Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Вівторок

1-Б 14.04 Українська мова(читання)

Тема. Добре бути добрим. «Урок дружби»(за М.Пляцковським). Читання в особах.

Прочитай чистомовку спочатку тихо ,а потім голосно. ( читай виразно)

 Моркву, перець і гарбуз
Посадив старий дідусь.
Пестив їх та поливав
Гарний урожай зібрав.

Прочитай з букварика оповідання на сторінці 89.Дай відповіді на питання.

Хто з героїв подобається тобі більше? Чому?

Що привабило тебе у вчинку Чирика?

Прочитай перші два абзаци. Перекажи їх зміст. Виконай завдання на сторінці 90.

1-Б 14.04 Математика.

Тема. Вартість. Одиниці вартості.

Гра «Блискавка» . Уважно подивіться на числа і  швидко назвіть скільки у десятків і одиниць у числі.

    32

   56

    41

    72

    99

    80

   25

 Усі товари мають вартість виражену грошовими одиницями.  Одиниці вартості: гривня (грн), копійка (к.)Наприклад: вартість шоколадки 27 гривань, конструктора Lego 100грн (скорочено записуємо 27 грн ,100грн ).

Запам’ятай! 1грн =100к.

Виконай завдання у підручнику ст.109; зошит ст.36. 

Тема. Голосні звуки. Склад. Наголос. Повторення написання букв с,е,х,ж,з,є поєднання їх з іншими буквами.

Назви голосні звуки які ми вивчили. Запиши Аа   Оо  Уу

Іі  Ее и .

Прочитай слова, поділи на склади, і запиши.

Машина, весна, школа, яблуко,читати.

Зразок: ма-ши-на

Пргадай які склади у слові називаємо  наголошені.(склад який вимовляємо голосніше і протяжніше)

Спиши речення у виділених словах постав наголос.

Цвіте черемха у гаю,цвіте весна в моїм краю.

 

 Прослухай і виконай руханку на YouTube https://goo.gl/uY3Q66.

 

 

 

14.04          ЛФК        1-Б

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.

1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.

2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).

3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.

4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.

5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.

6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.

7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.

8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.

9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.

10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.

11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.

12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.

13. Ходьба по ребристій поверхні.

14. Зжимати резинову грушу.

15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.