Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Вівторок

1-Б 19.05 Математика

Тема. Числа 1-100. Дії з числами. Задачі які розв’язуються послідовно, на зменшення числа і знаходження суми.

Полічи від 1 до 50.

Обчисли усно.

35+5      27+3        55-5     67-60     80-20      100- 90

Розшифруй слово виконавши обчислення в таблиці

г

н

о

и

н

д

р

и

н

к

11

20

15

12

13

18

22

 21

16

14

 

21

-

10

=

 

 

10

+

5

=

 

 

38

-

20

=

 

 

10

+

2

=

 

 

40

-

20

=

 

 

26

-

10

=

 

 

11

+

20

=

 

 

17

-

3

=

 

 

 

Розв’яжи задачі. (Прочитайте задачу мовчки. Визначте ключові слова в задачі. Зробіть короткий запис.)

  1. Дідусь знайшов 25 білих грибів і 12 козарів. Скільки грибів знайшов дідусь?
  2. На дереві сиділо 18 горобців. 7 горобців полетіли. Скільки горобців залишилося?

Запиши числа як суму розрядних доданків.

95   67  58   49    37   25   88

Наприклад:

95=90+5

1-Б 19.05 Математика

Тема. Числа 1-100. Дії з числами. Задачі які розв’язуються послідовно, на зменшення числа і знаходження суми.

Полічи від 1 до 50.

Обчисли усно.

35+5      27+3        55-5     67-60     80-20      100- 90

Розшифруй слово виконавши обчислення в таблиці

г

н

о

и

н

д

р

и

н

к

11

20

15

12

13

18

22

 21

16

14

 

21

-

10

=

 

 

10

+

5

=

 

 

38

-

20

=

 

 

10

+

2

=

 

 

40

-

20

=

 

 

26

-

10

=

 

 

11

+

20

=

 

 

17

-

3

=

 

 

 

Розв’яжи задачі. (Прочитайте задачу мовчки. Визначте ключові слова в задачі. Зробіть короткий запис.)

  1. Дідусь знайшов 25 білих грибів і 12 козарів. Скільки грибів знайшов дідусь?
  2. На дереві сиділо 18 горобців. 7 горобців полетіли. Скільки горобців залишилося?

Запиши числа як суму розрядних доданків.

95   67  58   49    37   25   88

Наприклад:

95=90+5

1-Б 19.05 Українська мова

Тема. Вправи для розвитку виразного,інтонаційного  читання.

Виконай  дихальні і артикуляційні вправи.

● задути свічку;
● здути пушинку;
● погудіти, наче пароплав;
● зобразити свист вітру;
● зробити язичком рухи маляра, що фарбує стіну;
● продзижчати, наче жук;
 

Прочитай виразно чистомовку спочатку повільно ,а потім швидко.

Ко-ко-ко – вип’єм  молоко.
Ок-ок-ок – маленький жучок.
Ки-ки-ки – смішні малюки.
Ик-ик-ик – засміявся Петрик.
Юк-юк-юк – великий дрюк.
Ку-ку-ку – витягни цю нитку.

Прочитай оповідання .

                                     Важко бути людиною.

      Діти поверталися з лісу. Вони сьогодні ходили в далекий похід. Шлях додому пролягав через невеликий хутірець, що лежав у долині за кілька кілометрів до села .

            Втомлені, знесилені діти ледве дійшли до хутірця. Зайшли в крайню хату, попросили води. З хати вийшла жінка, за нею вибіг маленький хлопчик.

 Жінка витягла з колодязя води, поставила на стіл серед двору, а сама пішла до хати.

        Діти напилися, відпочили на траві. Де й узялися сили. Відійшли на кілометр від хутірця, Марійка тут і згадала: — А ми ж не подякували жінці за воду. Діти зупинилися. Справді, забули подякувати.

 - Що ж... — каже Роман, — це не велика біда. Жінка вже й забула, мабуть. Хіба варто повертатися через таку дрібницю? — Варто, — наполягає Марійка. — Хіба тобі самому не соромно перед собою, Романе?

 Роман усміхнувся. Видно, що йому не соромно.

 — Ви як хочете, — каже Марійка, — а я повернуся й подякую...

 — Чому? Скажи, чи ж обов’язково це зробити? — питає Роман.., — Адже ми так потомилися...

 — Бо ми люди... Якби ми були телята, можна було б і не вертатися... Вона рушила до хутірця. За нею пішли всі. Роман постояв хвилинку й, зітхнувши, теж поплівся за гуртом. — Важко бути людиною... — сказав він.

Куди ходили діти?

Чому діти зупинилися?

Що забули зробити діти?

Хто запропонував повернутися?

Знайди в тексті слова Марійки і зачитай їх.

Як би ти вчинив на їхньому місці?

Запропонуй свою назву  оповідання.

Виконай руханку із піснею  Н. Май «Мій букварик»