Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 27.05

1-Б 27.05 Українська мова

Тема. Узагальнення і систематизація знань. Вправи для розвитку читання.

 

Мовна зарядка.

 

Як шумлять дерева?(Ш-Ш-Ш)

 

Як гуде жук? (Ж-Ж-Ж)

 

Як хлюпоче джерельце? (Хлюп-хлюп)

 

Як дзвенить комарик?(З-З-З)

 

Як треба сказати тихо?(Тс-тс-тс)

 

 Прочитай дивлячись на крапки.

                           мо    ■    ва

                          ми     ■      ла

                          рід     ■       на

                       щед       ■      ра

 

Вигадливе слоненя

 

      Це був звичайний день у зоопарку.

 

      Діти ходили від клітки до клітки й захоплено розглядали тварин. Ось поважний лев, а ось неймовірно красивий павич. Згодом підійшли до маленького слоненяти. Роздивляються, галасують – які в нього великі вуха,

Який цікавий хобот!

      А слоненят й собі придивляється до дітей. І дивується чому в них сандалики, сорочки панамки, а в нього нема.

Думало, думало та й вигадало таке. Спочатку намочило ноги і ступило в пісок – ось тобі й взуття! А потім зірвало хоботом найбільший листок лопуха і поклало собі на голову-панамка готова! Тепер вигадливе слоненя задоволено дивилося на хлопчиків і дівчаток.  А ті радісно аплодували.

Ганна Мазур.

 Яких тварин побачили діти в зоопарку?

 

Що здивувало слоненя, коли воно побачило дітей?

 

Чому діти аплодували слоненяткові?

 

 Розпізнай тваринку за описом.

 

 Сірий, полохливий, довговухий - … .

 

Руда, пухнаста, хитра - …   .

 

Маленький, сіренький, колючий - …   .

 

 Прочитай віршик.

 

Попід ліжко у куточок

 

Покотивсь м’який клубочок.

 

Враз з’явились очі, ротик.

 

Не клубочок це, а ….

 

Швидко прочитай, правильно вимовляй!

 

кіт                                                кицька

котик                                           кошеня

котище                                        котятко

котисько                                      котяче