Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

вівторок

Тема: Ти можеш читати і писати

1. Привітання.

Т: Stand up, please! Good morning ,children!

Ps: . Good morning, Svitlana Ivanivna!

Т: Sit down, please.

1. Тренування у вимові звуків.

Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:

[2] — mum, run, jump, fun, uncle;

[9] — this, father, mother, brother;

[k] — Jack, black, Nick, Vicky;

[e] — pen, ten, pencil, red, seven;

[6] — she, ship, shine, shelf.

2. Навчання читання.

1) Впр. 3 (с. 34).

Учні ланцюжком читають слова вправи. Учитель контролює правильність вимови.

2) Гра «Знайди слово».

Учні отримують картки для самостійної роботи. Вони мають знайти «сховані» слова й обвести їх. Три учні, які першими впорались із завданням, скажуть:«Bingo!» Один з них читає знайдені слова, решта доповнює у разі необхідності.

 Find 9 words./Знайди 9 слів.

z z d o g z z z

u u u b l a c k

c a t w d o l l

z s i x z z z z

w w w m u m w w

x s e v e n x x

u n c l e u u u

 

2-А  17.03.20

Математика

Тема. Використовуємо в обчисленнях прийом округлення ( с.98).

До кожного з поданих чисел добери найближче кругле число.

56=60-4

45=50-5

Скласти за зразком

89

17

58

Пояснення.

33+9=33+ (10-1)=33+10-1= 43-1=42

Тридцять три плюс дев`ять дорівнює тридцять три плюс (дев`ять округлюємо до десять. 9=10-1) різницю чисел десять і один. Тридцять три плюс десять мінус один дорівнює сорок три мінус один дорівнює сорок два.

33+49=33+(50-1)= 33+50-1=83-1=82

49 округлюємо до 50 (49=50-1)

91-7= 91-(10-3)= 91-10+3= 81+3=84

7 округлюємо до 10.(7= 10-3)

91-57= 91- (60-3)= 91-60+3=31+3=34

57 округлюємо до 60. (57=60-3)

Обчисліть.

 

63+28                  43-27

35+18

52+38

81-66

65-49

64+26

Виконати завд. 1, 3, 4

Завдання 5 (записати час без врахування другої половини доби)

Укр. Мова         Вправа 7.

повтор речення.

Прочитати діалог бібліотекарки  із читачем.

Вивчити правило6 які речення називаються питальними.

Запиши їх в зошит

Вправа 6

Прочитай віршівивчи його напам’ять

Вправа 13.

Прочитай віразно вірш.

Назви спочатку спонукальні речення, потім –питальні.

Як виїх розрізняєте?

Читання

Оповідання «Під веселкою »Євген Гуцало   с.104

Читати розуміти зміст, відшуковувати в тексті відповіді на запитання:

Коли відбулася описана подія? Що про це свідчить?

Як довго вона тривала?

Хто герой оповідання?

Куди він так поспішав?

Чому він повернувся в село?

 

Я досліджую світ  (3 год)

Ранньоквітучі рослини. Розвиток рослин навесні.

Збереження ранньоквітучих рослин.

Теорія с.91

Завдання 3: підготувати (намалювати) плакат «Як допомогти весняним квітам»

Завдання 4: Провести дослідження «Порівнюю рослини»

за планом С.92.  Підготуй замальовка до п.1, п.3

Зробити висновок , вивчити його (останній абзац) с.92