Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

27.05

 27.05                            Я досліджую світ

Тема . Пори року.  Кольори  літа.

Завдання:

- повторити які є пори року  з  опорою на відеоматеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=FVZexjPMDVg

-визначати яка тепер пора року, який  місяць, число, день тижня ;

- промовляти разом із дорослим слова: ЛІТО, КВІТИ.

          Формування  навиків  читання  та письма

Тема. Закріплювати  навики  читання  складів, коротких слів із вивченими буквами.

Завдання: читати  склади  із вивченими буквами  за  допомогою  тренажера  для читання : https://www.youtube.com/watch?v=QfmyNIDeJAI

Читати  слова:  ДІД,  ДУБ,  КІТ,  КА-ВА,  СІК,  БА-БА,  ВО-ДА.

- написати  в зошитах :   к, кі, кіт

          Формування  елементарних  математичних  уявлень

Тема:  Повторення  часових понять . Доба: ранок, день, вечір, ніч.

Словник:  доба, ранок, день, вечір, ніч. 

Завдання: повторити   поняття «доба» та частини  доби за допомогою відеоматеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=J6Q-OW4Lbag

  • промовляти назви  частин  доби: РАНОК  ДЕНЬ  ВЕЧІР, НІЧ  разом  із  дорослим зупиняючи  відео;

  • пограти  гру «Так. Ні» . Правила  гри: дорослий  ставить запитання до  малюнка: «Це  зима?»,  «Це  осінь?» і т. д. , діти відповідають «так»  або  «ні»  усним  мовленням  або використовуючи сигнальні  картки  червоного(ні) і зеленого(так)  кольору, або жестові  позначення .

                   Предметно - практичне навчання

Тема. Повторення  геометричних  фігур  на  аплікації «Хатка».

Словник:  прямокутник,  квадрат, трикутник, круг .

 Завдання:

- промовляти разом  із дорослими назви геометричних  фігур:

https://www.youtube.com/watch?v=AVRTvinwfPM

- вказувати на геометричну  фігуру  за  запитаннями  дорослого: де  трикутник? де  круг? де  трикутник? де  прямокутник?

                      Соціально - побутове орієнтування

Тема.  Правила  поведінки  під  час  літніх канікул .

Завдання:

 - пригадати  навики культури поведінки з незнайомими людьми;

- повторити правила безпечного катання на роликах, велосипеді, на  гойдалках ;

- повторити  правила поведінки на вулиці,   на  залізниці, із  електроприладами , біля водойм, у  лісі,  із побутовими приладами  переглянувши   мультфільм:

https://www.youtube.com/watch?v=bRAVkMpUQLI

                         

 

                Ритміка

Тема. Підсумковий  урок. 

Завдання:

- разом  із  дорослим пригадати своїх  друзів однокласників, промовляти  їхні імена  ;

- потанцювати  під пісню «Дружба»: https://www.youtube.com/watch?v=dTM-2i7nlzc

 

 27.05                            Я досліджую світ

Тема . Пори року.  Кольори  літа.

Завдання:

- повторити які є пори року  з  опорою на відеоматеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=FVZexjPMDVg

-визначати яка тепер пора року, який  місяць, число, день тижня ;

- промовляти разом із дорослим слова: ЛІТО, КВІТИ.

          Формування  навиків  читання  та письма

Тема. Закріплювати  навики  читання  складів, коротких слів із вивченими буквами.

Завдання: читати  склади  із вивченими буквами  за  допомогою  тренажера  для читання : https://www.youtube.com/watch?v=QfmyNIDeJAI

Читати  слова:  ДІД,  ДУБ,  КІТ,  КА-ВА,  СІК,  БА-БА,  ВО-ДА.

- написати  в зошитах :   к, кі, кіт

          Формування  елементарних  математичних  уявлень

Тема:  Повторення  часових понять . Доба: ранок, день, вечір, ніч.

Словник:  доба, ранок, день, вечір, ніч. 

Завдання: повторити   поняття «доба» та частини  доби за допомогою відеоматеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=J6Q-OW4Lbag

  • промовляти назви  частин  доби: РАНОК  ДЕНЬ  ВЕЧІР, НІЧ  разом  із  дорослим зупиняючи  відео;

  • пограти  гру «Так. Ні» . Правила  гри: дорослий  ставить запитання до  малюнка: «Це  зима?»,  «Це  осінь?» і т. д. , діти відповідають «так»  або  «ні»  усним  мовленням  або використовуючи сигнальні  картки  червоного(ні) і зеленого(так)  кольору, або жестові  позначення .

                   Предметно - практичне навчання

Тема. Повторення  геометричних  фігур  на  аплікації «Хатка».

Словник:  прямокутник,  квадрат, трикутник, круг .

 Завдання:

- промовляти разом  із дорослими назви геометричних  фігур:

https://www.youtube.com/watch?v=AVRTvinwfPM

- вказувати на геометричну  фігуру  за  запитаннями  дорослого: де  трикутник? де  круг? де  трикутник? де  прямокутник?

                      Соціально - побутове орієнтування

Тема.  Правила  поведінки  під  час  літніх канікул .

Завдання:

 - пригадати  навики культури поведінки з незнайомими людьми;

- повторити правила безпечного катання на роликах, велосипеді, на  гойдалках ;

- повторити  правила поведінки на вулиці,   на  залізниці, із  електроприладами , біля водойм, у  лісі,  із побутовими приладами  переглянувши   мультфільм:

https://www.youtube.com/watch?v=bRAVkMpUQLI

                         

 

                Ритміка

Тема. Підсумковий  урок. 

Завдання:

- разом  із  дорослим пригадати своїх  друзів однокласників, промовляти  їхні імена  ;

- потанцювати  під пісню «Дружба»: https://www.youtube.com/watch?v=dTM-2i7nlzc