Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 07.04

                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Я бачу весну, пори року.

https://www.youtube.com/watch?v=WVM9vaYfe58

https://www.youtube.com/watch?v=owppK-GHPTU

https://www.youtube.com/watch?v=8ZjpI6fgYSY

http://www.theholidayzone.com/spring/Months_and_Seasons.pdf

 

1-Б  Українська мова (06.04 читання ) 
Тема.  Світ дитинства. В.Сухомлинський «Найрадісніше і найсумніше». Читання в особах.
Прочитай чистомовки.
Ні – ні – ні – кожній квітці навесні
Ни – ни – ни – сняться кольорові сни
Ті – ті – ті – кульбабі золоті
Бі – бі – бі – дзвіночку голубі
Ку – ку – ку – бузкові бузку
Ні – ні – ні- ромашці срібні
Прочитай текст з букварика ст.81 «Найрадісніше і найсумніше».
Дай відповіді на питання.
На якому уроці відбувається ситуація, описана в оповіданні?
Яке завдання отримали діти?
 Як Миколка передав радість на малюнку? А сум?
 Попрацюй у парі з мамою прочитай текст в особах.
 
 
1-Б Українська мова (06.04письмо)
Тема. Алфавіт. Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Виконання мовних завдань.
 Напиши слова протилежні за значенням.
Білий-                                   Радісний-                       Сумний-
Низький-                              Вузький-                        Солодкий-
Виконай завдання в зошиті ст. 47.
 
Виконай руханку « Скік та скок» на YouTube каналі.
 
 
1-Б Математика (06.04)
Тема. Дії з іменованими числами.
Гра «Яке число задумали».
Якщо до задуманого числа додати2, то отримуємо 7.
Якщо від задуманого числа відняти 7, то отримуємо 3.
Якщо задумане число збільшити на 6, то отримуємо 8.
Виконай завдання в підручнику ст. 104; зошит ст.34.
 
 

07.04          ЛФК        1-Б

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.

1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.

2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).

3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.

4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.

5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.

6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.

7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.

8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.

9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.

10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.

11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.

12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.

13. Ходьба по ребристій поверхні.

14. Зжимати резинову грушу.

15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.