вівторок
2А
Тема: Ти можеш читати і писати
1. Привітання.
Т: Stand up, please! Good morning ,children!
Ps: . Good morning, Svitlana Ivanivna!
Т: Sit down, please.
1. Тренування у вимові звуків.
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:
[2] — mum, run, jump, fun, uncle;
[9] — this, father, mother, brother;
[k] — Jack, black, Nick, Vicky;
[e] — pen, ten, pencil, red, seven;
[6] — she, ship, shine, shelf.
2. Навчання читання.
1) Впр. 3 (с. 34).
Учні ланцюжком читають слова вправи. Учитель контролює правильність вимови.
2) Гра «Знайди слово».
Учні отримують картки для самостійної роботи. Вони мають знайти «сховані» слова й обвести їх. Три учні, які першими впорались із завданням, скажуть:«Bingo!» Один з них читає знайдені слова, решта доповнює у разі необхідності.
Find 9 words./Знайди 9 слів.
z z d o g z z z
u u u b l a c k
c a t w d o l l
z s i x z z z z
w w w m u m w w
x s e v e n x x
u n c l e u u u
2-А 17.03.20
Математика
Тема. Використовуємо в обчисленнях прийом округлення ( с.98).
До кожного з поданих чисел добери найближче кругле число.
56=60-4
45=50-5
Скласти за зразком
89
17
58
Пояснення.
33+9=33+ (10-1)=33+10-1= 43-1=42
Тридцять три плюс дев`ять дорівнює тридцять три плюс (дев`ять округлюємо до десять. 9=10-1) різницю чисел десять і один. Тридцять три плюс десять мінус один дорівнює сорок три мінус один дорівнює сорок два.
33+49=33+(50-1)= 33+50-1=83-1=82
49 округлюємо до 50 (49=50-1)
91-7= 91-(10-3)= 91-10+3= 81+3=84
7 округлюємо до 10.(7= 10-3)
91-57= 91- (60-3)= 91-60+3=31+3=34
57 округлюємо до 60. (57=60-3)
Обчисліть.
63+28 43-27
35+18
52+38
81-66
65-49
64+26
Виконати завд. 1, 3, 4
Завдання 5 (записати час без врахування другої половини доби)
Укр. Мова Вправа 7.
повтор речення.
Прочитати діалог бібліотекарки із читачем.
Вивчити правило6 які речення називаються питальними.
Запиши їх в зошит
Вправа 6
Прочитай віршівивчи його напам’ять
Вправа 13.
Прочитай віразно вірш.
Назви спочатку спонукальні речення, потім –питальні.
Як виїх розрізняєте?
Читання
Оповідання «Під веселкою »Євген Гуцало с.104
Читати розуміти зміст, відшуковувати в тексті відповіді на запитання:
Коли відбулася описана подія? Що про це свідчить?
Як довго вона тривала?
Хто герой оповідання?
Куди він так поспішав?
Чому він повернувся в село?
Я досліджую світ (3 год)
Ранньоквітучі рослини. Розвиток рослин навесні.
Збереження ранньоквітучих рослин.
Теорія с.91
Завдання 3: підготувати (намалювати) плакат «Як допомогти весняним квітам»
Завдання 4: Провести дослідження «Порівнюю рослини»
за планом С.92. Підготуй замальовка до п.1, п.3
Зробити висновок , вивчити його (останній абзац) с.92