Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 27.05

27.05.2020

Я досліджую світ

Тема. Яку форму має Земля?

Ми вже знаємо, що живемо на планеті – Земля. І вона має форму кулі. Її так і називають –  «земна куля». Планета Земля обертається навколо своєї осі. Під час обертання одна сторона земної кулі повернута до Сонця й освітлюється його променями. На цій стороні буде день. Протилежна сторона залишається неосвітленою Сонцем, у цей час на ній буде ніч. Один повний оберт навколо своєї осі Земля робить за 24 години. Цей час називають добою.

Дайте відповіді на запитання.

  • Яку форму має планета Земля? 

  • Якщо  Земля повернута до Сонця у цей час буде день чи ніч?

  • За скільки годин Земля робить один повний оберт?

Математика

Тема. Повторення вивченого матеріалу. Нумерація в межах 20. Порівняння чисел і числових виразів.

  • Полічіть від 1 до 20.

  • Знайдіть загублене число

1,   ,   ,   , 5,   ,   ,    ,9,      ,      ,      , 13,      ,      ,      , 17,      ,      , 20.

  • Порівняйте числа і числові вирази

12   10+2              16   5-4                 9   11+7                11   19-5           19   13+3

Літературне читання

Тема. Дідусева мудрість. В. Росін «Газета». Визначення головної думки, складання запитань до змісту тексту.

Будьте розумними як дідусь, навчайтесь і звертайтесь до дідуся за порадою.

  • Прочитайте  оповідання «Газета» з букваря (ст.87)

  • Дайте відповіді на запитання

Що є головним в оповіданні?

Де відбувалася описана подія?

Що загубив дідусь?

Українська мова

Тема. Списування слів з друкованого шрифту. Складання і записування речень.

  • Напишіть слова.                                                                                                                                                    Дідусь,  дідусикдідунечкодідусечко.

  • Складіть речення зі слів (з допомогою батьків):  люблю   Я  дідуся.  cвого

  • Закінчіть речення.

Я хочу, щоб мій дідусь…………………………

27.05.2020р.

Українська мова

Тема. Робота з деформованими текстами.

1.Зі слів кожного рядка складіть речення.

2.Впорядкуйте їх. Запишіть їх так, щоб вийшло оповідання.

3. Доберіть  до нього заголовок.

Він, під, сховався, деревом.

грався, у, Сашко, парку.

почався, холодний, дощ, Раптом.

побачив, листочку, хлопчик, На, сонечко, червоне.

взяв долоню, і, на, зігрів, Він, його.

4. У останньому  реченні назвіть  однорідні  члени  речення. 

 

 

Математика

Тема. Урок розв’язування  задач

Розв’яжіть дані задачі.

Задача 1

У  трьох  селах  проживає  821 житель.  У  другому  та  третьому  селі  проживає  448  жителів,  а  в  першому  та  другому -  509  жителів. Скільки  жителів  проживає  в  кожному  селі?

Задача 2

У  магазин  привезли  480  метрів  шовку.  Першого  дня  продали  3 частину  всього  шовку,  а  другого  дня  -  4 частину всієї  кількості.  Скільки  метрів  шовку  продали  за  два  дні?

3адача 3

  За  2  дні  тракторист  посіяв  40  га  пшениці.  Скільки  гектарів  пшениці  посіє  тракторист  за  5  днів?

 

 

 

Природознавство

Тема. Узагальнення  та  систематизація знань з теми  «Жива  природа»

—  Пригадайте:

• Що таке природа? 

• Яка буває природа?

• Що належить до неживої природи?

• Що належить до живої природи?

     Тваринний і рослинний світ — надзвичайно цікавий. Словом «тварина» ми називаємо і маленьку мурашку, і величезного слона, а до рослин відносимо і тоненьку стеблинку, і величезного дуба. Скрізь, куди не поглянь, побачиш рослин і тварин. Високо в небі шугають птахи. Навколо квітів кружляють комахи. Миші та полівки шарудять у траві. У ґрунті риються черви. Ніхто не знає напевно, скільки видів рослин і тварин є у світі.

— Тварини і рослини, — це живі організми. Які ознаки властиві живим організмам?

Чим відрізняються тварини від рослин?

— Діти, з яких частин складаються рослини?

— Чим відрізняються дерева, кущі й трав'янисті рослини?

       Тварин дуже багато. Тварини, що відрізняються між собою формою тіла, розміром, забарвленням, зовнішнім виглядом, належать до різних видів.

За певними ознаками серед них також виокремлюють різні групи. Згадаймо їх.

• Лелека, горобець, ластівка — це... .

• Лисиця, ведмідь, вовк — це... .

• Бджола, комар, сонечко — це... .

• Карась, щука, лящ — це... .

  • Яка істотна ознака птахів?

  • Яка істотна ознака звірів?

  • Яка істотна ознака комах?

  • Яка істотна ознака риб?