Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок 17.03

1-Б Українська мова Тема. Письмо букви Ф, буквосполучень із нею. Написання речень. Словниково-логічні вправи. Запиши букви каліграфічно: Ш ш ша ше уші ш шашки. Склади звукову модельку слів: фарба, фартух. Робота у зошиті ст. 35. Під час письма слідкуй за поставою; пиши дотримуючись каліграфії.

 

1 – Б Українська мова Тема. Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Мрійники»,вірша М Дяченко «Буква Ф ». Скоромовки. Прочитай. ФА ФО ФУ ФЕ ФИ ФІ АФ ОФ УФ ЕФ ИФ ІФ Фар-ба Фар-бо-ва-ний Фар-бу-ва-ти Буквар ст. 62; Розглянь малюнок . Почитай текст «Мрійники». Скоромовка Фрукти корисні усім- і дорослим, і малим Файні будуть щоки від фуктових соків.

 

1-Б Математика Тема. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових. Запишіть двоцифрові числа в порядку зростання. 14 15 63 45 83 94 67 Запишіть числа як суму розрядних доданків Зразок 75=70+5 85;76;56. 67-4=60+7-4=60+3=63 Зверни увагу 0диниці віднімаємо від одиниць. Підручник ст. 94; завдання 2;3. Зошит ст.27; завдання 1

Тема:   Домашні улюбленці.

Greeting  1. Привітання.

T:  Good morning, children!

I’m glad to   see you!

T: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти

англійські звуки.

Давайте    повторимо скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках та   прочитаємо слова з  різними звуками.

“ I saw a kitten eating chicken in the kitchen”

“ Four furious friends fought for the phone”

                             [o] –  dog,fox,cock
                              [^] –puppy,duck
                              [ e] – rabbit,  cat,  hamster, hen
                              [g] –   pig, grizzly,goose,tiger
                              [i] –  kitten, piglet, giraffe
                              [r] – parrot,frog,zebra.
                           Song   5.     Вивчення пісні

https://www.youtube.com/watch?v=zPg24gf6RfM

Homework    1.Домашнє завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=dIom7O1Uowg

  1. ----- -   ----  a pig.                            То -порося.

  2. ------    ----   geese.                         Це- гуси.

  3.   -----    --- -  goats.                         То -кози.

  4. ------    ----- a puppy.                      Це- цуценя.

  5. ------     ---- -  horses.                     То- коні.

  6.   -----      ---- - a  rabbit.                  Це- кролик.

  7. -----      -----   snakes.                     То -змії.

 

 

17.03          ЛФК        1-Б

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.

1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.

2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).

3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.

4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.

5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.

6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.

7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.

8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.

9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.

10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.

11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.

12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.

13. Ходьба по ребристій поверхні.

14. Зжимати резинову грушу.

15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.