Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Вівторок 2

Українська мова

Тема. Підсумкова контрольна робота.

 

Підписуємо два чисті аркуші.

 

19 травня

Підсумкова контрольна робота

з української мови

учня 2-б класу

Теребовлянського НРЦ

Прізвище та ім`я

 

  1. Виберіть правильну відповідь. Де правильно перенесено слово?

А) а-кація;

Б) ака-ція;

В) акаці-я.

 

  1. Заміни словосполучення іти дуже повільно одним словом.

А) іти;

Б) плентатись;

В) крокувати.

 

  1. Доберіть до поданих слів слова, протилежні за значенням.

Влітку-

Говорить-

 

4 . Познач, в якому рядку перелічені іменники.

А) зелень, листок, шапочка;

Б) зелений; малесенька, дерев’яна;

В) зеленіє, повіяв, висить.

 

5. Познач, в якому рядку перелічені прикметники.

А) вікно, колодязь, річка;

Б) жовтий, сонячне, дерев’яна;

В) співає, повіяв, малює.

 

6. Познач, в якому рядку перелічені дієслова.

А) сидить, малює, кричить;

Б) сонце, вікно, дерево;

В) у, молоко, червоний.

 

  1. Перепишіть речення. Підкресліть службові слова.

Біля хати ростуть мальви і чорнобривці.

 

  1. Визнач тип речення за метою висловлювання.

Будьте справжніми друзями живої природи!

А) питальне;

Б) спонукальне;

В) розповідне;

 

10 . З поданих слів скласти питальне речення.

Квіти, які , навесні, цвітуть.

 

11.Познач, що таке текст.

А) речення;

Б) слова;

В) зв’язані за змістом речення.

 

12. Поділи текст на речення. Запиши.

Прийшла весна ласкаве сонечко зігріває землю повертаються з вирію птахи.

 

Математика

Тема. Таблиці множення і ділення числа 7

 

 

  1. Обчисліть( усно).

2*7

3*7

4*7

5*7

6*7

 

  1. Розгляньте таблиці множення і ділення числа 7.

Таблиця множення.

Застосувавши переставний закон множення, одержимо:

7*2=14      бо 2*7=14

7*3=21      бо 3*7=21

7*4=28       бо 4*7=28

7*5=35       бо 5*7=35

7*6=42       бо 6*7=42

7*7=49    тому, що 7+7+7+7+7+7+7=49

7*8=56    тому, що 7+7+7+7+7+7+7+7=56           і      8*7=56

7*9=63    тому, що 7+7+7+7+7+7+7+7+7=63       і       9*8=72

 

Таблиця ділення.

Оскільки 14:2=7    то      14:7=2      

                 21:3=7    то      21:7=3

                 28:4=7     то     28:7=4

                 35:5=7     то     35:7=5

                 42:6=7     то     42:7=6

                                           49:7=7

                                           56:7=8           і         56:8=7

                                           63:7=9           і          63:3=9

 

Вивчити таблиці множення і ділення числа 7 (виділено жирним шрифтом).

 

3.Розгляньте таблиці множення і ділення числа 7 на с. 134.

  1. Із числового ряду вилучити «зайве» число.

42, 14, 35, 21, 48, 28, 49, 70, 56.

 

  1. Обчислити.

7*2+36

7*4+22

35:7-5

63:7+42

7*8-20

29+7*7

 

6.Розв`язати задачу .

Рибі згодували 8 мішків гороху , по 3 кг кожен  мішок, і 3мішки ячменю , по 2 кг кожен. Маса якого корму більша? У скільки разів?

Розв`язання за запитаннями.

  1. Яка маса мішків з горохом?

3*8

  1. Яка маса мішків з ячменем?

  2. У скільки разів маса гороху більша, ніж маса ячменю/?