Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 07.04

07.04                                     7-А клас                                    Геометрія

Тема. Розвязування задач

  • Яке коло називають вписаним у трикутник?

  • Пригадайте теорему про коло, вписане в трикутник, та наслідки з неї.

Домашнє завдання.

Розвязати задачі:

Накресліть кут градусної міри 110. За допомогою циркуля, косинця і транспортира впишіть у нього коло довільного радіуса, тобто побудуйте коло, яке дотикається до сторін даного кута.

Накресліть прямокутний трикутник. За допомогою транспортира, циркуля і лінійки побудуйте коло, вписане в цей трикутник.

Накресліть тупокутний трикутник. За допомогою транспортира, циркуля і лінійки                                                                побудуйте коло, вписане в цей трикутник.

 

07.04                                     7-А клас                                    Геометрія

Тема. Розвязування задач

  • Яке коло називають вписаним у трикутник?

  • Пригадайте теорему про коло, вписане в трикутник, та наслідки з неї.

Домашнє завдання.

Розвязати задачі:

Накресліть кут градусної міри 110. За допомогою циркуля, косинця і транспортира впишіть у нього коло довільного радіуса, тобто побудуйте коло, яке дотикається до сторін даного кута.

Накресліть прямокутний трикутник. За допомогою транспортира, циркуля і лінійки побудуйте коло, вписане в цей трикутник.

Накресліть тупокутний трикутник. За допомогою транспортира, циркуля і лінійки                                                                побудуйте коло, вписане в цей трикутник.

 

       АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Мої шкільні речі.

https://www.lingokids.com/english-for-kids/school-vocabulary

https://www.youtube.com/watch?v=P3tBJESDamE

https://www.youtube.com/watch?v=AY90i1MLYeE

https://www.youtube.com/watch?v=41cJ0mqWses&t=25s

Записати та перекласти слова з першого посилання.

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)

 

7 – А, українська література                                          Дата 07.04.2020

Тема. Михайло Стельмах., «Гуси-лебеді летять…». Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика.

Основний зміст уроку

Ми дізнаємось більше про внутрішній світ головного героя, про його зв’язок з природою, про вміння бачити і відчувати прекрасне, про тонкощі його дитячої душі і спробуємо зазирнути у власну душу, будемо продовжувати вчитися висловлювати власне ставлення до прочитаного, розвивати наше мовлення…

Риси характеру:

а) чемний;

б) добрий;

в) працьовитий;

г) шанобливий;

д) кмітливий;

є) цілеспрямований;

є) допитливий.

 

Прагнення героя:

а) жага до навчання;

б) любов до природи;

в) пізнати світ;

г) читання книг та написання власних творів.

 

Образ Михайлика розкривається різними засобами: тут використовується і самохарактеристика і розповідь інших про вчинки Михайлика, про ставлення до нього батьків, дядька Себастіяна тощо.

Михайлик — простий сільський хлопчик, син бідняків. Він дуже допитливий — йому все хочеться знати, до всього дійти своїм розумом або ж довідатися від дорослих.

Наслухавшись казок, легенд і розповідей свого діда Дем'яна, улюбленої ним бабусі, Михайлик бачить світ саме крізь призму цих казок і розповідей. Він любить зорі у високому небі, запах жита в полі і різних трав у лісі, любить слухати перепілку в житі і стук дятла на старій груші... Світ для нього — це дивне видіння, дійсність часто в його схвильованій уяві переплітається з чарівною казкою-мрією чи романтичною легендою. Він чуйно прислухається до бентежних звуків гусей-лебедів у високому весняному небі і з подивом заглядає до гніздечка лісової куріпки, де лежать безпомічні пташенята,

Михайлик — талановитий хлопець. Ще в школі він береться за перо письменника, починає писати п'єси. Спочатку Михайлик багато перечитав їх, особливо таких, де є стрілянина. А потім і сам заходів написати п'єсу.

У Михайлика можна багато чого повчитися: селянської ґрунтовності, природної, від батька-матері засвоювання мудрості, щирості й відкритості, усього того, що протистоїть «хворобі віку» — холодноокості.

Стельмахів Михайлик налаштований на казкове сприйняття світу, це поетична душа, яку «видіння казки» не раз бере на свої крила.

Душа Михайлика, різнобарвна, як і наша природа, ці веселі кольори відображають добро і щирість. Я бажаю, щоб у ваших душах завжди було тепло і яскраво, щоб ви могли бачити красу, що оточує вас, цінували і оберігали її.

Михайлик багато часу проводив на вулиці: допомагав батькам, відпочивав, читав. Часто спостерігав за природою і милувався її красою.

 

Висновок 

Отже, людинаце добрий і мудрий господар природи, який повинен любити й оберігати її красу. Наполеглива праця, прагнення і велике бажання пізнати довкілля, світ, роблять людину духовно багатою, розумною, грамотною. У дитинстві Михайлику відкрилася поетична краса природи, таємниця людського життя.

 

Домашнє завдання

Написати лист до героя повісті

 

7 – А , українська мова                                                     Дата 07.04.2020

Тема. Усний твір-опис дій, виконуваних автором   в художньому стилі.

Основний зміст уроку

Бесда

  • Назвіть типи мовлення.

  • Які особливості має опис?

  • Які види описів вам відомі?

  • Що таке опис виконання дії?

  • У якому стилі можна описати виконання дії?

  • Чим відрізняється такий опис у художньому стилі від наукового?

Проблемне питання

  • - З якою метою, на вашу думку, ми вдаємося до опису виконання дії?

 

Робота над твором

Мовленнєве завдання

       Поміркуйте, виконання яких дій приносить задоволення й радість вашим рідним (мамі, татові, бабусі, дідусеві, братові, сестрі).

       Чи доводилося вам спостерігати за тим, як вони виконували цю роботу? Складіть твір-опис виконання дії на основі власних спостережень у художньому стилі.

       Доберіть заголовок до твору.

Словникова робота

  • Доберіть слова-синоніми, за допомогою яких можна описати дії тих, хто працює.

      Працює, трудиться, виготовляє, виробляє, майструє.

  • Доберіть означення до слова праця.

     Бажана, корисна, творча, плідна.

  • Доберіть прислівники до слова працювати (як?).

     Упевнено, успішно, активно, легко, уміло, зосереджено, систематично.

  • Доберіть фразеологізми, які б характеризували виконання дії. Які з них говорять безпосередньо про дію, а які – про результат дії? Поясніть значення фразеологізмів. У разі потреби скористайтеся довідкою.

     Не покладаючи рук, як з голочки, як по нотах, ганяти як солоного зайця, за гаряче й студене хапати, трудитися в поті чола.

     Довідка: старанно працювати; новий, щойно добротно зроблений; працювати легко, без ускладнень; без перепочинку, весь час; усе робити, ні від якої роботи не відмовлятися.

  • Доберіть слова для позначення послідовності дій.

     Спочатку, перш за все, потім, опісля, згодом, тепер, нарешті.

Самостійне складання плану

Орієнтовний план

  1. Де, коли і за яких обставин ви спостерігали за виконанням дії.

  2. Чи потрібною є робота?

  3. Послідовність виконання певних трудових дій.

  4. Що зацікавило нас у роботі. Що запам’яталося, вразило, здивувало?

  5. Оцінка результатові праці.

Робота над складанням твору

 

Домашнє завдання

  1. Дібрати 5 прислів’їв і приказок про роль праці в житті людини

 

Трудове навчання

Тема. Плетіння з газетних трубочок.

Сьогодні ми продовжуємо виготовляти вироби з газетних трубочок.

Ви вже маєте багато заготовок, тому приступаємо до роботи.

Перейдіть по ссилці і перегляньте відео, як плести вазу

https://www.youtube.com/watch?v=KPCt-CwQhl4

Домашнє завдання

  1. Сфотографуйте процес виконання роботи початок та кінцевий результат.

  2. Відправте фотографії на мою електронну адресу steculan@gmail.com

Будьте здорові!