Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

середа 29.04

29.04.2020                                                                                                                                                                                      Літературне читання                                                                                                                                                                       Тема. Відпрацювання злитої вимови звука (дж). Опрацювання тексту    « Джерельце».                                         Завдання

  1. Виразно прочитайте:    Бджола мала, а й  та працює.

  2. Прочитайте текст «Джерельце» з букваря (ст  67).

  3. Дайте відповіді на запитання

  • Про що розповідалося в тексті, та про кого?

  • Чим виблискувало джерельце, і  як дзюркотіло?

  • Що посадили біля джерела бабуся з онуками?

  • Хто кружляв над квітами, коли вони розцвіли?

  • Чим дітки будуть ласувати?

Українська мова                                                                                                                                                                          Тема. Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.                                                                                                                                                                      Завдання

  1. Напишіть слова:  Джерельце,  Дзюркотить,  Дзвенить,   джмелики,  бджілки,  кружляли.

  2. Напишіть речення:  Дзвенить і співає джерельна вода,  мов жива.

  3. Намалюйте джерело, біля якого ростуть квіти.

Математика                                                                                                                                                                                 Тема. Додавання та віднімання в межах 20. Прямокутник. Сторони. Кути.                                                                  Завдання

  1. Назвіть скільки десятків і одиниць у числах:  12,    18,      20

  2. Плесніть стільки  разів, скільки одиниць у числі  17.

  3. Знайдіть невідоме число                                                                     

10+    =12          17-    =13          12+    =19           18-   =16

  1. Назвіть скільки сторін і кутів у прямокутнику і покажіть їх. 

   Накресліть прямокутник та зафарбуйте його,  показавши свій настрій.

Я досліджую світ                                                                                                                                                                                    Тема. Тварини – домашні улюбленці.                                                                                                                                      Завдання

  1. Назвіть та полічіть кожних окремо домашніх тварин.

2. 

 

3. Підготуйте розповідь про свого домашнього улюбленця.

Соціально-побутове орієнтування                                                                                                                                                 Тема. Форми звертання з проханням до однолітків та дорослих.

Починаючи розмову не забудьте привітатися по-імені, а закінчуючи попрощатися.                        Намагайся дивитись співрозмовнику в очі, та будь уважним слухачем.                                                                           НІ в якому разі не ображайте  співрозмовника, не насміхайтесь.                                                                                      Говоріть спокійно, чемно та спілкуйся приємно. 

  

Завдання

Назвіть ввічливі слова, які ти використовуєш під час прохання звертаючись до однолітків та дорослих.

Протягом тижня говоріть більше «ввічливих» слів і робіть  хороших вчинки