Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Вівторок

Математика 14.04.20.4-б

Тема.  Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

 № 950, с. 151, за малюнками  складіть й розв’яжіть рівняння.

№ 951, с. 151, складіть і розв’яжіть вирази.

№ 952, с. 151, розгляньте запис, поясніть порядок виконання дій.

№ 953, с. 151, обчисліть вирази дотримуючись прядку виконання дій.

Задача 954, с. 151 (скласти скорочений запис, написати пояснення до кожних дій і записати повну відповідь).

Задача 955, с. 152 (скласти скорочений запис, написати пояснення до кожних дій і записати повну відповідь).

Задача 956, с. 152

Домашнє завдання. № 957, с. 152, обчислити вирази; задача 958, с. 152.

 

Українська мова 14.04.20, 4-б

Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення. Роль дієслів у мовленні. Вправи на добір дієслів у текстах.

Завдання 1. Закінчити речення (скористайтеся словами із довідки) .

а) Діти вирішили турбуватися про птахів і дали слово: пташок не … , гнізд не… , пташенят не… .

б) Правда у вогні не … і у воді не … . Не … з другого, щоб тобі не … того. Чого не … , про те не … . Семеро одного не … .     Хто не … , той не … .

 

Слова для довідок: смійся, тоне, знаєш, горить, працює, було, їсти, чекають, говори. 

Завдання 2Вставити дієслова.

На небі … хмара.   Сонце… .   На берізці … листя.     … блискавки, … грім. … сильний дощ.

 

Завдання 3Списатидобираючи за змістом дієслова.

 Після дощу (присунула, насунула) чорна хмара. Почалась гроза. (Пішов, полив, почався) дощ. Я (одягнув, взув) черевики і (взяв, схопив) парасолю. Дорогою (відкрив, розкрив, розгорнув) її. Дощ швидко (перестав, закінчився, минув).

 

Домашнє завдання. Скласти речення із дієсловам: посіяли, виростили, читатимемо, їдуть, розповідають, відкриватимуть.

 

 Природознавство 14.04.20, 4-б

Тема. Різноманітність речовин і матеріалів та їхнє використання людною.

Пригадайте!

- Що називають тілом і речовиною?

- З  чого складаються речовини?

- Які стани речовин ви знаєте?

Назвіть властивості твердих тіл….. властивості рідин….. властивості газів…..

Діти, на світі дуже багато речовин. Одні з них існують у природі, інші створені штучно. Ми ознайомимося з деякими речовинами, які ми використовуємо щодня. До них належить кухонна сіль. Робота з підручником с.173Завдання. Прочитайте опис даної речовини  (кухонна сіль), зробіть власні висновки. Завдання. (продовження роботи із підручником с. 173-174) Що нового ви дізналися про речовину – цукор.  Пригадайте, з яких рослин одержують цукор.

***Зробіть порівняльну характеристику цих двох речовин.

Діти, кожен із нас має справу з речовинами, що мають назву кислоти. Пригадайте смак лимона. У ньому є лимонна кислота. У яблуках міститься яблучна кислота. Коли кисне молоко, утворюється молочна кислота. Спільна властивість – кислий смак. Памятайте:не всі кислоти можна куштувати на смак. Багато з них небезпечні – роз’їдають шкіру людини, одяг, папір, деревину. Тому поводитися з кислотами потрібно дуже обережно.

          Опрацюйте запитання із підручника  «Перевір себе» с. 175

Домашнє завдання.  Із підручника опрацювати матеріал с. 173-175.