Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Анкетні дані

           

План роботи  на 2017-2018 навчальний рік 

 

№ з/п

Функції по роботі з учнями (дітьми), педагогічними працівниками, батьками, органами держадміністрацій та місцевого самоврядування

Термін проведення

Де і з ким проводиться

Примітка

І. Діагностична робота

1

Соціальна паспортизація класів (виявлення пільгових та проблемних категорій учнів, які потребують соціально-педагогічної допомоги, підтримки та ведення їх соціально-педагогічного  супроводу), Центру.

Вересень

Січень

 

Класні керівники, медпрацівники

 

2

Соціометричне дослідження школярів.

Жовтень

Учні 1-13 кл.

 

3

Діагностика вивчення процесу адаптації  учнів  1-х,  5-х.

Жовтень

Учнів 1-х, 5-х.

 

4

Виявлення знань з проблем: ВІЛ/СНІДу.

Грудень

Учні 7-13 кл.

 

5

Соціально-педагогічна діагностування учнів для виявлення профорієнтаційних здібностей та профінтересів учнів.

Січень

Учні 9-13 кл.

 

6

Методика первинної діагностики та виявлення дітей «групи ризику».

Лютий

Учні 5- 13 кл.

 

7

Анкетування на правову тематику.

Лютий

Учні 5-13 кл.

 

8

Визначення обізнаності щодо проблеми торгівлі людьми та насильства.

Лютий

Учні 9-13х кл.

 

9

Вивчення емоційних станів дітей.

Березень

Учні дошкільні групи-4 кл.

 

10

Визначення  Інтернет залежності.

Квітень

Учні 7-13 кл.

 

11

Індивідуальна діагностика учнів із особливими освітніми потребами.

Протягом року

(за запитом)

Учні

 

12

Дослідження взаємовідносин батьків і дітей.

Протягом року

Учні, батьки

 

13

Дослідження взаємовідносин в учнівському та педагогічному  колективах.

Протягом року

(за запитом)

Учні,

педколектив

 

14

Вивчити  матеріально-побутові умови родин: першокласників, новоприбулих, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, напівсиріт,  багатодітних, дітей-інвалідів.

Протягом року (за запитом)

Учні

 

15

Відвідування уроків з метою спостереження за учнями, що потребують соціальної допомоги.

Протягом року

(за запитом)

Учні, вчителі

 

ІІ. Прогностична робота

1

Аналіз даних соціальної паспортизації Центру.

Жовтень

Січень

Педагоги, адміністрація

 

2

Проведення моніторингу рівня вихованості учнів.

Протягом року

Учні 1-13 кл.

 

3

Допомагала учням  у роботі із учнівським самоврядуванням.

 

Протягом року

Учнівське самоврядування

 

4

Залучати учнів із неблагополучних сімей та учнів, які перебувають на внутрішньому обліку до гуртків, а також шкільних та позашкільних виховних заходів.

Протягом року

Учні, батьки

 

5

Здійснення соціально-педагогічного супроводу дітей соціально незахищених категорій, дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом року

 

Учні

 

6

Залучити дітей соціально незахищених категорій, схильних до правопорушень  до гурткової роботи, секцій.

Протягом року

Учні соціально-незахищених категорій

 

7

Аналіз даних обстеження житлово-побутових умов дітей різних категорій.

Протягом року(за запитом)

Учні різних категорій

 

8

Патронаж неблагополучних сімей.

Протягом року(за запитом)

Діти з неблаг. сімей

 

9

Забезпечити участь дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, у районних, обласних та Всеукраїнських фестивалях.

Протягом року (за запитом)

Діти-сироти, дітей позбавлені бат. піклування

 

ІІІ. Консультативна робота

1

Надання рекомендацій класним керівникам,вихователям, щодо рівня вихованості учнів.

Вересень – Жовтень

Класні керівники, вихователі

 

2

Консультування батьків, класних керівників, вихователів з питань адаптації учнів1-х, 5-х, 10-го класів до навчання.

Листопад

Класні керівники, вихователі

 

3

Консультування учнів з питань правового виховання.

Грудень – лютий

Учні 5-9 кл.

 

4

Консультування учнів з питань культури поведінки та спілкування.

Лютий

Учні 6- 9 кл.

 

5

Консультування учнів, щодо здорового способу життя.

Лютий – березень

Учні 5-13 кл.

 

7

Консультування учнів з питань експлуатації дитячої праці, торгівлі людьми, насильства.

Квітень

Учні 6-11 кл.

 

8

Консультування учнів з питань підготовки до самостійного життя.

Травень

Учні 10-13 кл.

 

9

Консультація з опікунами з питань навчання і виховання дітей.

Протягом року

Опікуни

 

10

Індивідуальні бесіди з батьками учнів, схильних до частих пропусків занять.

Протягом року

Батьки

 

11

Консультація батьків сімей «Групи ризику».

Протягом року

Батьки учнів «Групи ризику»

 

12

Консультативна підтримка дітей, батьки яких знаходяться за кордоном або на заробітках.

Протягом року

Діти, батьки яких знаходяться за кордоном

 

13

Консультація з питань суїцидальної поведінки  дітей

Протягом року (за запитом)

Учні, педагоги, батьки

 

14.

Консультації з питань Інтнрнет –залежності.

Протягом року(за запитом)

Педпрацівники,

Учні,батьки

 

15

Консультація з питань адаптації дітей -переселенців

Протягом року (за запитом)

Учні, педагоги, батьки

 

16

Індивідуальна робота з учнями, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Протягом року (за запитом)

Учні

 

17

Роз’яснювальна робота, лекції, бесіди з метою профілактики злочинності, запобігання бездоглядності та безпритульності.

Протягом року(за запитом)

Учні, педагоги, батьки

 

18

Надання рекомендацій вчителям, вихователям : з проблеми «дитина з неблагополучної сім'ї»

Протягом року (за запитом)

вихователі Вчителі,

 

19

Консультування батьків, учнів, дітей, педагогів з питань навчання і виховання соціально-незахищених категорій.

Протягом року

Учні, батьки, педагоги

 

ІV. Захисна робота

1

Участь у засіданнях шкільної психолого-медико-педагогічної комісії.

Протягом року

 

 

Учні, батьки,

учні, які під опікою, педколектив

 

 

4

Представлення інтересів учнів у різних інстанціях.

Протягом року (за запитом)

5

Проведення/участь у благодійних акціях.

Протягом року

(за запитом)

6

Захист і забезпечення прав і свобод дитини з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу та під час перебування дитини в сім’ї.

Протягом року(за запитом)

9

Моніторинг за дотриманням прав дитини та виконанням своїх обов’язків опікунами, батьками проблемних сімей.

Протягом року (за запитом)

10

Співпраця з Кримінальною міліцією у справах неповнолітніх, Соціальною службою.

Протягом року

(за запитом)

11

Здійснення соціального захисту учнів з особливими потребами, дітей, які потрапили в складну життєву ситуацію.

Протягом року (за запитом)

12

Сприяння, щодо надання матеріальної допомоги дітям-сиротам та дітям, що залишилися без піклування батьків.

Протягом року (за запитом)

13

Участь у вирішенні конфліктів, зумовлених нерозумінням соціальних причин, що викликають напруженість у стосунках «учень – учень», «учитель – учитель», «учитель – учень», «учень – батьки».

Протягом року (за запитом)

14

Волонтерська робота.

Протягом року (за запитом)

V. Профілактична робота

1

Підготовка матеріалу до профілактичних бесід.

Вересень

 

2

Проведення заходів в рамках «16 днів проти насилля».

Листопад – грудень

5-13 кл.

 

3

Година спілкування з питань профілактики ВІЛ- СНІДу.

Грудень

9-13 кл.

 

4

Проведення місячника правових знань за окремим планом.

Лютий

Учні  центру

 

5

Година спілкування «Шкідливий вплив мобільних телефонів».

Березень

Учні 5-х, класів

 

6

Проведення тренінгу «Торгівля людьми».

Квітень

Учні  10-13 кл.

 

7

Заняття з елементами тренінгу «Здоровим бути модно».

Травень

Учні 7-хкл.

 

8

Профілактична робота з батьками учнів, які не займаються вихованням  своїх дітей.

Протягом року (за запитом)

Батьки, класні керівники, вихователі

 

9

Проведення бесід з питань профілактики інтернет-залежності

Протягом року (за запитом)

Учні

 

10

Проведення  занять для тривожних, схильних до агресії дітей, дітей із проблемних сімей.

Протягом року (за запитом)

Учні

 

11

Проведення індивідуальних бесід з важковиховуваними учнями, учнями схильними до частих пропусків занять.

Протягом року

Учні

 

12

Бесіди з питань суїцидальної поведінки

Протягом року (за запитом)

Учні5-13 класів

 

13

Проведення батьківських лекторів.

Протягом року (за запитом)

Батьки, класні керівники

 

VІ. Соціально-перетворювальна робота

1

Тренінг адаптація учнів  до навчання у Центрі.

Грудень

Учні підготовчі -1 кл.

 

2

Тренінг з дітьми «групи ризику» на тему «Як тебе сприймають інші».

Грудень – січень

Учні  групи ризику

 

3

Заняття   «Формування позитивного психологічног оклімату в колективі».

Січень

Учні 5-хкл.

 

4

Проведення бесід з питань профінтересів та нахилів.

Березень

Учні 7-х-13 класів

 

5

Корекційно- розвивальна програма «Зернятко доброти» (корекція тривожності та дитячих страхів).

Березень-травень

Дошкільна група ІІІ

 

6

Проведення занять для покращення процесу адаптації дітей до навчання в умовах навчального закладу.

Протягом року

Дошкільні групи

 

7

Проведення заходу з новоприбулими дітям з дезадаптації.

Протягом року (за запитом)

Новоприбулі учні

 

8

Забезпечити участь дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, дітей із малозабезпечених сімей у районних, обласних та Всеукраїнських фестивалях.

Протягом року (за запитом)

Діти-сироти

 

9.

Тиждень толерантності( за окремим плано).

Перший семестр

учні

 

VІІ. Організаційна робота

1

Складання плану роботу на рік.

Серпень

 

 

 

 

Учителі, психологи, дифектологи

 

 

 

 

 

Складання орієнтовного плану роботи на місяць.

Щомісяця

2

Поновлення та поповнення бази новоприбулих дітей.

Вересень (протягом року)

3

Поновлення банку дітей соціально-незахищеного контингенту.

Жовтень січень

5

Складання звіту про виконану роботу за півріччя (рік).

Січень, травень

7

Опрацювання нормативних документів із питань охорони дитинства, захисту інтересів неповнолітніх.

Протягом року

8

Оформлення облікової документації (журнал щоденного обліку роботи, протоколи консультацій, протокол  спостереження на уроках, облікові картки).

Протягом року

9

Підготовка інструментарію для проведення  ділових ігор, тренінгів, інтерактивних занять.

Протягом року

10

Поповнення відеотеки з питань формування активної позиції учнів щодо здорового способу життя, негативних явищ в суспільстві.

Протягом року

11

Робота в бібліотеці. Самопідготовка.

Протягом року

12

Складання та оформлення тематичних папок.

Протягом року

13

Створення інформаційного кутка соціального педагога.

Протягом року

14

Оформлення актів побутових умов, оформлення опису майна.

Протягом року