середа 29.04
Читання.
Тема. Робота з дитячою книгою. Твори Всеволода Нестайка.
-
Прочитати будь- який твір Всеволода Нестайка.
-
Переказати твір.
-
Повторити розділ «Кожна пригода – до мудрості дорога».
Українська мова.
-
Повторити(усно):
-
Що таке текст?
-
З яких частин складається текст?
-
Що таке абзац?
-
Що таке зачин?
-
Що таке основна частина?
-
Що таке кінцівка?
-
Що таке текст-розповідь?
-
Що таке текст-опис?
-
Виконати вправу 10 (с.132).
-
Прочитати текст.
-
Придумати заголовок і записати його.
-
Скласти і записати чотири речення за ілюстраціями, які доповнять поданий текст.
-
Дати письмові відповіді на питання, користуючись текстом.
Математика
Тема. Діагностична робота №6.
-
Як називаються числа при множенні?
А) Зменшуване, від'ємник, різниця;
Б) Множник, множник, добуток;
В) Доданок, доданок, сума;
Г) Ділене, дільник, частка.
-
Як називаються числа при діленні?
А) доданок, доданок, сума;
Б) ділене, дільник, частка;
В) множник, множник, добуток;
Г) зменшуване, від'ємник, різниця.
-
Яку суму можна замінити виразом 5 · 6?
А) 5+5+5+6+6
Б) 5+5+5+5+5
В) 5+5+5+5+5+5
-
Як можна різницю замінити виразом 36:4?
А) 36-9-9-9-9-9
Б) 36-4-4-4-4-4-4-4-4-4
В) 36-4-4-4-9-9
-
Який вираз має найбільше значення?
А) 2 · 8
Б) 2 · 7
В) 2 · 5
6. 3найди значення виразу 2 ⋅ ( 32 - 26) =
А) 12
Б) 18
В) 14
Г) 8
-
Згадай, у якому порядку слід виконувати дії у виразах без дужок. Знайди значення виразу: 27 + 0 : 35 – 18
А) 12
Б) 10
В) 9
-
Обчисли вирази.
45*0
0*2
36*1
1*74
0:4
6:6
55:55
-
Розв’яжи задачу.
У Максима 6 купюр по 2 грн. Скільки всього грошей у Максима?
10 . Розв’яжи задачу.
У парку розваг 16 дітей сіли в кабінки каруселі, по 2 дитини в кожну кабінку. Скільки кабінок каруселі зайняли діти?
Самоаналіз.
«Як тобі було виконувати завдання?»
Вибери відповідь :
А) Мені було дуже легко.
Б) Мені була потрібна допомога батьків.
В) Мені було дуже важко.
Технології та дизайн.
Шиття . Інструменти та матеріали для шиття. Пришивання ґудзиків з двома отворами.
-
Прочитати в підручнику с.100-102.
-
Запам`ятати правила поведінки під час шиття.
-
Розглянути технологічну картку на с. 102-103.
-
Пришити ґудзик.
Логоритміка
Вивчити та виконати вправу «Собачка».
“Собачка”
Ходьба з високим підніманням колін
-
А собачка гордовито
-
Ходить, ноги підійма
-
Та малечу не чіпає,
-
Не ричить, немов німа.