Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 05.05

1-Б 05.05 Укр, мова
Тема.  Вправи для розвитку читання.
Прчитай виразно
Ди-ди-ди - йшли качата до води
Иця-иця-иця - а назустріч їм лисиця. 
Ити-ити-ити - та качат не треба вчити: 
Юсь-юсь-юсь - вони з розбігу у воду - плюсь!
 Утвори слова з частин.
Жи
на
Вес
чик
Зай
рафа
Ли
фа
Ша
вень
Чер
сиця
Си
са
Ро
ниця
Як бджілка знаходить квітку конвалії
Вилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й дослухається. Чує, десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квіти конвалії. Кожна квітка-маленький срібний дзвіночок. У середині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу – лунає  дзвін – аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Прилітає бджілка, збирає з квітки пилок та й каже: - Дякую, квітко . ..
А квітка мовчить. Вона лише зніяковіло опускає голівку.
 
1. Де живе бджілка?
2. Куди дзвін привів бджілку?
3. Чому видзвонювали лісові конвалії?
4. Що збирала бджілка з конвалії?
 
 
1-Б 05.05 Укр, мова
Тема.  Повторення написання букв Г,П,Т,Р,Б,В,Д та поєднання їх з іншими буквами. Словниково-логічні вправи. Списування речень поданих друкованим шрифтом.
Напиши каліграфічно.
Г  г   П  п  Р  р Т  т Б  б  В  в  Д  д
га  пу  ре  ти  бі  ва  до
 Гра «Хто?  Що?»
Спиши слова , одягни їх у хмаринки двох кольорів (за вибором) відповідно до питань.
Літо  кінь  мило  Валя   стіл  кіт  зайчик весна.
Спиши скоромовку.
Ворона сороці намисто купила,
В намисті сорока намистинки лічила
 
 
1-Б 05.05 Математика.
Тема.  Дії з іменованими числами . Задачі.
Упорядкуй числа від найменшого до найбільшого. Підкресли одноцифрові числа.
7, 77, 39, 67, 2, 65, 44, 88, 5, 24, 11, 57, 72.
 
Виконай дії.
25 к. - 4 к.                             74 кг + 2 кг                      67 см  - 67 см
36 л  - 20 л                            35 м +30 м                     50 грн + 23 грн
 
Виконай завдання  з підручника ст.118 завдання 1, 3(письмово); 2, 6, (усно); у зошиті ст.43.
 

05.05       ЛФК       1-Б

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.

1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.

2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).

3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.

4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.

5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.

6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.

7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.

8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.

9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.

10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.

11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.

12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.

13. Ходьба по ребристій поверхні.

14. Зжимати резинову грушу.

15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.