вівторок 17.03
1-Б Українська мова Тема. Письмо букви Ф, буквосполучень із нею. Написання речень. Словниково-логічні вправи. Запиши букви каліграфічно: Ш ш ша ше уші ш шашки. Склади звукову модельку слів: фарба, фартух. Робота у зошиті ст. 35. Під час письма слідкуй за поставою; пиши дотримуючись каліграфії.
1 – Б Українська мова Тема. Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Мрійники»,вірша М Дяченко «Буква Ф ». Скоромовки. Прочитай. ФА ФО ФУ ФЕ ФИ ФІ АФ ОФ УФ ЕФ ИФ ІФ Фар-ба Фар-бо-ва-ний Фар-бу-ва-ти Буквар ст. 62; Розглянь малюнок . Почитай текст «Мрійники». Скоромовка Фрукти корисні усім- і дорослим, і малим Файні будуть щоки від фуктових соків.
1-Б Математика Тема. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових. Запишіть двоцифрові числа в порядку зростання. 14 15 63 45 83 94 67 Запишіть числа як суму розрядних доданків Зразок 75=70+5 85;76;56. 67-4=60+7-4=60+3=63 Зверни увагу 0диниці віднімаємо від одиниць. Підручник ст. 94; завдання 2;3. Зошит ст.27; завдання 1
1б
Тема: Домашні улюбленці.
Greeting 1. Привітання.
T: Good morning, children!
I’m glad to see you!
T: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти
англійські звуки.
Давайте повторимо скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках та прочитаємо слова з різними звуками.
“ I saw a kitten eating chicken in the kitchen”
“ Four furious friends fought for the phone”
[o] – dog,fox,cock
[^] –puppy,duck
[ e] – rabbit, cat, hamster, hen
[g] – pig, grizzly,goose,tiger
[i] – kitten, piglet, giraffe
[r] – parrot,frog,zebra.
Song 5. Вивчення пісні
https://www.youtube.com/watch?v=zPg24gf6RfM
Homework 1.Домашнє завдання.
https://www.youtube.com/watch?v=dIom7O1Uowg
-
----- - ---- a pig. То -порося.
-
------ ---- geese. Це- гуси.
-
----- --- - goats. То -кози.
-
------ ----- a puppy. Це- цуценя.
-
------ ---- - horses. То- коні.
-
----- ---- - a rabbit. Це- кролик.
-
----- ----- snakes. То -змії.
17.03 ЛФК 1-Б
Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.
1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.
2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).
3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.
4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.
5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.
6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.
7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.
8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.
9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.
10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.
11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.
12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.
13. Ходьба по ребристій поверхні.
14. Зжимати резинову грушу.
15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.