Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Вівторок

Літературне читання

Тема. Із скарбниці казкарів світу. Астрід Лінгрен  “ Про Карлосона, що живе на даху”(уривок)

Читання статті “Астрід Лінгрен” (про неї).

Учні читають статтю мовчки, дають відповіді на запитання.

  • Що нового ви дізналися про письменницю?

  • Скільки повістей видала Астрід Ліндгрен про пригоди Карлсона і Малюка?

  • Як оцінили у світі творчість дитячої письменниці?

  • Сьогодні ви маєте нагоду ознайомитись із уривком повісті-казки “Про Карлсона, що живе на даху”

Опрацювання уривка казки А. Ліндгрен “Про Карлсона, що живе на даху”.

Запитання до казки:

  • Як познайомилися Малюк і Карлсон?

  • Яким зображено фантастичного чоловічка Карлсона?

  • Як Карлсон запускав іграшкову парову машинку?

  • Чому вибухнула машинка?

  • Що Карлсон наобіццяв хлопчику?

  • Як Карлсон себе вихваляв?

Домашнє завдання. Прочитати казку Астрід лінгрен “Про Карлсона, що живе на даху”.

 

 

Українська мова

Тема. Вправи на визначення роду і числа прикметників. Прикметники-антоніми.

Вправа.

Визначити головні і другорядні члени речення, рід і число прикметників.

Шумить осінній сад.

Повіває легенький вітерець.

Ласкаве сонце світить.

Зацвіла чудова квітка.

Летять біленькі сніжинки.

Словниковий диктант

Абрикос, апельсин, айстра, яскравий, черешня.

Знайти, зайві слова?

Слово, яскравий відповідає на запитання?

Опрацювання вправи 360 сторінка 148.

Поставити сполучення прикметників з іменниками в однині. Запиши, познач закінчення, визнач рід. Виконати завдання за зразком.

Вправа 361 усно.

Прочитай, до слова жаркий підбери синоніми.

Домашнє завдання сторінка 149 вправа 362.

 

 

 

Математика.

Тема. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на три дії, пов'язані з  порівнянням двох часток.

З виразів на множення та їх результатів склади рівності з діленням на двоцифрове число.

24·3=72

72:24=3

72:3=24

Отже, щоб знайти ділене треба частку поділити на ділене. Щоб знайти дільник, треба частку поділити на ділене.     

Розв'язати рівняння.

Х·16=80                                       54:Х=3                                        Х:15=3

Розв'язати задачу.

Прочитайте,  уважно задачу.

-  Про, що розповідається  в задачі?

  • Скільки було кравчинь?

  • Яке завдання мали виконати кравчині?

  • Скільки сорочок за один день шила перша кравчиня, скільки — друга?

  • За цими  даним можемо ми знайти за скільки днів вони пошиють 96 сорочок?

  • Яка кравчиня виконала роботу раніше і на скільки днів?

Розв'язання задачі.

Домашнє завдання.

Сторінка 145 №958, 959.