Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Вівторок

19.05

МАТЕМАТИКА

РОЗВ’ЯЗУЄМО ЗАДАЧІ. ДОСЛІДЖУЄМО ТАБЛИЦЮ МНОЖЕНЯ ЧИСЛА 7; ТАБЛИЦЮ ДІЛЕННЯ НА 7.

На кожній картинці по 7 ґдзиків. Усього 9 картинок.

 

Додавання однакових доданків 7 можна замінити множенням на 2, на 3, на 4, на 56789.

                                                                                                                                                                                          

  1   

2        

3

4

5

 

 

 

 

 

7

14

21

28

35

 

6

7

8

9

 

 

 

 

42

49

56

63

 

72=14      Сім помножити на два  чотирнадцять.

 

73=21     Сім помножити на три  двадцять один.

 

74=28      Сім помножити на чотири  двадцять вісім.

 

75=35     Сім помножити на п'ять  тридцять п'ять.

 

76=42     Сім помножити на шість  сорок два.

 

77=49      Сім помножити на сім  сорок дев'ять.

 

78=56     Сім помножити на вісім  п'ятдесят шість.

 

79=63    

 

 Сім помножити на дев'ять  шістдесят три.

Поміняв місцями множники, отримаємо:

 

 

27=14   

 

37=21    

 

47=28    

 

57=35   

 

67=42  

 

77=49  

 

87=56  

 

97=63

в таблиці множення на  7  кожний добуток відрізняється на  7  від попереднього і наступного.

 

Застосував переставний закон множення, одержимо:

 

27=72=7+7=14

  

37=73=72+7=14+7=21

 

47=74=73+7=21+7=28

 

57=75=74+7=28+7=35

 

67=75+7=35+7=42 

 

77=76+7=42+7=49  

 

87=78=77+7=49+7=56 

 

97=79=78+7=56+7=63

 

Приклад:

78+7  можна замінити на  79 , а це дорівнює  63 .

 

Приклад:

76можна замінити на  75 , а це дорівнює  35 .

Завдання    2 с.134

 

Перевірити правильність складання таблиці ділення .

 

Завдання 1 с.133

 

У скільки разів одне число більше або менше за інше?

Приклад:

6 і 42       42:6=7 ;    6˂42 у 7 разів,

 

Задача 3 с.133 

Прочитати умову задачі 1 і 2

1-усно (полічити на грошових купюрах)

2-записати

До задач є скорочений запис, розглянути його .

Пам’таємо:

 

Записати розв’язання користуючись посиланням:

  

   На …..  менше                -                

    У….    рази менше          :

 

Завдання 4, 1-стовпчик

Порівняти вирази зручним способом.

Наприклад

6*7+6  =   6*9-6

 

6*7+6=6*8=48

6*9-6=6*8=48

 

УКР.МОВА

Навчаюсь створювати висловлювання на тему:

 

ХОЧЕШ МАТИ ДРУГА –БУДЬ НИМ САМ.

Прочитати Вправа 23 с.139

Запам’ятай, яким має бути справжній друг:

-завжди готовий допомогти;

-розділить радість і сум;                                   

-турбується про іншу людину;

-радіє твоєму успіху;

-не відмовиться від твоєї допомоги.

Запиши розповідь за планом.

                План

  1. Чи є у тебе друг (подруга)?

  2. Як звати твого друга (подругу)?

  3. Який твій друг?

             (добрий, веселий, розумний )

  1. Що ви любите разом робити?

  2. Чи довго ви дружите?

 

Запам’ятай:

Коли поруч друг-жити легше і веселіше.

 

ЧИТАННЯ

Оповідання «Голка -риба»

Мета. Вдосконалювати навики виразного та свідомого читання.

1. Попрацюй над словником:

2. Прочитай текст, підкресли олівцем слова, які ти незрозумів.

3. Запитай значення невідомих слів.

4. Прочитай ще раз текст.

5. Дай відповіді на запитання.

6. Перекажи зміст прочитаного з допомогою жестів.

7. Перекажи зміст про читаного  словесно.

8. Виконай завдання до тексту.

     риба-голка      голка швацька

СЛОВНИК:

Видовжена-довга;

Причаїтися-заховатися;

Помітиш-побачиш;

Непримітна-не видима;

Акваріум.

Розглянь текст

Скільки в ньому абзаців?

Відшукай в тексті речення, яке описує рибу-голку.

Чим живиться риба-голка?

 

 

 

2a                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Моя спальна кімната.

https://www.youtube.com/watch?v=0blDDR6IyFo

https://www.youtube.com/watch?v=BSf4i4h5eIQ

https://www.youtube.com/watch?v=eXTrikI3tEk