Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 29.04

Читання.

Тема. Робота з дитячою книгою. Твори Всеволода Нестайка.

 

  1. Прочитати будь- який твір Всеволода Нестайка.

  2. Переказати твір.

  3. Повторити розділ «Кожна пригода – до мудрості дорога».

Українська мова.

  1. Повторити(усно):

  • Що таке текст?

  • З яких частин складається текст?

  • Що таке абзац?

  • Що таке зачин?

  • Що таке основна частина?

  • Що таке кінцівка?

  • Що таке текст-розповідь?

  • Що таке текст-опис?

 

  1. Виконати вправу 10 (с.132).

  • Прочитати текст.

  • Придумати заголовок і записати його.

  • Скласти і записати чотири речення за ілюстраціями, які доповнять поданий текст.

  • Дати письмові відповіді на питання, користуючись текстом.

Математика

Тема. Діагностична робота №6.

  1. Як називаються числа при множенні?

А) Зменшуване, від'ємник, різниця;

Б) Множник, множник, добуток;

В) Доданок, доданок, сума;

Г) Ділене, дільник, частка.

 

  1. Як називаються числа при діленні?

А) доданок, доданок, сума;

Б) ділене, дільник, частка;

В) множник, множник, добуток;

Г) зменшуване, від'ємник, різниця.

 

 

  1. Яку суму можна замінити виразом  5 · 6?

А)  5+5+5+6+6          

Б)  5+5+5+5+5          

В) 5+5+5+5+5+5

  1. Як можна різницю замінити виразом  36:4?

А) 36-9-9-9-9-9      

Б) 36-4-4-4-4-4-4-4-4-4           

В) 36-4-4-4-9-9 

 

  1. Який вираз має найбільше значення?

   А)  2 · 8    

   Б)  2 · 7            

   В)  2 · 5                                                

 

6. 3найди значення виразу   2 ( 32 - 26) =

А) 12

Б) 18

В) 14

 Г) 8

 

  1. Згадай, у якому порядку слід виконувати дії у виразах без дужок. Знайди значення виразу: 27 + 0 : 35 – 18

А)   12       

Б)   10       

В)  9

 

  1. Обчисли вирази.

45*0

0*2

36*1

1*74

0:4

6:6

55:55

 

  1. Розв’яжи задачу.

У Максима 6 купюр по  2 грн. Скільки всього грошей у Максима?

 

10 .   Розв’яжи задачу.

У парку розваг 16 дітей сіли в кабінки каруселі, по 2 дитини в кожну кабінку. Скільки кабінок каруселі зайняли діти?

 

Самоаналіз.

«Як тобі було виконувати завдання?»

Вибери відповідь :

А) Мені було дуже легко.

Б) Мені була потрібна допомога батьків.

В) Мені було дуже важко.

 

 

Технології та дизайн.

Шиття . Інструменти та матеріали для шиття.  Пришивання ґудзиків з двома отворами.

 

  1. Прочитати в підручнику с.100-102.

  2. Запам`ятати правила поведінки під час шиття.

  3. Розглянути технологічну картку на с. 102-103.

  4. Пришити ґудзик.

Логоритміка

 

Вивчити та виконати вправу «Собачка».

“Собачка”
 Ходьба з високим підніманням колін
 

  • А собачка гордовито

  • Ходить, ноги підійма

  • Та малечу не чіпає,

  • Не ричить, немов німа.