середа 27.05
1-Б 27.05 Українська мова
Тема. Узагальнення і систематизація знань. Вправи для розвитку читання.
Мовна зарядка.
Як шумлять дерева?(Ш-Ш-Ш)
Як гуде жук? (Ж-Ж-Ж)
Як хлюпоче джерельце? (Хлюп-хлюп)
Як дзвенить комарик?(З-З-З)
Як треба сказати тихо?(Тс-тс-тс)
Прочитай дивлячись на крапки.
мо ■ ва
ми ■ ла
рід ■ на
щед ■ ра
Вигадливе слоненя
Це був звичайний день у зоопарку.
Діти ходили від клітки до клітки й захоплено розглядали тварин. Ось поважний лев, а ось неймовірно красивий павич. Згодом підійшли до маленького слоненяти. Роздивляються, галасують – які в нього великі вуха,
Який цікавий хобот!
А слоненят й собі придивляється до дітей. І дивується чому в них сандалики, сорочки панамки, а в нього нема.
Думало, думало та й вигадало таке. Спочатку намочило ноги і ступило в пісок – ось тобі й взуття! А потім зірвало хоботом найбільший листок лопуха і поклало собі на голову-панамка готова! Тепер вигадливе слоненя задоволено дивилося на хлопчиків і дівчаток. А ті радісно аплодували.
Ганна Мазур.
Яких тварин побачили діти в зоопарку?
Що здивувало слоненя, коли воно побачило дітей?
Чому діти аплодували слоненяткові?
Розпізнай тваринку за описом.
Сірий, полохливий, довговухий - … .
Руда, пухнаста, хитра - … .
Маленький, сіренький, колючий - … .
Прочитай віршик.
Попід ліжко у куточок
Покотивсь м’який клубочок.
Враз з’явились очі, ротик.
Не клубочок це, а ….
Швидко прочитай, правильно вимовляй!
кіт кицька
котик кошеня
котище котятко
котисько котяче