Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 12.05

1-Б 12.05 Укр мова
 Тема . Вправи для розвитку читання.
Прочитай виразно.
 Чок-чок-чок: Ось червоний бурячок.
Чу-чу-чу: Я капусту посічу.
Щок-щок-щок: В чавунці зварю борщик.
Чний-чний-чний: Вийшов борщик смачний.
 
Прочитай казку. Дай відповіді на питання до тексту.
Два метелики
Над зеленим лугом ,Літали два метелики білий ,а другий червоний. Зустрілися,сіли на зеленому листочку тай хваляться. Білий метелик говорить:
  • Мої крильця найкрасивіші, бо я схожий на білу хмаринку.
А червоний метелик і собі  хвалиться:
  • Ні, мої крильця красивіші, бо я схожий на сонце.
Зайшло сонце, настала ніч. Обидва метелики посіріли.
В. Сухомлинський
Запитання до тексту
Хто літав над зеленим лугом?
Які вони були?  
Про що вини сперечалися?
На що був схожий перший метелик?
На що був схожий другий метелик?
 
 
1-Б 12.05 Укр. мова
Тема. Повторення написання букв З,Х,Ж  та поєднання їх з іншими буквами. Складання речень. Розвиток зв’язного мовлення.
 Спиши.
З  За   Зу  зи   зе зайчик
Х ха  хо  хом’як
Ж жу же аж жук.
Спиши речення. Підкресли слова з буквою «ж»
Женя живе у Житомирі. Разом з друзями він був у Карпатах. Дітям  подорож сподобалась.
За поданими запитаннями склади  опис білочки. (усно)
Якого кольору у білочки шубка?
Які голівка , очі , вушка?
Які в тваринки лапки?
Який хвіст?
Твоє ставлення до білочки?
Малюнок додаю у viber.
Виконай рухану за вибором.
 
 
1-Б 12.05 Математика
Тема. Моделі до задач. Дії з іменованими числами.
 Каліграфічна хвилинка.
Запиши непарні числа від 1 до 10; парні числа від 1 до 10; сусідів числа 7.
 Запиши круглі числа від 1 до 100
Прочитай текст: «Петрик з’їв 3 груші, а Оленка - одну». Чи є це задачею? (Ні)
Чому? (Немає запитання)  Спробуй поставити запитання. (Скільки груш  з’їли діти?)
 Розв’язування. 3+1=4(г.) в дужках ми записуємо перші букви до голосної . В даному випадку слово груш, то в дужках записуємо букву  "г".  
Виконай завдання з підручника ст. 121 завдання 1,5 усно;2,3,4 письмово; у зошиті ст. 46. 
 

12.05       ЛФК       1-Б

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.

1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.

2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).

3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.

4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.

5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.

6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.

7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.

8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.

9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.

10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.

11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.

12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.

13. Ходьба по ребристій поверхні.

14. Зжимати резинову грушу.

15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.