

Шість шестеро, шостий.

Самостійно запишіть по зразку

Тридцять…………………………

Сорок один ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Пригадаємо порядкові числівники

Перший, восьмой. сороковий, сто двадцять перший.

 

Завдання: записати порядкові числівники від 20 до 30

Зразок: двадцятий, двадцять перший,…..

 

Діти, пригадаємо разом правило, що таке займенник

 

Займенник ( замість імені) – частина мови, що вказує на предмети, їхні ознаки, кількість, але не називає їх.

Предмети – я, ти, він, вона, вони

Ознаки – такий ( який? )

Кількість – стільки? ( скільки? )

 

Вправа 284 ст 144

Пояснення: переписати вправу і підкреслити займенники

Зразок

Хороші дрізі в мене  є , і ми -  не одна сім'я,   ( продовжити самостійно)

 

( Завдання : впр 286 написати вправу самостійно ,Уважно читати і вставляти запропоновані займенники поавторити правила про числівник і займенник)

 

Я у світі

Тема . Підсумковий урок

Мета . Узагальнити знання дітей з  предмету «Я у світі»; розвивати мислення, пам'ять, логічне  увагу: збагачувати словниковий запас слів; виховувати дружелюбність, гостинність, чесність, акуратність

Матеріал: підручник «Я у світі»

- Діти, сьогодні в нас останній урок « Я у світі»

Давайте пригадаємо, що ми вчили, чого навчилися, що  запамятали для себе

Ми з вами говорили про гостинність.

- Коли можна йти в гості?

- Як себе поводити в гостях?

Ст.53 ( підручник) прочитаємо разом прислі'я

 

Давайте пригадаємо про акуратність

Подумаємо, чи ми акуратні зі своїми зошитами, книжками, яке наше робоче місце., чи порядок у вас в портфелі????

Гляньте на свої руки, нігті, чи помите в тебе волосся, Який оляг, чи він чистий??

 

Пригадаймо з вами про дружелюбність

- Портрібно зі всіма дружити

- Кожному допомагати

- нікому не робит зла:

- не хитрувати

- завжди бути чесному, не обманювати

Діти, дуже багато є чеснот людських. Я бажаю щоб ви такими були,: хорошими, чесними самі з собою і з іншими, дружніми, щедрими, доброзичливими.

На ст. 65 підручника прочитайте притчу «Дружба»

 

Образотворче мистецтво

Тема. Узагальнююючий урок

Мета : пригадати  які є види мистецтва, які виконувалися на уроках; розвивати уяву, мислення, спостережливість: збагачувати словниковий запас учнів: виховувати естетичні почуття краси світу, оточуючих предметів.

Словник: « Снігова королева»,»Веселі старти», живопис, український рушничок, моє село.

  • Діти , на уроці образотворчого мистецтва ми малювали казкові герої»Снігову королеву», спортсмені «Веселі старти, «Моє рідне село», український рушничок, вулицю рідного села.

  • Всі ваші малюнки були гарними, яскравими, захоплюючимиСьгодні останній урок з Образотворчого мистецтва.

  • Пригадайте, який малюнок вам найбільше сподобався, ще що ви хотіли б до нього доповнити. Пропоную на вибір намалювати те, що ви бажаєте. Буде дуже цікаво подивитися.