Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 17.03

Математика.Сьогодні ми перевіряємо свої знання. Контрольна роботаNo 6 (тестова)Множення і ділення в межах 1000За кожне правильно виконане завдання 1 3 учень отримує 1 бал.1. Добуток чисел 15 і 3 становитьА. 5Б. 35В. 452. Укажи правильний розв’язок виразу 3 м : 6 см.А. 5 смБ. 5 мВ. 50 см3. У якій рівності неправильна відповідь?А. 4 ž 9 = 36Б. 13 ž 4 = 52В. 32 ž 3 = 63За кожне правильно виконане завдання 4 6 учень отримує 2 бали.4. Встанови відповідність між виразом і його значенням. ( Тобто, потрібно поставити правильну дію.)16 ž 5 = 7514 ž 5 = 8015 ž 5 = 705. Встанови порядок виконання дій і обчисли вираз.360 : 4 ·5 =6. Розв’язати задачу.Донці 5 років, а батькові 30. У скільки разів батько старший від доньки?7. Розв’язати задачу.24 кг яблук і 18 кг груш розклали в кошики по 6 кг в кожний. Скільки кошиків із фруктами вийшло?Ось такі тестові завдання нехай виконають діти самостійно, і кожен зможе оцінити свої знання.

 

Ураїнська мова.Перевірка знань з мови ( «Іменник»)1. На які питання відповідає іменник?а) Хто? Що?б) Який? Яка? Яке? Які?в) Що робить?2. Познач групу іменників:а) смішинка, старіє, гнучкий;б) море, пісня, парта;в) праця, працелюбний, працювати.3. Познач іменник, який є власною назвою:а) місто ;б) країна;в) Україна.4. Вибери групу іменників середнього роду:а) степ, місяць;б) літо, серце;в) радість, слово.5. Визнач рід і число іменників:Поле (__________), вулиця ( _________), печиво (________),Голуб (_________), оченята(________).6. До іменників, що відповідають на питання що?, добери іменники, які відповідають на питання хто?Школа -__________________Лікування -_______________Сад -_____________________7. Склади словосполучення, змінюючи закінчення іменників, за потреби користуйся прийменниками.Малювати, фарби -____________________________________.

 

Гратися, подвір’я ____________________________________.Летіти, сніжинки, земля -______________________.8. Скласти речення, підкреслити головні і другорядні члени речення. Визначити частини мови.Земля, від, дрімоти, прокинулась, зимової.За 1-4 завдання учень отримує 1 бал, 5-8 завдання 2 бали.Літературне читання.Тема Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом.Словникова робота.1. Вправи для розвитку мовної здогадки.Прочитайте слова подумки, вставляючи пропущені букви.м_ти сн_тьсядит_ си_итьв_уча ч_жина

 

2. Мовно-логічне завдання.Вибрати слова-прикметники кому вони належать.Тарас Дяк(Сумний, голодний, новий, письменний, обідраний, злий, працьовитий, сміливий.)3.Складання назв віршів Т.Г. Шевченка із слів.“з-під, вода, Тече, явора”;“край, палає, Світає, неба”;“моя, Зоре, вечірняя”;“калина, у лузі, Зацвіла, червона”.Домашнє завдання. Відповіді на запитання по темі.Читати Т.Г. Шевченка виразно вірш на вибір учня.