Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 07.04

Укр. Мова

Працюємо з деформованим текстом

Текст

        Навесні діти відпустили зайченя до лісу.

  Осінню діти пішли в ліс. Вони збирали гриби. Під кущем діти побачили маленьку зайченятко. Вони принесли зайченятко додому.

   Спочатку зайченя всіх боялося і ховалося під шафу. Потім тваринка звикла до дітей. Вони годували її морквою і капустою.

      Завдання

Прочитай текст.

Знайди зачин.

Знайди основну частину.

Знайди кінцівку тексту.

Придумай назву до тексту.

Зачитай і запиши  відновлений текст.

Намалюй зайченятко, підпиши назви частин тіла.

Читання

Оповідання «День народження» с.118

Прочитай другу частину оповідання.

Про що розповідається в оповіданні?

Як  діти проводили час в гостях?

Хто приніс петарди?

Чи правильно хотів вчинити хлопчик?

Чи можна гратися петардами?

                                                 Запам’ятай: петарди –не іграшки для дітей!

 

 

МАТЕМАТИКА

Додаємо і віднімаємо однакові числа    ч.105

Завдання 2

Скласти за мал. задачі.

Мал 1

Скільки букетів?

Скільки квіток в кожному букеті?

Скільки всього квіток?

Намалюйте схему до задачі   1)

Доповніть її даними.

Запишіть:

По …. Взяти …. Разів - ?

Аналогічно розв’яжіть задачу до       мал. 2

Завдання 4

Прочитай задачу

Добери вираз, який є розв’язком задачі.

Завдання 5. С.104

Знайди значення різниць:      Говори так:

39-13-13-13             У  39 вміщується по 13 – 3 рази

21-7-7-7                   У …… вміщується по …. – …. рази

32-16-16                   У …. вміщується по …. –…… рази 

 

БАЖАЮ УСПІХІВ!!!!!!

 

2a                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Візит до села.

https://www.youtube.com/watch?v=OtiZqSHawXo

https://www.youtube.com/watch?v=v1desDduz5M&t=396s

https://www.lifeprint.com/asl101/fingerspelling/fingerspelling.htm