Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа2 27.05

1-Б 27.05 Українська мова

Тема. Узагальнення і систематизація знань. Вправи для розвитку читання.

 

Мовна зарядка.

 

Як шумлять дерева?(Ш-Ш-Ш)

 

Як гуде жук? (Ж-Ж-Ж)

 

Як хлюпоче джерельце? (Хлюп-хлюп)

 

Як дзвенить комарик?(З-З-З)

 

Як треба сказати тихо?(Тс-тс-тс)

 

 Прочитай дивлячись на крапки.

                           мо    ■    ва

                          ми     ■      ла

                          рід     ■       на

                       щед       ■      ра

 

Вигадливе слоненя

 

      Це був звичайний день у зоопарку.

 

      Діти ходили від клітки до клітки й захоплено розглядали тварин. Ось поважний лев, а ось неймовірно красивий павич. Згодом підійшли до маленького слоненяти. Роздивляються, галасують – які в нього великі вуха,

Який цікавий хобот!

      А слоненят й собі придивляється до дітей. І дивується чому в них сандалики, сорочки панамки, а в нього нема.

Думало, думало та й вигадало таке. Спочатку намочило ноги і ступило в пісок – ось тобі й взуття! А потім зірвало хоботом найбільший листок лопуха і поклало собі на голову-панамка готова! Тепер вигадливе слоненя задоволено дивилося на хлопчиків і дівчаток.  А ті радісно аплодували.

Ганна Мазур.

 Яких тварин побачили діти в зоопарку?

 

Що здивувало слоненя, коли воно побачило дітей?

 

Чому діти аплодували слоненяткові?

 

 Розпізнай тваринку за описом.

 

 Сірий, полохливий, довговухий - … .

 

Руда, пухнаста, хитра - …   .

 

Маленький, сіренький, колючий - …   .

 

 Прочитай віршик.

 

Попід ліжко у куточок

 

Покотивсь м’який клубочок.

 

Враз з’явились очі, ротик.

 

Не клубочок це, а ….

 

Швидко прочитай, правильно вимовляй!

 

кіт                                                кицька

котик                                           кошеня

котище                                        котятко

котисько                                      котяче

 

1-Б 27.05 Українська мова

 Тема Списування тексту , поданого  друкованим  шрифтом. Виконання мовних вправ.

 

Каліграфічна хвилинка.(пиши каліграфічно)

 

Уу  У У  уу  У У   уу  Уу

 

у ук кр ра аї їн нс сь ьк ка українська

 

Моя Батьківщина- самостійна Україна.

 

Прочитай слова, вставляючи пропущені букви.

 

Прочитай слова.(назви предметів),подумки вставляючи пропущені букви.

в…итель      м…як       са…ок     жур…вель

ко…лик       ка…ітан     ж…то       мол…ко

д…тина       ко…абель    в…рп         тарі…ка

к…рова       б…рег         л…сичка     каз…а

 

Спиши.

                                                Кіт Мурчик.

У Марічки є котик Мурчик. Він дуже голосно муркоче свої пісні. А ще Мурчик полюбляє ловити метеликів та їсти морозиво.

 

Скільки речень записано?

 

 Прочитайте перше  речення?

 

Скільки у ньому слів?

 

 Яке друге слово?

 

Які слова написані з великої букви?

      

Гра «Виправ помилку»

 

Качечка Мар’янка виклювала в деяких словах апостроф. Треба виправити помилки. Плесни в долоньки якщо слово повинно бути написано з апострофом

 

П’ятеро, буряк, пам’ять, здоров’я, дев’ятий, пдвір’я, будяк.

1-Б математика

 

Тема. Повторення і систематизація. Математика навколо нас.

 

Усний рахунок.

 

3+3     4+6     7-3     6+1     10+20    40+10

 

Щоб знайти математику поруч, не треба проводити археологічні розкопки, збиратись у далекі

 

мандри. Ми вирішили пошукати математику, прислухаючись до життя. Усім нам доводилося мати

 

справу з грошима. Що таке гроші ви вже знаєте,. За гроші ми купляємо все необхідне.

 

Використання математичних знань та навичок є постійними й навіть не помітними, бо це є

 

повсякденним життям. Математика це наука на якій базуються всі людські досягнення. Без

 

математичних знань не можливо спроектувати житло та розробити дизайн. Навіть елементарно

 

підібрати собі одяг, потрібно знати розмір.

 

Математика в нашому житті присутня не тільки в процесі освоєння професії і реалізації отриманих

 

знань. Так чи інакше, ми використовуємо царицю наук практично в кожен момент часу, Саме тому в

 

математиці починають навчатися досить рано. Вирішуючи прості і складні завдання, дитина  просто

 

вчиться складати , віднімати.

 

Наведи свій приклад, математики в твоєму житті.

 

Обчисли вирази.

 

25-5+10      67-7+8      99+1-100      83+7-50

 

 Розв’яжи задачу.

 

Наталочка прочитала вчора 15 сторінок книжки,а сьогодні на 4 стьрінки менше. Скільки сторінок прочитала Наталочка сьогодні?

 

Накресли  квадрат зі сторонами 4 см.

Виконай руханку.