Вівторок 2
Українська мова
Тема. Підсумкова контрольна робота.
Підписуємо два чисті аркуші.
19 травня
Підсумкова контрольна робота
з української мови
учня 2-б класу
Теребовлянського НРЦ
Прізвище та ім`я
-
Виберіть правильну відповідь. Де правильно перенесено слово?
А) а-кація;
Б) ака-ція;
В) акаці-я.
-
Заміни словосполучення іти дуже повільно одним словом.
А) іти;
Б) плентатись;
В) крокувати.
-
Доберіть до поданих слів слова, протилежні за значенням.
Влітку-
Говорить-
4 . Познач, в якому рядку перелічені іменники.
А) зелень, листок, шапочка;
Б) зелений; малесенька, дерев’яна;
В) зеленіє, повіяв, висить.
5. Познач, в якому рядку перелічені прикметники.
А) вікно, колодязь, річка;
Б) жовтий, сонячне, дерев’яна;
В) співає, повіяв, малює.
6. Познач, в якому рядку перелічені дієслова.
А) сидить, малює, кричить;
Б) сонце, вікно, дерево;
В) у, молоко, червоний.
-
Перепишіть речення. Підкресліть службові слова.
Біля хати ростуть мальви і чорнобривці.
-
Визнач тип речення за метою висловлювання.
Будьте справжніми друзями живої природи!
А) питальне;
Б) спонукальне;
В) розповідне;
10 . З поданих слів скласти питальне речення.
Квіти, які , навесні, цвітуть.
11.Познач, що таке текст.
А) речення;
Б) слова;
В) зв’язані за змістом речення.
12. Поділи текст на речення. Запиши.
Прийшла весна ласкаве сонечко зігріває землю повертаються з вирію птахи.
Математика
Тема. Таблиці множення і ділення числа 7
-
Обчисліть( усно).
2*7
3*7
4*7
5*7
6*7
-
Розгляньте таблиці множення і ділення числа 7.
Таблиця множення.
Застосувавши переставний закон множення, одержимо:
7*2=14 бо 2*7=14
7*3=21 бо 3*7=21
7*4=28 бо 4*7=28
7*5=35 бо 5*7=35
7*6=42 бо 6*7=42
7*7=49 тому, що 7+7+7+7+7+7+7=49
7*8=56 тому, що 7+7+7+7+7+7+7+7=56 і 8*7=56
7*9=63 тому, що 7+7+7+7+7+7+7+7+7=63 і 9*8=72
Таблиця ділення.
Оскільки 14:2=7 то 14:7=2
21:3=7 то 21:7=3
28:4=7 то 28:7=4
35:5=7 то 35:7=5
42:6=7 то 42:7=6
49:7=7
56:7=8 і 56:8=7
63:7=9 і 63:3=9
Вивчити таблиці множення і ділення числа 7 (виділено жирним шрифтом).
3.Розгляньте таблиці множення і ділення числа 7 на с. 134.
-
Із числового ряду вилучити «зайве» число.
42, 14, 35, 21, 48, 28, 49, 70, 56.
-
Обчислити.
7*2+36
7*4+22
35:7-5
63:7+42
7*8-20
29+7*7
6.Розв`язати задачу .
Рибі згодували 8 мішків гороху , по 3 кг кожен мішок, і 3мішки ячменю , по 2 кг кожен. Маса якого корму більша? У скільки разів?
Розв`язання за запитаннями.
-
Яка маса мішків з горохом?
3*8
-
Яка маса мішків з ячменем?
-
У скільки разів маса гороху більша, ніж маса ячменю/?