Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 12.05

12.05.2020

Математика

Тема. Віднімання одноцифрового числа від 20. Квадрат. Креслення за даними вершинами.

  • Назвіть компоненти дій при відніманні

10-4=6                                 19-11=8

-  Обчисліть вирази

20-1                  20-5                   20-7                 20-9                   20-3                   20-4

Накресліть квадрат, сторони якого 5 см, і покажіть його сторони і кути.

Я досліджую світ

Тема. Зовнішній вигляд риб, які звуки видають, де живуть.

  • Скажіть, їз яких частин складається тіло риб? (голова, хвіст, плавці, тулуб вкритий лускою).

Луска-це тверді пластинки на шкірі риб. Вона сприяє швидкому пересуванню риб у воді ,а також захищає тіло риб від пошкодження.

Хвіст потрібен для поворотів при русі, а плавники для збереження рівноваги.

  • Де живуть риби?

  • Скажіть, а риби розмовляють?

Соціально-побутове орієнтування

Тема. Робота над текстом В. Сухомлинського « Навіщо кажуть спасибі».

                                    Навіщо кажуть спасибі

Дрімучим лісом ішли двоє подорожніх: дідусь і хлопчик. Було жарко, хотілося пити.

Нарешті вони прийшли до струмочка.

Тихо дзюрчала холодна вода. Мандрівники нахилились, щоб напитися.

Дідусь сказав:

— Дякую тобі, струмочку.

Хлопчик усміхнувся.

— Чого ти усміхнувся, хлопче? — запитав дідусь.

— Навіщо ви, дідусю, сказали струмкові «Дякую»? Він же не живий, не дізнається про вашу подяку, не почує ваших слів.

— Це так. Якби води напився вовк, він міг би й не дякувати. Ми ж не вовки, а люди. Розумієш, навіщо людина говорить «Спасибі?»

А знаєш, кого це слово вшановує, звеличує, підносить?

Хлопчик замислився. Він ще ніколи не думав над цією мудрою істиною. Тепер саме був час подумати: дорога через ліс ще довга.

  • І ви подумайте і скажіть, кого звеличує слово «Дякую»  чи  «Спасибі».

Трудове навчання

Тема. Столовий посуд різного призначення.

Посудом люди користувалися з давніх часів. Спочатку він був дерев'яний. Потім з'явилася скляний, металевий, фаянсовий, порцеляновий посуд.  Його миють, чистять, протирають, щоб він завжди був чистим і з нього приємно було їсти.

  • Назвіть, який посуд є на малюнку (додається у вайбер).

  • Зробіть з пластиліну  чашку і блюдце.

Ритміка  2в клас 12.05.

Розучування  таночку  до  дня матері (продовження)

  1. Розминка https://www.youtube.com/watch?v=iVaMGTVWXDY

  2. Дихальні  вправи https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

  3. Артикуляційні  вправи https://www.youtube.com/watch?v=GW1RpthklBU

  4. Музично-ритмічна  вправа «Про  матусю» https://www.youtube.com/watch?v=esO3JRgpaFk

співайте  пісеньку,  простукуйте  ритм  долонею. 

  1. Продовжуємо  розучування  таночку  до  дня матері. Чітко   відтворюємо  рухи  танцю, складаємо  їх  у  музично-ритмічну  композицію. https://www.youtube.com/watch?v=tdYE-JEhKSc