Вівторок
1-Б 19.05 Математика
Тема. Числа 1-100. Дії з числами. Задачі які розв’язуються послідовно, на зменшення числа і знаходження суми.
Полічи від 1 до 50.
Обчисли усно.
35+5 27+3 55-5 67-60 80-20 100- 90
Розшифруй слово виконавши обчислення в таблиці
г |
н |
о |
и |
н |
д |
р |
и |
н |
к |
11 |
20 |
15 |
12 |
13 |
18 |
22 |
21 |
16 |
14 |
21 |
- |
10 |
= |
|
|
10 |
+ |
5 |
= |
|
|
38 |
- |
20 |
= |
|
|
10 |
+ |
2 |
= |
|
|
40 |
- |
20 |
= |
|
|
26 |
- |
10 |
= |
|
|
11 |
+ |
20 |
= |
|
|
17 |
- |
3 |
= |
|
|
Розв’яжи задачі. (Прочитайте задачу мовчки. Визначте ключові слова в задачі. Зробіть короткий запис.)
- Дідусь знайшов 25 білих грибів і 12 козарів. Скільки грибів знайшов дідусь?
- На дереві сиділо 18 горобців. 7 горобців полетіли. Скільки горобців залишилося?
Запиши числа як суму розрядних доданків.
95 67 58 49 37 25 88
Наприклад:
95=90+5
1-Б 19.05 Математика
Тема. Числа 1-100. Дії з числами. Задачі які розв’язуються послідовно, на зменшення числа і знаходження суми.
Полічи від 1 до 50.
Обчисли усно.
35+5 27+3 55-5 67-60 80-20 100- 90
Розшифруй слово виконавши обчислення в таблиці
г |
н |
о |
и |
н |
д |
р |
и |
н |
к |
11 |
20 |
15 |
12 |
13 |
18 |
22 |
21 |
16 |
14 |
21 |
- |
10 |
= |
|
|
10 |
+ |
5 |
= |
|
|
38 |
- |
20 |
= |
|
|
10 |
+ |
2 |
= |
|
|
40 |
- |
20 |
= |
|
|
26 |
- |
10 |
= |
|
|
11 |
+ |
20 |
= |
|
|
17 |
- |
3 |
= |
|
|
Розв’яжи задачі. (Прочитайте задачу мовчки. Визначте ключові слова в задачі. Зробіть короткий запис.)
- Дідусь знайшов 25 білих грибів і 12 козарів. Скільки грибів знайшов дідусь?
- На дереві сиділо 18 горобців. 7 горобців полетіли. Скільки горобців залишилося?
Запиши числа як суму розрядних доданків.
95 67 58 49 37 25 88
Наприклад:
95=90+5
1-Б 19.05 Українська мова
Тема. Вправи для розвитку виразного,інтонаційного читання.
Виконай дихальні і артикуляційні вправи.
● задути свічку;
● здути пушинку;
● погудіти, наче пароплав;
● зобразити свист вітру;
● зробити язичком рухи маляра, що фарбує стіну;
● продзижчати, наче жук;
Прочитай виразно чистомовку спочатку повільно ,а потім швидко.
Ко-ко-ко – вип’єм молоко.
Ок-ок-ок – маленький жучок.
Ки-ки-ки – смішні малюки.
Ик-ик-ик – засміявся Петрик.
Юк-юк-юк – великий дрюк.
Ку-ку-ку – витягни цю нитку.
Прочитай оповідання .
Важко бути людиною.
Діти поверталися з лісу. Вони сьогодні ходили в далекий похід. Шлях додому пролягав через невеликий хутірець, що лежав у долині за кілька кілометрів до села .
Втомлені, знесилені діти ледве дійшли до хутірця. Зайшли в крайню хату, попросили води. З хати вийшла жінка, за нею вибіг маленький хлопчик.
Жінка витягла з колодязя води, поставила на стіл серед двору, а сама пішла до хати.
Діти напилися, відпочили на траві. Де й узялися сили. Відійшли на кілометр від хутірця, Марійка тут і згадала: — А ми ж не подякували жінці за воду. Діти зупинилися. Справді, забули подякувати.
- Що ж... — каже Роман, — це не велика біда. Жінка вже й забула, мабуть. Хіба варто повертатися через таку дрібницю? — Варто, — наполягає Марійка. — Хіба тобі самому не соромно перед собою, Романе?
Роман усміхнувся. Видно, що йому не соромно.
— Ви як хочете, — каже Марійка, — а я повернуся й подякую...
— Чому? Скажи, чи ж обов’язково це зробити? — питає Роман.., — Адже ми так потомилися...
— Бо ми люди... Якби ми були телята, можна було б і не вертатися... Вона рушила до хутірця. За нею пішли всі. Роман постояв хвилинку й, зітхнувши, теж поплівся за гуртом. — Важко бути людиною... — сказав він.
Куди ходили діти?
Чому діти зупинилися?
Що забули зробити діти?
Хто запропонував повернутися?
Знайди в тексті слова Марійки і зачитай їх.
Як би ти вчинив на їхньому місці?
Запропонуй свою назву оповідання.
Виконай руханку із піснею Н. Май «Мій букварик»