Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Вівторок

2 – Г клас

19.05         Формування  навиків  читання  та письма

Тема: Читання  складів із  буквою  «з». Написання  букви «з» по шаблону.

Завдання: 

- вимовляти звук [з]  ізольовано  та у складах: ЗА  ЗО  ЗУ  ЗЕ  ЗИ  ЗІ

- написати маленьку  букву  з  орієнтуючись на  відео:

https://www.youtube.com/watch?v=SkpS3B4QOdM

-читати склади : АЗ  ОЗ  ОЗ УЗ  ЕЗ  ИЗ  ІЗ

Написати : з, зі, зи

    Формування  елементарних  математичних  уявлень

Тема: Повторення  понять величини: великий-маленький

Словник:  великий, маленький

Завдання:  

  • порівнювати предмети за величиною вибираючи великий  і маленький:

        https://www.youtube.com/watch?v=m20LYeI8kho

  • групувати  вдома  предмети за ознаками «великі» та «маленькі» (наприклад, використовувати знайомі  овочі чи фрукти, дорослий  вказує інструкції: «дай велику моркву» , «дай  маленьку  моркву», «дай  велике яблуко», «дай  маленьке яблуко» і т.д.

  • полічити  скільки великих предметів і підібрати  відповідну  цифру;

  • полічити скільки маленьких предметів , підібрати і цифру  відповідно до кількості. 

          Розвиток художньо-естетичних навичок

Тема.  Створення  власної   казки «Колобок» з використанням  муляжів, іграшок або ілюстрацій.

Завдання : - прослухати казку «Колобок»:

https://www.youtube.com/watch?v=jdE38n9fccc

  • вказувати на ілюстрації на запитаннями :  Де  баба? Де  дід? Де колобок? Де  зайчик?

  • створювати власну  казку викладаючи в  послідовності героїв  казки із  муляжів або іграшок, або вказуючи на ілюстрації  до казки,  за запитаннями дорослих:  Жили, були хто? (дід, баба). Баба спекла кого? (Колобка). Колобок спершу зустрів кого? (Зайчика) А потім кого зустрів? (Вовка) А  потім кого зустрів? (Ведмедя) А потім кого зустрів?(Лисичку)  Що зробила лисичка?(З'їла  Колобка).               Соціально-побутове  орієнтування

Тема. Правила  споживання  їжі, режим харчування.

Завдання: переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=k0Xdv8cVi3s

-під контролем батьків дотримуватися  режиму  у харчуванні;

-дотримуватися правил поведінки за  столом та закріплювати правила споживання  здорової  їжі, правильно  користуючись   столовими приборами.