Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 29.04

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Великдень.

https://www.youtube.com/watch?v=dcIX7bUpfQY&t=76s

https://www.youtube.com/watch?v=7yx2xIpNiQ4

https://www.thecolor.com/Category/Coloring/Easter.aspx

Little Bunny

Little Bunny, turn around,

Little Bunny, touch the ground.

Little Bunny, wiggle your nose,

Little Bunny, touch your toes.

Little Bunny, rest your head,

Little Bunny, sit down.

Завдання: ознайомитись з словами в відео, розмальовка онлайн(3 посилання), повторити кольори, вивчити слова фізкультхвилинки Little bunnyПри виникненні труднощів звертайтесь за номером 0971864759 (Whatsapp, viber, telegram)

Літературне читання

Тема. Контрольна робота. Робота з літературними твором (письмово).

Контрольна робота №7

Робота з літературним твором

 

Колючі гості

Це було восени, коли з дерев уже осипалося листя. Гуляючи в саду, Христинка помітила, що під яблунею сидить їхня кицька Мурочка й щось розглядає. Дівчинка підійшла до неї й питає:

- Що ти тут видивляєшся, Мурочко? Мишку хочеш упіймати?

Та не звернула на Христинку ніякої уваги й продовжувала пильно дивитися на купку жовтого листя під яблунею.

Стала придивлятися до тієї купки й Христинка. І раптом помітила, що листячко ніби дихає, ворушиться. Ой, що там?

Христинка мерщій - до мами, яка поралася на городі, привела її до яблуні.

- Там хтось є, - показала рукою на купку листя, що дихало.

Мама взяла гіллячку, обережно розгребла його, а там – їжак. Стомився за ніч, блукаючи, і вмостився під яблунею відпочити.

- Ой, гарнесенький який! – плеснула в долоньки Христинка.

Їжачок і справді був симпатичний.

Мама передала Христинці гіллячку.

- Ти постережи його, щоб не втік, а я молока принесу, пригостимо.

Принесла, налила в блюдечко й поставила перед їжачком:

- Пий!

Їжачок посидів хвилинку, принюхуючись, а потім устромив носика в блюдечко й почав пити.

Мурка, що сиділа тут же, біля Христинки, побачила таке й теж захотіла поласувати молочком. Тільки підкралася до блюдечка, а їжачок на неї як чмихне, вона й відскочила.

Вихлебтавши молоко, їжачок подивився на Христинку та її маму блискучими намистинками очей, ніби подякував за частування, і поваго пошелестів від них.

Увечері, відчинивши двері веранди, Христинка загукала:

- Мамо! Мамо! А до нас гості!

Біля східців вона побачила двох великих і троє маленьких їжачків. Це їжак, якого вони з мамою пригостили уранці молоком, привів до них вечеряти свою сім’ю.

Налили у велику тарілку молока й поставили перед їжаками. Всі п’ятеро одразу ж обступили тарілку й ну дружно смакувати.

Після того сім’я їжачків приходила ще кілька разів, і Христинка з мамою охоче пригощали усіх свіжим молоком.

Аж ось випав перший сніг. Їжаки не показувалися.

- Залягли на зиму спати, - пояснила Христинці мама.

І дівчинка почала чекати весни, щоб знову побачити своїх друзів.                     

(Віра Оберемок) 

                                  Завдання

 

 

1. До якого жанру належить прочитаний твір? Запиши.

___________________________________________________________________

 

 

2. Заповни таблицю.

 

                         Герої твору «Колючі гості”

 

Люди

Тварини

_________________________________

 

__________________________________

 

  

 

3. Розташуй пункти плану в правильній послідовності відповідно до змісту твору.

□ Сім’я їжачків.

□ Кицька під яблунею.

□ Гостинець для їжачка.

□ Знахідка у листі.

 

4. Продовж речення словами з тексту.

 

Події в тексті відбувалися пізньої осені, тому що ________________________________

Очі їжачка були схожі на ____________________________________________________

 

 

5. Запиши відповідь на запитання.

Де дівчинка знайшла їжачка?

__________________________________________________________________________

Чому їжачки не показувалися, коли випав перший сніг?

__________________________________________________________________________

 

 

6. Запиши, чому, на твою думку, оповідання Віри Оберемок «Колючі гості» має таку назву? (2-3 речення)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Українська мова

Тема. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із лексико-логічними значеннями дієслів.

-Яку частину мови ми вивчаємо? На які питання відповідає?

-Що таке дієслово?

Знайти у реченні дієслова?

Прийшла весна. Весняне сонечко пригріло лагідно, ласкаво. На днревах появилисябруньки. Ми так любимо весну.

Записати прислів'я і підкреслити дієслова.

Хто більше читає, той багато знає.

Вправа 413.

Прочитай вірш. Назви дієслова, постав до них питання. Запиши дієслова і познач у них префікси.

Вправа 415.

Прочитай текст. Зверни увагу, як зв'язуючись із різними словами, змінюється слово хліб. На які питання воно відповідає?

Вправа 416 (усно).

Домашнє завдання вправа 417. (Замінити виділені слова близькі за значенням із довідки).

 

 

 

Природознавство.

Тема. Дихальна система. Попередження захворювань органів дихання.

Пропоную подивитися відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=eJtdTXPURVQ